Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Antakaahan jotain vinkkiä, mistä sivustolta varattu nelikymppinen mies voisi hakea (tai paremminkin löytää) salaista seksiseuraa? Parisuhteeni on ihan kunnossa, mutta vieras kiinnostaa. En kaipaa moraalisaarnoja vaan asiallisia vinkkejä. Olen yrittänyt suomi24, iskuri, seksitreffit yms. sivujen kautta, mutta eipä vaan tule ilmoitukseen vastauksia. Olen etsinyt nuorempaa ja vanhempaa, sinkkua, varattua ja eronnutta, mutta ei tärppää. Ulkonäköni on kunnossa, olen siisti ja fiksu mies. Mikä avuksi?

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos vaan näistäkin "fiksuista" kommenteista. Mielestäni ihan asiallisessa sävyssä keskustelun aloitin, mutta eipä tuota keskustelua näköjään kovin asiallisessa hengessä osata jatkaa.

[quote]

Antakaahan jotain vinkkiä, mistä sivustolta varattu nelikymppinen mies voisi hakea (tai paremminkin löytää) salaista seksiseuraa? Parisuhteeni on ihan kunnossa, mutta vieras kiinnostaa. En kaipaa moraalisaarnoja vaan asiallisia vinkkejä. Olen yrittänyt suomi24, iskuri, seksitreffit yms. sivujen kautta, mutta eipä vaan tule ilmoitukseen vastauksia. Olen etsinyt nuorempaa ja vanhempaa, sinkkua, varattua ja eronnutta, mutta ei tärppää. Ulkonäköni on kunnossa, olen siisti ja fiksu mies. Mikä avuksi?

Eikö kannattaisi keskittyä live- elämään

Mee ny kotios! Kotona rakastava ihana nainen ja vanha kurppa vaan täällä kuolaa vieraiden ämmien perään! Annat ny vaan illalla kunnon kyydit sille vaimolles etkä valita ja vonkaa!

Tartteis itsekkin salarakkaan ilman että toinen jää ruikuttamaan rappusille pakkasten tultua.Jos olet vakavarainen ja suht ok niin ilmoittele itsestäsi.Naisihminen Lappeenrannasta!

"Tartteis itsekkin salarakkaan ilman että toinen jää ruikuttamaan rappusille pakkasten tultua.Jos olet vakavarainen ja suht ok niin ilmoittele itsestäsi.Naisihminen Lappeenrannasta!"

Mitä tarkoittaa "vakavarainen"?

Lainaus:

Kiitos vaan näistäkin "fiksuista" kommenteista. Mielestäni ihan asiallisessa sävyssä keskustelun aloitin, mutta eipä tuota keskustelua näköjään kovin asiallisessa hengessä osata jatkaa.

Älä itke, et saa ikinä naista :D.

Lainaus:

Mee ny kotios! Kotona rakastava ihana nainen ja vanha kurppa vaan täällä kuolaa vieraiden ämmien perään! Annat ny vaan illalla kunnon kyydit sille vaimolles etkä valita ja vonkaa!

Ei tällä peräkammarin pojalla mitään vaimoa ole.

Lainaus:

"Tartteis itsekkin salarakkaan ilman että toinen jää ruikuttamaan rappusille pakkasten tultua.Jos olet vakavarainen ja suht ok niin ilmoittele itsestäsi.Naisihminen Lappeenrannasta!"

Mitä tarkoittaa "vakavarainen"?

Sitä että et ole persaukinen naistennaurattaja.Jos karataan vaikka syömään johonkin niin saat maksaa.En sinun rahojasi tarvii vaan hyvää seuraa ilman turhia höpötyksiä yhteisestä tulevaisuudesta kivitalossa kultaisen noutajan kanssa!

"Sitä että et ole persaukinen naistennaurattaja.Jos karataan vaikka syömään johonkin niin saat maksaa."

Miksi et voisi itse maksaa, jos kerran olet puutteessa? Ja miten on oman taloutesi laita, jos heti olet vaatimassa ilmaisia lounaita?

Lainaus:

"Sitä että et ole persaukinen naistennaurattaja.Jos karataan vaikka syömään johonkin niin saat maksaa."

Miksi et voisi itse maksaa, jos kerran olet puutteessa? Ja miten on oman taloutesi laita, jos heti olet vaatimassa ilmaisia lounaita?

Omassa ja pankin talossa asun.Omalla autolla ajan.Omilla palkoilla maksan menoni mutta käytöstavat pitää olla myös miehillä.Ja mistä päättelit että olen puutteessa?

Lainaus:

Tartteis itsekkin salarakkaan ilman että toinen jää ruikuttamaan rappusille pakkasten tultua.Jos olet vakavarainen ja suht ok niin ilmoittele itsestäsi.Naisihminen Lappeenrannasta!

Moi Naisihminen! Miten sinuun saisi yhteyden? Täällä suht ok mieshenkilö pääkaupunkiseudulta, kai mä vakavaraisenakin itseäni pidän. Mielelläni vaihtaisin muutaman viestin kanssasi, jotta nähtäisinkö päästäänkö mihinkään vai ei. Kiinnostaako?

T. Vakavarainen reissulasse

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tässä vähän juttua aiheesta, mistä varattu löytää seksiseuraa. Mutta totuus taitaa olla, ettei se miehelle niin helppoa ole. Palstoilla on enemmän miehiä kuin naisia. Tämän vuoksi miehen täytyy vaikuttaa naisesta paremmalta vaihtoehdolta kuin se viereisen profiilin mies. Sen ei kuitenkaan pitäisi olla ollenkaan mahdotonta, jos perusasiat ovat kunnossa ja vähän jaksaa nähdä vaivaa. Mutta kuvattomalla profiililla ja "panettaako?" viesteillä se tuskin onnistuu. Kannattaa kokeilla erilaisia lähestymistapoja ja testata, mikä toimii parhaiten.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat