Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat

Vierailija
14.10.2012 |

Mitä mieltä?

Onko sinulla, voisitko ottaa? Miksi, miksi et?

Itse voisin ottaa JOS rinnat muuttuvat iän myötä roikkuviksi, tyhjiksi riippurinnoiksi. Ihan itseni ja mieheni iloksi. ;) Mutta mitään megasuuria en voisi koskaan ottaa, järki päässä tässäkin asiassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen jopa katsellut ja vertaillut hintoja niin Suomessa kuin Tallinnassakin. Vaan en taida uskaltaa, täällä kotimaassa operaatio maksaa jo ihan älyttömästi, musta 8-9tonnia on hirveä hinta moisesta.

Vierailija
2/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en huvin vuoksi ottaisi. Olen tyytyväinen rintoihini, mutta jos joskus rinnat muuttuvat pahasti (laihdutus/imetys) niin alan harkitsemaan silareita.

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy Bates rules

jos on järkeä päässä ei ota minkään kokoisia

Vierailija
4/8 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin jos olisi varaa, mulla tyhjät roikkuvat rinnat ei tod ole kauniit, haluaisin kaunniit rinnat (ei isot) joita kehtaisi näytellä miehelleni edes saunassa.

Vierailija
5/8 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinaan käydä ottamassa silikonirinnat tänä vuonna. Huomasin sen myös imettäessäni lastani että pienillä rinnoilla se on aika hankalaa ja myös itsetuntoni on ollut huono sen takia että paidat ja muutkaan vaatteet ei istu kauniisti kun on lauta. Menen Helsinkiin ne ottamaan ja koko homma maksaa vajaa 6000€ ja ne saa osamaksulla niin ei tarvi itseään kerralla kipeäksi maksaa. :)

Vierailija
6/8 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että yksikään mies tykkää puristella silikoni pusseja. T: mies

Vierailija
7/8 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikka en tyytyväinen olekaan. Ajattelen haittoja..mitä jos ne kapseloituvat tai muuten epäonnistuvat? Sitten vasta rumat rinnat onkin. Suurin osa onnistuneistakin silikonirinnoista on rumia, olen nähnyt kyllä parit varsin aidonnäköisetkin. Ja eikös ne pidä uusia 10 vuoden välein? Kallista ja kuinka vanhaksi viitsii uusia, vieläkö 70-vuotiaana? Miltä ne silikonimötikät näyttää vanhana kun iho on veltto ja siellä tyhjässä pussissa roikkuu sitten muovipallo? Kyllä ennemmin valitsen terveyden kuin kauneuden, mikäli niistä nyt kauneutta tulee.

Minun pienillä rinnoillanii imetys onnistui oikein hyvin, maito riitti ja imetin pitkään ja se kyllä kohensi itsetuntoani.

Mutta myönnetään, että kun kävin jollain sivuilla katsomassa kerran ennen ja jälkeen kuvia, niin kyllä joidenkin täysin litteät, roikkuvat rinnat olivat sennäköiset, että olisin ehkä itsekin harkinnut leikkausta. Vaikka ei ne jälkeen -  kuvatkaan häävejä olleet.

Vierailija
8/8 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni plastiikkakirurgiassa ylipäätään on eri juttu tavoitella täydellisyyttä ja korjata massiivisia menetyksiä tms. Olen joskus ollut hyvin isorintainen (75E-kokoa). Imetykset ovat sekä venyttäneet ihoa että tyhjentäneet rinnat käytännössä täysin. Yhtään liioittelematta. Rinnat ovat ryppyiset tyhjät pussit. Rinnat ovat paitsi todella rumat, myös varsin epäkäytännölliset: on erittäin vaikea löytää rintsikoita ja uikkareita, joihin kaikki nahka mahtuisi, mutta eivät silti olisi liian suuret. Silikonit eivät ole unelmarinnat todellakaan, mutta tuskin kamalammat kuin nykyiset. Säästän operaatiota varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi