Mitä epäsovinnaista mielesi tekisi tehdä, sellaista jota katsottaisiin pitkään tai kummasteltaisiin
Kommentit (14)
Tai no, alkoholin voisi kieltää. Itse en siis käytä.
Olen ylipainoinen, joten moni voisi hieman katsoa kieroon.
Toinen on, että laulaisin täysillä mukana kuunnellessani musiikkia. Kukaan vain tuskin haluaa kuulla minun tulkitsevan Jennifer Lopezia tai Oasista.. :D
Tein jo aika epäsovinnaisesti tämän työhullun kansan enemmistön mielestä ainakin, irtisanoin itseni vakipaikasta kun itse työ ja sen olosuhteet tökki niin paljon, ja vieläpä ilman kunnon suunnitelmaa! Ja voi sitä ihmettelyn määrää, mulla tosin parani elämänlaatu ihan täysin, ja nyt suunnitelmissa opinnot. Mutta arvaatte minkälaista halveksuntaa sain esim lähipiirin yrittäjältä....
Toinen mitä tekisi mieli tehdä on sama kuin joku jo mainitsi eli laulaa niin helvatan kovaa tuolla ulkoilmassa kuin ääntä lähtee....
Niin monta kertaa tehnyt mieli ruveta tanssimaan kun kuulee tai muistelee jotain hyvää biisiä. Voi jessus sitä tunnetta kun pitää hillitä itsensä.
ja nauttia elämästä.
Mennä ulos meikkaamattomana, sellaisena kuin oikeasti ja luonnollisesti olen.
Rakastaa ja hyväksyä itseni sellaisen kuin olen, vaikka olen lihava ja ruma.
Olla tyytyväinen elämääni, vaikka en ole saavuttanut niitä asioita mitä sosiaalisesti pitäisi (koulutus, omistusasunto, urheilulliset harrastukset, terveet elämäntavat)
Olla mm.. seksuaalisesti onnellinen avioliitossani, vaikka olenkin ruma ja lihava, ja mieskin on tyytyväinen (kamalaa, millaiseen valaaseen se tyytyy!)
alasti. Lämpöisessä kesäsateessa siis. Ehkä joskus mökillä tämän teenkin (ja varmaan tulee juuri silloin joku naapureista iltakahville:D)
mielipiteeni ja ajatukseni suoraan muutaman oppilaan vanhemmalle, jotka ovat käyttäytyneet minua, rehtoria ja koulua kohtaan asiattomasti. Olisi ihanaa nähdä heidän ilmeensä, kun en yhtäkkiä enää vain nyökkäilisi ja ottaisi vastaan heidän vaatimuksiaan ja rehtori komppaisi minua vieressä :) Haaveeksi jää...
haluaisin silti jäädä kotiin ja olla vain kotiäiti...
Hankkia nuori, komea rakastaja...
Polttaa pilveä...