Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin sekä kihla- että vihkisormukset. Miehen sisko kauhistui.

Vierailija
13.10.2012 |

Mulla oli siis alunperin kihlana pelkkä kultarinkula. Toivoin ja 10-vuotishääpäivälahjaksi kapeahkon rivitimanttisormuksen sen tilalle. Vähän sen jälkeen mieheni totesi, että alkuperäinen vihkisormus on vähän ankean näköinen sen rinnalla. Sainkin pian sen jälkeen häneltä isomman timanttisormuksen, jonka tyyli oli samankaltainen alkuperäisen kanssa.

Nyt käytän iloisena uusia sormuksiani, vanhat ovat rasiassa. Miehen sisko sen sijaan kilahti nähdessään ne. Suunnilleen sylki vaahdoten sanoi, ettei niin ALKUPERÄISIÄ OIKEITA sormuksia saa ikinä, koskaan, mistään syystä vaihtaa uusiin. En tietty ole hävittänyt entisiäkään, mutta mieluummin pidän näitä uusia.

Mistä tässä nyt oli kysymys. Olenko rikkonut jotain myyttistä tapaa tai tabua tietämättäni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on tuolla laatikossa 3 kihla- ja 3 vihkisormusta. Ja eronnut olen. Yhtään sellaista sormusta en enää sormeeni ota, enkä yhtäkään vakavaa miessuhdetta elämääni. Itse asiassa en kevyempiäkään, miehet on NIIN nähty jo.

Vierailija
22/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kommenttini ei liittynytkään siihen, että haluat koruja. Ihan samoin olisin vastannut, jos olisit halunnut laukun/matkan/huonekalun tms.

Ja itseasiassa en edes arvostellut valintaasi, huvituin vain (omasta mielestäni) ristiriitaisesta kommentistasi, että materia ei tee sinua onnelliseksi, mutta sitä kuitenkin haluat.

(nr. 20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta naimisissa ja mullakin on jo viidennet sormukset menossa.

Eihän silloin pentuna ollut varaa ostaa kummajaisia ja maku muuttuu vuosien varrella. Onhan ne kaikki rinkulat mulla vielä tallessa ja hyvin arkistoitu. :)

Mä nyt tykkään hopeasta paljon enemmän kuin kullasta, kuten silloin. Joten ostin hopiaiset. Toki myös tällä hetkellä edullisimmat sormukset tähän mennessä. :D

Miehelläkin vaihtuu aina sormus, kun mulla. Että sen verran kuuntelen häntäkin mallissa.

Tuntuu, että nyt ollaan kumpainenkin ekaa kertaa 100% tyytyväisiä sormuksiimme.

Vierailija
24/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles sitä kun sota-aikana naiset luovutti sormuksensa valtiolle. Nämä taikauskoiset olisi varmaan saaneet slaagin siitä.

Vierailija
25/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormukset uusiksi. Rakkaudesta hän ne uudet sormukset hankki. Nythän hän tuntee minut vielä paremmin kuin naimisiin mennessä :)

Vierailija
26/26 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa uudet.

Kun joudutaan irrottamaan timantti, se tulee tosi kalliiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi