Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjaehdotuksia lapsille ja aikuisille, kiitos

Vierailija
13.10.2012 |

Viime vuonna sain täältä kivoja vinkkejä marraskuussa. Nyt yritän vielä enemmän rauhoittaa tilannetta ja miettiä lahjoja valmiiksi ennen marraskuuta. Toivon vinkkejä niiltä jouluihmisiltä, jotka viime vuonnakin jaksoivat ehdotella.

Aloitan omasta perheestäni:

1) Mies 40-vuotias

Aivan toivoton tapaus. Pitää elokuvista mutta ostaa niitä itse runsaasti. En uskalla ostaa mitään. Vaatteita ostan synttäri- ja isänpäivälahjoiksi. Nyt isänpäiväksi olen ostanut jo teatteriliput. Äitini ostaa aina kirjoja. En keksi todella mitään.

2) Poika 6-vuotias

Olen ajatellut, että voisimme ostaa jonkun halvan kännykän, jolla voisi opetella soittamista ennen kouluun menoa. Mitä muuta? Pojalla on ns. kaikkea ja hyviä ideoita annan myös sukulaisille.

3) Poika 3-vuotias.

Perinyt isoveljensä lelut, joten mitään ei puutu. Ainoa ideani on vetolaukku, johon voisi matkoja varten pakata tavaransa niin kuin veljensäkin. Muuta?

Sitten muut lahjat mm. kummilapsille ja lähisuvulle.

4) Tyttö 8v

5) Tyttö 6v

6) Nainen 37v

7) Pariskunta reilu 30 v. Ei lapsia.

8) Anoppi

9) Omat vanhemmat

10) Naapuriperheen lapsille (3kpl, iät 6-10v) jotain halpaa, yhteistä tai erikseen.

Kiitokset niille, jotka jaksavat vastata!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näyttäisi olevan tosiaan monta lahjottavaa :) Sama "ongelma" tosin on täälläkin. Aika paljonhan netistäkin saa jo mitä kekseliäimpiä ideoita, itse bongasin ainakin muutaman hyvän täältä: www.lahjaehdotus.com Pari hauskaa juttua lähtikin jo tilaukseen, toivottavasti vastaanottajat ovat mielissään :)

Vierailija
2/10 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten sattumalta löytyikin tämä oma ketjuni heti etusivulta! En tosiaan ole edennyt joululahjojen ostossa muuten kuin ostin lapsilleni potkukelkan, ja sain sen eilen autotalliin piiloon.

Käyn heti katsomassa linkkivinkkisi. Kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle: Uusi kännykkä? Jokin lehtitilaus?

6-vuotiaalle pojalle: Lautapeli? Dvd?

3-vuotiaalle: Kirja? Potkukelkka? Palapeli?

Tyttö 8v/tyttö 6v: Kirja, lautapeli, vaatteita

Anopille ja vanhemmille itseleivottuja pipareita jossakin kauniissa purkissa. Ehkä samaa myös muillekin aikuisille.

Vierailija
4/10 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin jo vuosi sitten sukulaisten kesken sopimus, että ei tarvitse lahjoa toisiamme. Ei lapsia, ei aikuisia. On paljon järkevämpää hankkia niille omille lapsille lahjoja, joista he pitävät kuin yrittää ostaa siskonpojalle jotakin. Ja se sisko yrittää miettiä mun lapsille jotain... Huhhuh, helpompi että kumpikin ostaa omalleen!

Kummilapsille tosin ollaan aina hankittu lahjat.

Vierailija
5/10 |
28.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset legovinkistä ja partylite-vinkistä. Olen menossa partylite-kutsuille. Ehkä jotain löytyisi äidillenikin.

Tein viime viikolla jo joululahjaostoksia mm. niinkin yllättävässä paikassa kuin kirppiksellä ja kuopuksen vetolaukku löytyi! LIsäksi ostosreissulta löytyi kohdille 4,5,6 ja 10 lahjat. Eli lahjoja puuttuu enää isovanhemmilta ja yhdeltä pariskunnalta sekä omalle perheelle jotain. Esikoiselle voisin ostaa star wars -legoja,on kova star wars -fani.

Vierailija
6/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitä kautta tulee isovanhemmat ja kummit.

Kummilapsille pitää tietysti myös ostaa lahjat. Siinähän niitä sitten tulee.

Ei taida olla ihmisillä vielä joululahjat mielessä, kun ei tule ehdotuksia. Kiitos kakkoselle, miehellä on työkännykkä, joten se ei käy. Palapelit, kirjatja lautapelit ovat hyviä ehdotuksia mutta minkälaisia, siinäpäs pulma. Sekä kummilapsilla että omillani on paljon kyseisiä tavaroita enkä oikein tiedä, mikä olisi hyvä/sopiva/muodissa.

AP

Vierailija
7/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lego Friends juttuja, ovat nyt aika pop. Löytyisikö legoista myös sille omalle pojalle jotain mieleistä?

Schleis-eläimet ja hahmot on meillä myös suuressa suosiossa ja niitä keräillään tuon ikäisille.

Vierailija
8/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tilaa vaikka kuvastosta anopille ja omalle äidille jotain kivaa. Itse olen tilannut esim. suihkusaippuaa sieltä, mikä se nyt on, jonka kuvasto aina töissä kiertää, myy kaikenlaisia ihonhoitotuotteita.. Dermosil. Partyliten kynttiläjutut ovat tyylikkäitä, Tupperiltakin voisi jotain löytää vanhan naisen iloksi.. :D Kummilasten kohdalla kysyisin kyllä vanhemmilta ensin ideoita.

Vierailija
9/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä joulu mielessä, ei.

Vierailija
10/10 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä toimii parhaiten, kun vapaapäivänä käyskentelen omaan tahtiin erinäköisissä liikkeisissä, sieltä ihan spontaanisti löydän parhaimmat lahjat niille, joita haluan muistaa.

Ehkä miehesi ilahtuisi lahjakortista hänen lemppari DVD-myymälään? :)

T. Ulkosuomalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi