Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen auto pitäisi 25-30-vuotiaalla miehellä olla?

Vierailija
13.10.2012 |

Jo sellainen jota käytetään merkkihuollossa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörät vaan ei aina irtoa ainakin jos ne on edellisen kerran vaihdettu liikkeessä, vaikka kaikki pultit olisi irti. Keskiö voi juuttua kiinni ja se ei käsivehkein irtoa.

Meillä on varaa vaihtaa arvokkaaseen autoomme renkaat liikkeessä ja teettää siellä muutkin huollot.

Vierailija
22/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun et taivu siihen ja voimia ei ole edes pyöriä irrottaa ja tunkkikin on jokin kevytversio:D

Sitä varten on sinunlaisiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun et taivu siihen ja voimia ei ole edes pyöriä irrottaa ja tunkkikin on jokin kevytversio:D

autossani ei edes ole tunkkia...

Nuo likaiset työt sopivat paremmin jollekin muulle, itse luen sillä aikaa rengasliikkeesä päivän lehdet ja juon kahvia.

Vierailija
24/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin on myös ykshailee tuleeko huoltokirjaan leimaaa.

Autoliikkeen vaihtoautosta maksettavan hinnan päättävät henkilöt nyt vaan eivät kuulu tähän porukkaan.

Vierailija
25/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin vetäis seteleitä vessanpöntöstä alas :D

Kädettömät tyypit :D

Mä nauran palkkapäivänä. Ei kiinnosta paskaset öljyt kun ne saa rahallakin vaihdatettua.

vanhalla tojotalla ja on naimisissa jonkun amispölön kanssa, joka tykkää rassata naama rasvassa autoja, juo korin kaljaa viikonloppuisin ja pullon kossua ja aikun se on vaimon mielestä niin kätevä mies. :=DDDD

autojanne siellä merkkihuollossa...muutoin joutuisittekin ihan itse huoltamaan ne...

pienellä tuntipalkalla paskaduunissa

Vierailija
26/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laatumerkki.

Terveiset Saksasta.

Saksalainen se ei voi olla jos laatua haetaan.

Vierailija
27/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen se ei voi olla jos laatua haetaan.

takaisin Suoli24:n autokeskusteluihin, hopi hopi!

Vierailija
28/30 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaa ja haluaa huoltaa autonsa itse niin antakaamme hänen tehdä niin. Jos joku haluaa viedä liikkeeseen niin vieköön. Miksi siitä pitää täällä riidellä aivan jonnin joutavasta asiasta.

Vierailija
29/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen että voi huoltaa itse. 15-30 vuotias mies osaa nimittäin senkin.

Sulla tulee olemaan nin paljon rahareikiä muualla (naiset, naiset, naiset, ja muut huvit) että älä tuhlaa autoon kaikkia rahojasi. Jos onnistut löytämään punaisen niin se on tietenkin plussaa.

Vierailija
30/30 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole rahasta vaan siitä mikä on järjevää. On totta, että ajamme 10 vuotta vanhalla autolla, mutta koska niitä kilometrejä tulee vuodessa nykyisin vain 20 000 km, niin ei ole tarkoituksen mukaista laittaa autoon rahaa.

Takuuhuollossa ja merkkihuollossa autoamme käytettiin toki silloin kun se oli uusi, ostimme auton tehdasuutena.

Mieheni osaa tehdä paljon autoon, mm iskariremontin tuossa kesällä, niilläkin rahoilla menimme mieluummin Pariisiin syyskuun alussa.

Kaikkien ei tarvitse brassailla autolla, ja meidän tulotasosta tai koulutuksesta automme ei kerro mitään.

Itseasiassa moni uusi kallis auto on työsuhdeauto tai sitten sen perheen 400 000 asuntolainan päälle pakosti otettu velka-auto, jota ei koskaan itse asiassa makseta vaan aina otetaan uusi velka-auto, jotta voidaan näyttää naapureille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan