Minkälainen auto pitäisi 25-30-vuotiaalla miehellä olla?
Kommentit (30)
Niinkun et taivu siihen ja voimia ei ole edes pyöriä irrottaa ja tunkkikin on jokin kevytversio:D
Sitä varten on sinunlaisiasi.
Niinkun et taivu siihen ja voimia ei ole edes pyöriä irrottaa ja tunkkikin on jokin kevytversio:D
autossani ei edes ole tunkkia...
Nuo likaiset työt sopivat paremmin jollekin muulle, itse luen sillä aikaa rengasliikkeesä päivän lehdet ja juon kahvia.
Joillekkin on myös ykshailee tuleeko huoltokirjaan leimaaa.
Autoliikkeen vaihtoautosta maksettavan hinnan päättävät henkilöt nyt vaan eivät kuulu tähän porukkaan.
Sama kuin vetäis seteleitä vessanpöntöstä alas :D
Kädettömät tyypit :D
Mä nauran palkkapäivänä. Ei kiinnosta paskaset öljyt kun ne saa rahallakin vaihdatettua.
vanhalla tojotalla ja on naimisissa jonkun amispölön kanssa, joka tykkää rassata naama rasvassa autoja, juo korin kaljaa viikonloppuisin ja pullon kossua ja aikun se on vaimon mielestä niin kätevä mies. :=DDDDautojanne siellä merkkihuollossa...muutoin joutuisittekin ihan itse huoltamaan ne...
pienellä tuntipalkalla paskaduunissa
Täällä laatumerkki.
Terveiset Saksasta.
Saksalainen se ei voi olla jos laatua haetaan.
Saksalainen se ei voi olla jos laatua haetaan.
takaisin Suoli24:n autokeskusteluihin, hopi hopi!
Jos joku osaa ja haluaa huoltaa autonsa itse niin antakaamme hänen tehdä niin. Jos joku haluaa viedä liikkeeseen niin vieköön. Miksi siitä pitää täällä riidellä aivan jonnin joutavasta asiasta.
ja sellainen että voi huoltaa itse. 15-30 vuotias mies osaa nimittäin senkin.
Sulla tulee olemaan nin paljon rahareikiä muualla (naiset, naiset, naiset, ja muut huvit) että älä tuhlaa autoon kaikkia rahojasi. Jos onnistut löytämään punaisen niin se on tietenkin plussaa.
Kyse ei ole rahasta vaan siitä mikä on järjevää. On totta, että ajamme 10 vuotta vanhalla autolla, mutta koska niitä kilometrejä tulee vuodessa nykyisin vain 20 000 km, niin ei ole tarkoituksen mukaista laittaa autoon rahaa.
Takuuhuollossa ja merkkihuollossa autoamme käytettiin toki silloin kun se oli uusi, ostimme auton tehdasuutena.
Mieheni osaa tehdä paljon autoon, mm iskariremontin tuossa kesällä, niilläkin rahoilla menimme mieluummin Pariisiin syyskuun alussa.
Kaikkien ei tarvitse brassailla autolla, ja meidän tulotasosta tai koulutuksesta automme ei kerro mitään.
Itseasiassa moni uusi kallis auto on työsuhdeauto tai sitten sen perheen 400 000 asuntolainan päälle pakosti otettu velka-auto, jota ei koskaan itse asiassa makseta vaan aina otetaan uusi velka-auto, jotta voidaan näyttää naapureille.
Pyörät vaan ei aina irtoa ainakin jos ne on edellisen kerran vaihdettu liikkeessä, vaikka kaikki pultit olisi irti. Keskiö voi juuttua kiinni ja se ei käsivehkein irtoa.
Meillä on varaa vaihtaa arvokkaaseen autoomme renkaat liikkeessä ja teettää siellä muutkin huollot.