Nyt vinkkejä jakoon, mitä voisi tehdä itse joululahjaksi, tai ostaa jotain jänskää edullisesti?
En ole kaksinen käsityöihminen, mutta osaan virkata jonkunlaisen korin, niitä voisi tehdä sukulaisille joilla on jo kaikkea.
Ja sitten Elvarin koruja tekis mieli tilata ja antaa nuorisolle ja omille kavereilleki, ei kuitenkaan kauheen kalliita. Valitseminen on vähän vaikeeta, kun ei kaikista tiedä tykkääkö sellasista, ja jos tykkää niin mikä olis suosikki.
Kommentit (23)
Herkkukori,koristelee tyynyliinan jotenkin kivasti tai vaatteen.. Esim tekstiiliväreillä, villasukkia, lapasia, kaulahuiveja... Valokuvakehyksiä voi tehdä massasta jota saa askartelulliikkeistä ymym
jos laittais jotain tollasta, herkkuja tai vaikka sitä saippuaa...
ja lisää meinaan tehdä. Olen kokeillut eri värejä, ja väriyhdistelmiä. Kokeilin tehdä sellaisenkin korin jossa on kolmea eri väriä, aina yksi kierros yhtä väriä, tuli kyllä tosi kivan näköinen vaikka itse sanonkin.
ap
käsityökeskus, vai mikähän se on, jossa myydään kaikkea käsitöihin liittyvää, ja järjestetään kursseja.
Siellä olin kurssilla, mutta saa kyllä ohjeet mukaankin kirjallisena kun käy ostamassa kuteita. Minä menin kurssille kun en tajua niistä kirjallisista ohjeista hölkkäsen pöläystä.
En tajua miksi niitä ei voida tehdä myös selkokielellä että normaali ihminenkin hoksais miten tehdään.
Loppupeleissä oli kyllä ihan helppo tehdä, muutamassa tunnista sain jopa minä valmista, se kun tehdään isolla virkkuukoukulla matonkuteesta, tulee nopeaa valmista. Mulla nyt ei tavallisiin virkkausjuttuihin riitä kärsivällisyys.
Ja kaipa nuo on nyt muotia kun tuon tapaisia myydään kaupoissakin, kaupoissa vaan on aika tylsät värit tarjolla.