Lapsi 1v3kk, onko ok jättää isälleen
Mitä arvon mammat olette mieltä: voisitteko jättää 1v3kk lapsen kahdeksi yöksi (ke aamu-pe ilta) isälleen. Olen ollut pojan kanssa 24/7, siksi mietityttää..
Kommentit (24)
Mä niin toivon, että tämä on provo.
Äiti on ominut lapsen niin itseensä kiinni, ettei tämä selviä tuntia OMAN ISÄNSÄ kanssa.
Voisitkohan heti maanantaina, hyvä ap, hakeutua jonnekin hoitoon. Sinun käytöksesi ei ole tervettä.
Mutta ilmeisesti olet ollut lapsessa niin kiinni, ettette ole yhtään harjoitelleet erossaoloa. Joten tuossa sinun tilanteessasi en kyllä jättäisi kahdeksi yöksi. Alkaisin kiireen vilkkaa harjoitella erossa oloa, ensin lyhyitä aikoja, sitten puoli päivää ja sitten yksi yö. Ei heti kahta yötä. Mikä meno sinulla olisi, onko se joku hyvin tärkeä?
Just tällaiset ketjut saa miettimään, että oliko tämä raskaaksi tulo sittenkään niin hyvä idea...
En todellakaan halua muuttua aloittajan kaltaiseksi, joka ei ilmeisesti ole jättänyt lasta hetkeksikään silmistään VUODEN JA KOLMEN KUUKAUDEN aikana vaikka lapsella on myös ilmeisesti ihan järkevä ja toimintakykyinen isä samassa huushollissa.
Koiranpentujakin opettamalla opetetaan olemaan yksin. Miten ihmeessä voi olla mahdollista, ettei ihmislasta ole tuohon ikään mennessä harjoitettu olemaan isän, mummon tai muun luottohoitajan kanssa.
Johan maailmalla äidit palaavat töihinkin kun lapsi on alle puolivuotias ja jotenkin ihmeellisesti ne kasvavat ja selviävät hengissä ja niistä tulee ihan normikansalaisia.
Kävin tänään naapureilla kääntymässä ja olin pois noin tunnin. Poika hätääntyi niin paljon, ettei syönyt isän tarjoamaa iltapalaa ollenkaan. Kökötti pitkään sylissä ennen nukkumaan menoa.
Että näin meillä.. Kotona siis olisivat.