Miksi vuosia salasuhteessa olleet eivät vain eroa puolisoistaan?
Kommentit (11)
No mitä jos ne vaikka rakastaa puolisoaan?
Parisuhteessa on paljon muutakin tärkeää kuin seksi. Jos siitä kakkossuhteesta hakee vain seksiä, joka ykkössuhteesta syystä tai toisesta puuttuu, niin ei ole mitään syytä erota.
En itsekään missään tapauksessa aio erota miehestäni, vaikka meillä ei ole enää seksielämää (ei ole kiinni minusta). Rakastan häntä ja meille ovat yhdessä mahdollisia monet asiat, jotka eivät olisi mahdollisia yksinään.
Kumpikaan ei esim. pystyisi ylläpitämään kotiamme yksin. Myös monet ystävyyssuhteet perustuvat siihen, että liikumme yhdessä. Ihmiset ovat alunperin miehen ystäviä, joten jos eroaisimme, menettäisin heidät. He eivät kuitenkaan enää kutsuisi miestäni esim. lomille kanssaan, jos hän olisi yksin. Siksi mieheninkin on riippuvainen minusta. Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä.
Sitten on tietysti yhteiset lapset. Vanhemmuus ei pääty koskaan, vaikka lapset ovatkin jo omillaan.
Aikamoista pelkurin puhetta. Meikäläinen osaa onneks pysyä tollasista naisista kaukana. Kyllä se näkyy jo päällepäin että kenellä on arvot kohdillaan ja kuka kykenee elämään valheessa.
Arvot ne on kaikilla, nehän voi olla vaan erilaiset kuin sulla.
Ollaan koettu monenlaista yhdessä, ei sitä tosta vaan pois pyyhitä.
Mulla on myös aivan ihana, kekseliäs, jännittävä, sivistynyt ja fiksu rakastaja. Upean seksin lisäksi keskustellaan paljon esim. työasioista ja opitaan toisiltamme paljon.
Rakastan molempia, miksi mun pitäisi valita?
sillonhan salasuhteesta tulis vaan tavallinen parisuhde ja enhän mä sitä tarvii, sillä parisuhde mulla on jo ennestään.
Ja miks sotkea pakkaa, varsinkaan kun rakastajallakin on perhe ja kaikki on hyvin juuri näin.
ei. On äärimmäisen velvollisuudentuntoinen eikä koskaan jättäisi lapsiaan. Siispä yritämme jättä toisemme, taas kerran
Mulle aivan kaikki, kiitos!
Itsekkyys ei ole hyvä arvo, vaikka se kuinka olisi arvo, sekin.
Ja jos kuvittelette ettei kukaan kärsi teidän touhuistanne, eivät he edes huomaa mitä on meneillään, olette väärässä. Olen katsonut vierestä nuorta naista, jonka isä petti ensin. Siihen kostona äidillä ollut vuosia jatkuva salasuhde toiseen mieheen mistä kuulemma isä ei tiedä.
Ei olisi ilmeisesti tämän tytönkään pitänyt tietää, mutta kyllä vaan tiesi. Oli aina tiennyt. Ja hänen koko rakkauselämänsä oli aivan sekaisin. Antoi sille ketä halusi ja jolta tyttö kuvitteli saavansa rakkautta. Kaikki suhteet joita itse todistin, olivat sellaisia missä hän oli kakkonen tai sitten häntä petettiin. Hänellä ei ollut mitään tunnon tuskaa olla kakkonen mutta auta armias kuten häntä petettiin oli koko maailma aivan romahduspisteessä. Täysin tasapainoton versio.
Te ette korjaa niitä roskia mitä jälkeenne jätätte. Ne te annatte muille hoidettavaksi.
Joo, ja varmasti joku mies velvollisuuden tunnossaan pettää vaimoaan mennen tullen muttei voi jättää lapsiaan! Uskoo ken haluaa :)
Ollaan koettu monenlaista yhdessä, ei sitä tosta vaan pois pyyhitä. Mulla on myös aivan ihana, kekseliäs, jännittävä, sivistynyt ja fiksu rakastaja. Upean seksin lisäksi keskustellaan paljon esim. työasioista ja opitaan toisiltamme paljon. Rakastan molempia, miksi mun pitäisi valita?
Vai oletko antanut avioliittolupauksen myötä miehesi ymmärtää, että elätte yksiavioisessa liitossa?
Suotko miehellesi rakastajattaren ylläpidon tai huorissa käynnin - sillä ei kai hänenkään tarvitse valita mitään tai luopua huvituksistaan?
Tämä on mielestäni erittäin mielenkiintoinen seikka näissä salasuhteisssa, siis tämä, että ne perustuvat aina salailuun, valehteluun ja pettämiseen. Muutoinhan kyse ei olisi salasuhteesta vaan avoimesta suhteesta. Ja se, että pettävä osapuoli keksii mainiota selityksiä omatunnolleen.
Ja vielä sokerina pohjalle, että kommunikointi puuttuu kokonaan. Miks ei voi erota
Sitähän nää on. Selkärangattomia, itsekkäitä vätyksiä, jotka ei ajattele pätkän vertaa muita kuin itseään.
No, paskaa jää suurimmalle osalle pettäjistä lopussa käteen.
ei se ikä siinä vaikuta, toisekseen, se puoliso saattaa olla silti sopiva siellä kotona itselleen, mutta silti haluaa jotain muuta.