Kuinka monta sairauslomapäivää olet pitänyt tänä vuonna?
Kommentit (66)
Tämä kysymys koskee Nora 24
T. Mies
lapsen takia en yhtään (yhden päivän sairastimme yhtä aikaa, olin itse vaan ensin sairas).
Kaksi kuukautta masennuksen ilmaantumisen vuoksi.
Lapsi sairaana useaan otteeseen (kuumeisia korvatulehduksia, enterorokko) yhteensä ehkä kaksi viikkoa.
Sairaanhoitaja.
ja lapsen takia 0. Lastentarhanopettaja.
edellinen oli 5v sitten.
myyjä
PS. lasten takia en ole ikinä ollut poissa töistä.
lasten takia varmaan 1 päivän. Mies pystynyt paremmin pitää lasten takia saikut ja silloin kun ois mun vuoro olla sairaiden lasten takia niin on sattunut aina vapaa.
viime vuonna en ollut itseni takia yhtään päivää.
olen siivojana pienyrityksessä. sekin auttaa pysymään terveenä kun on aktiivinen työ. samalla opiskelen itseni ylioppilaaksi aikuislukiossa, vika vuosi menossa :-)
vähentää poissaoloja, kun näet konkreettiseti sen, mitä siitä seuraa... Kynnys jäädä saikulle kasvaa..
olen siivojana pienyrityksessä. sekin auttaa pysymään terveenä kun on aktiivinen työ. samalla opiskelen itseni ylioppilaaksi aikuislukiossa, vika vuosi menossa :-)
Tarkistin oikein ja sain huikean luvun: Olen ollut tänä vuonna töissä 19 pv, muut saikulla.
mies on pitänyt lasten takia varmaan 7 päivää.
T: sairaanhoitaja
3 päivää keväällä kun ääni oli ihan pois.
3 päivää kesällä, kun loukkasin olkapääni.
Olen servicedesk-henkilö (eli puhun työkseni puhelimessa ja autan asiakkaita atk-ongelmissa).
2 päivää olen ollut saikulla. lapsen takia en yhtään (yhden päivän sairastimme yhtä aikaa, olin itse vaan ensin sairas).
Etäpäiviäkään lapsen sairauden vuoksi ei ole tarvinnut pitää vaikka se olisi mahdollista. Kun ei sairasta niin ei sairasta. Oksutaudinkin sairasti "sopivasti" pääsiäisenä...
lapset on isoja, ei tarvi äitiä sairastamiseen.
osastonsihteeri
Lapsisairaspäiviä myös 0.
Edellisenä vuonna taisin olla 1 päivän itseni vuoksi saikulla ja lapsen vuoksi olin tosin varmaan 7 päivää.
Olen myyntipäällikkö.
Viimeksi itse sairaslomalla v. 2010 1 pv. En pelaa niin että käyttäisin sairauslomaa kun ei huvita olla töissä, tai on ns. muuta mukavaa. En ikinä.
Lapsikin kun on kipeä, niin meen aamuksi töihin ja kun mies lähtee töihin myöhemmin n.10-11 aikaan, niin vaihdetaan vuoroa. Mies ei voi olla lapsen sairauden vuoksi pois, mutta joustaa niin paljon kuin vain töiltään voi. Eli turhaan en ole poissa töistä, eikä miehen kanssa olla yhtäaikaa kotona kun lapsi on sairas.
Ammatti: myynti & markkinointi
Minkä ikäinen olet ja minä ikäisiä lipesi ovat? Olet siis perheellinen?
T. Mies