Kuinka monta sairauslomapäivää olet pitänyt tänä vuonna?
Kommentit (66)
Alle 10-vuotiaita lapsia ei ole. Teen toimistotyötä.
En itse enkä lasten takia. Yksityinen pph.
flunssan vuoksi, lasten vuoksi 0 (lapset eivät ole sairastaneet),
ammatiltani olen sairaanhoitaja
lapsen takia yhden päivän (vesirokko). Työ perhepäivähoitaja.
Lasten takia 0. Edellisen kerran olen ollut saikulla vuonna 1999, silloin poistettiin kaikki viisaudenhampaat kerralla. Tapahtui torstaina, perjantain olin saikulla.
Ammatti: yrittäjä
En yhtään, vastaanottovirkalija olen.
Mies on ollut poissa maaliskuussa 3 päivää lasten vuoksi.
kaiki heinäkuun jälkeen, joista 4 lasten takia
mutta veikkasin että omia 0, lasten takia yhteensä ehkä 2 päivää. En muista olleeni yhtään kokonaista päivää lasten sairastumisen takia poissa, mutta muutaman tunnin pätkiä kyllä, kun olemme mieheni kanssa sumplineet päivät sen mukaan kenellä on eniten kiire minnekin.
Silloin kun lapset eivät ole pahasti sairaita vaan vain pientä kuumetta tms, täytyy sanoa että SUURKIITOS työnantajalleni, joka tarjoaa erinomaiset etätyömahdollisuudet Lync-palavereineen jne. Aivan ratkaiseva ero siihen tilanteeseen verrattuna että aina kun joku lapsista on flunssainen, pitäisi työpäivän mennä ihan viemäristä.
lasten takia 0
Itteni takia JO yli 120 päivää.....
Olen nyt edelleen sairauslomalla seuravat kolme viikkoa ainakin. Toivun leikkauksesta.
ja yhteensä neljä päivää lasten oksutaudin vuoksi. Toisaalta mä kyllä vastailen vapaa-ajallani työpuheluihin ja luen lomillakin sähköpostit, joten tuskinpa työnantaja tässä pahasti on tappiolla...
37 on valtiolla viestinnän asiantuntijatehtävissä.
sairaanhoitaja ja olen pitänyt yli 3viikkoa. Olin tapaturmassa ja toipuminen kesti. Lasten takia olen ollut pois ehkä 2-3 päivää.
Omia 0
Lapsen 12 (näitäkin olisi 0, jos ei olisi onnettomuuden takia joutunut sairaalaan teholle)
Sekatyönainen, vaikkei se ammatti olekaan.
Mies on ollut yhden puolikkaan päivän lapsen kanssa kotona (oksennustauti).
Minä pidin sairaspäivän kun olin itse oksennustaudissa.
Olen opiskelija.
Lapsisairaspäiviä 3, mieheni ollut 2 päivää.
Onneksi lapset on olleet terveitä:). Yleensäkin olleet tosi terveitä tähän asti ainakin, josta olemme kiitollisia. Koko lapsuusajan sairaspäívät mahtuu about kuukauteen koko konkkaronkan osalta.
Ikää muksuilla 5v., 9v., ja 13v.