Mikä saa fiiliksesi matalaksi tällä hetkellä?
Kommentit (28)
Elämäni ekoja yt-neuvotteluja tässä käydään. Kenkää tulee, eikä mitään tietoa tulevaisuudesta. Suren yhtäaikaa tulevaa taloudellista epävarmuutta, ihana työpaikan ja työkavereiden menetystä ja tavallaan myös tämän elämänvaiheen loppumista.
Miehen työsasiat, kun ei säännöllistä tuloa. Itse olen aika turtunut tilanteeseen, mikään ei tunnu miltään, arki ahdistaa ja ärsyttää. Ei jaksa mitään ylimääräistä töiden jälkeen, okei kerran viikossa pakko jaksaa, mut siihenki pitää monta pv valmistautua ja tsempata ittee.
Lapset ei tottele, vaikka ne onki suht helppoja ja kiltteijä joihinki verrattuna. Niille pitäis ostaa talvikamaa, talvi vituttaa. Kaiken lisäksi lapset tuli viel tänään kipeeksi.
Muita juttuja ei enää uskalla miettiä ja mirjoittaa mitään tähän..haluaisin vaan nukkua niin kauan et kaikki huilet ois pois. No edes se rahahuoli. Siit tää kaik johtuu....
Keskustassakin on jo ollut kestämistä tässä kunnassa.
Kosi minua viime perjantain ja vastasin että kyllä. Nyt jäi kiinni muiden naisten kanssa vehtaamisesta. Matala fiilis on kohtalaisen lievä sana sille mitä nyt tunnen. Mutta miehet on.
Ensimmäinen on seksin puute, mutta seksi mieheni kanssa on tylsää rynkytystä ilman kunnon esileikkejä, joten seksi on jäänyt. Haaveilenkin syrjähypystä, mutta en sitä tee.
Toinen (laajempi ongelma) on saamattomuuteni opiskelun suhteen. Haluan vaihtaa alaa, jolla voisin luoda uraa. En vain saa aikaikseksi ruveta lukemaan pääsykokeisiin. Todennäköisesti olen vielä vuoden päästäkin nykyisessä työssäni katkeroitumassa. Jos odotan tarpeeksi kauan, ei kohta tarvitse edes hakea, kun juna on mennyt ohi.
Ei muuta, onneksi! Ihanat lapset ja mies. Ollaan terveitä ja muuten olen tyytyväinen. Jos olisi vielä pankissa rahaa, niin kaikki olisi hienolla mallilla.
No mutta, viimeisin mieltä mataloittanut asia oli tieto läheisen ihmisen vakavasta sairaudesta. Pitkästä ja rankasta tiestä jonka se faktana aiheuttaa hänelle. Mulla on ollut elämäni epäonnisin ja absoluuttisesti kamalin vuosi milloinkaan ja siis monellakin tapaa ja toivon totisesti, että onni kääntyisi.
Eivät koske omaa yksikköä, mutta silti.