Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastitko parempaa seksi 18- vai 38-vuotiaana?

Vierailija
01.10.2012 |

Millä tavalla eroa?

Veikkaan, että moni harrastaa vanhempana parempaa kun uskaltaa olla oma itsensä eikä vain anna ja halua periaattesta, vaan haluaa seksiä oikeasti. Onhan niitä paljon mitä ei teininä uskaltanut, kuinka moni silloin uskalsi suoranaisesti pyytää partenerilta että tee mulle sitä tai tätä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotiaana en ollut poikuuttani vielä ehtinyt menettää.

Vierailija
2/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on av-palstalla ilmiselvä: 38-vuotiaana, kun osasin nauttia seksisistä eikä pimppikään enää kiristänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v.

Vierailija
4/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana olin vielä neitsyt ja nyt olen 38 v ja olen vanhapiika jolla ei ole seksielämää. Tosin elokuussa vasta täytän 39 joten jospa sitä ehtisi vielä kumppanin löytää ja saisi ;-)

Vierailija
5/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska 18-vuotiaana harrastin seksiä vain itseni kanssa yksikseen. Oli aika tylsää.

Vierailija
6/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ikää on tullut ja kauneutta mennyt, sen hauskempaa on sängyssä. Miehen kanssa voi keksiä ihan mitä tahansa, mikään ei hävetä, korkeintaan vähän jännittää mukavasti.

vm-70

Vierailija
7/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18v. neitsyt, enkä ole vielä 38v. Mutta 28v. ainakin oli hyvää seksiä :)

Vierailija
8/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä ei ollut mutta 35v kun lapset oli tehty ja parisuhde kukoisti seksi oli ihanaa, paljon parempaa kuin 18v, jos oikein muistan.

Vierailija
9/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä 38-vuotias, joten pystyn vastaamaan vain ikävälillä 19-31v.

Nyt parempaa kuin aiemmin, ei suurta muutosta. Sama mies ollut aina.

Vierailija
10/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vasta ekan kerran 25-vuotiaana enkä ole vielä edes yli kolmeakymmentä.

Vierailija
11/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana ehkä siinä mielessä, että silloin olin tosi estoton ja kiihkeä. Tunsin itseni kauniiksi ja sitä olinkin. Timmissä kunnossa. Nyt kun olen 30v ja kaksi lasta synnyttänyt, en enää rakasta kehoani samalla lailla. Rinnat on imetty tyhjiin ja kyllä se alapääkin vaan on eri tuntuinen kun on leikelty ja revennyt. Siististi epäilemättä on ommeltu, mutta silti siellä on arpea ym. eikä tuntuma ole sama. Mies väitää että olen tiukka edelleen, ja esim. neuvolalääkäri jälkitarkastuksessa sanoi myös että tosi napakat paikat on, että on kuin en olisi synnyttänytkään. Mutta itsestä ei tunnu samalta.

Eli minulla seksielämä oli parhaimmillaan juurikin silloin 18-vuotiaana. Ja saman miehen kanssa olen edelleen, että ei pitäisi olla siitäkään kiinni.

Vierailija
12/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana olin älyttömän epävarma itsestäni ja naiseudestani, lähinnä keskityin miettimään teenkö kaiken "oikein" ja näytänkö hyvältä. Ja näin oli siitä huolimatta, että olin hoikka ja kaunis.

Nyt on muutama ylikilo ja ryppyjä silmäkulmissa, mutta seksi on parempaa kuin koskaan. Toki oikea kumppanikin siihen vaaditaan (aviomieheni on sitä)

t. äiti 38 v.

Vierailija
13/13 |
01.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 35-vuotiaana kuin 18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi