Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis ihminen on aina kaunis,

Vierailija
12.10.2012 |

vaikka olisi wt.

Ruma on ruma vaikka omistaisi miljoonalukaalin ja urheiluauton.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieluummin ruma jotensakin tyylikkäällä ja huolitellulla tavalla kuin wt.

Vierailija
2/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei, jos sen osaa sijoittaa oikein.

Itse olen ihan nätti ja pienituloinen. Mielummin ruma ja rahallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. se missi sara chafak , on kaunis kun hymyilee, mutta aivan kamala kun on vakava.

Vierailija
4/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kaunis kaupungin vuokrakämpässä.

Vierailija
5/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena sulla olisi vain rumia miehiä tai rahalla ostettuja hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
6/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ihan hyvällä paikallakin ja edullisia. Jää rahaa elämiseen, kun asumiskulut eivät ole suuret.

Vierailija
7/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis varmaan kyllä on aina omalla tavallaan kaunis, mutta piirteiden rumuutta voi kyllä varakkuudella "häivyttää". Esim. jos on halvannäköisissä rytkyissä oleva kolkonnäköinen nainen, on vain ruma, mutta jos on erittäin tyylikkäästi laitettu ja pukeutunut kolkonnäköinen nainen, voikin näyttää arvokkaalla tavalla hyvältä, jopa omalla tavallaan kauniilta.

Vierailija
8/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis varmaan kyllä on aina omalla tavallaan kaunis, mutta piirteiden rumuutta voi kyllä varakkuudella "häivyttää". Esim. jos on halvannäköisissä rytkyissä oleva kolkonnäköinen nainen, on vain ruma, mutta jos on erittäin tyylikkäästi laitettu ja pukeutunut kolkonnäköinen nainen, voikin näyttää arvokkaalla tavalla hyvältä, jopa omalla tavallaan kauniilta.

Ja tavallaan todella ruma puettuna kauniisiin vaatteisiin on jotenkin säälittävä.

Vierailija
9/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavallaan todella ruma puettuna kauniisiin vaatteisiin on jotenkin säälittävä.

Mitä???? Ai jos on ruma, niin edes kauniita vaatteita ei saa käyttää, ettei sua käy sääliksi?

Voi v mikä kommentti sulta!

Pyydä seuraavan kerran vaatekaupan myyjää arvioimaan sun ulkonäkö, niin osaat ostaa tarpeeksi rumat vaatteet.

Vierailija
10/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin minä kuitenkin valitsisin miljoonalukaalin meren rannalta, siitähän tässä oli kyse. T: se edellinen

Niitä on ihan hyvällä paikallakin ja edullisia. Jää rahaa elämiseen, kun asumiskulut eivät ole suuret.

Vierailija
11/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin minä kuitenkin valitsisin miljoonalukaalin meren rannalta, siitähän tässä oli kyse. T: se edellinen

Siitähän tässä oli myös kyse.

Vierailija
12/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tässä oli myös kyse.

Vierailija
13/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olla kaunis urheiluautolla ajava ja asua kauniiden lasten kanssa miljoonalukaalissa.

Vierailija
14/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi wt.

Ruma on ruma vaikka omistaisi miljoonalukaalin ja urheiluauton.

Luulet, että ulkonäöllä saa kaiken haluamansa, mutta vartuhan muutama vuosi niin tajuat, että kauneus on katoavaista ja rahalla saa paljon sellaista mitä ei koskaan ulkonäöllä saakaan.

Vierailija
15/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on olla kaunis urheiluautolla ajava ja asua kauniiden lasten kanssa miljoonalukaalissa.

Onko suhde intohimoinen, onko miehen kulli iso, onko elämäsi hauskaa ja mielenkiintoista, onko sulla hyviä ystäviä?

Miljoonalukaali ei vielä riitä ollakseen onnellinen.

Vierailija
16/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi wt. Ruma on ruma vaikka omistaisi miljoonalukaalin ja urheiluauton.

Luulet, että ulkonäöllä saa kaiken haluamansa, mutta vartuhan muutama vuosi niin tajuat, että kauneus on katoavaista ja rahalla saa paljon sellaista mitä ei koskaan ulkonäöllä saakaan.

olen elänyt varakasta elämää, mutta en ollut onnellinen.

Vierailija
17/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisi wt. Ruma on ruma vaikka omistaisi miljoonalukaalin ja urheiluauton.

olen elänyt varakasta elämää, mutta en ollut onnellinen.

Syytätkö jotenkin varakkuutta siitä, ettet ole ollut onnellinen? Onnellisuus on jollain ihan muulla kuin wt/kauneus/varakkuus/koulutettuus/suosituimmuus/kyrvän pituus -akselilla. Mutta luulin, että tässä ketjussa puhuttiin juuri siitä akselista.

Vierailija
18/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rakastuin eniten ei-niin-varakkaaseen mieheen.

Vierailija
19/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin epätoivoisia, jopa lievästi katkeria nuoremmilleen, eivätkä osaa suhtautua vanhenemiseensa ja ulkonäkönsä rapistumiseen. Monista heistä oikein paistaa yliyrittäminen ja kuosissa pysymisen vimma, usein he pukeutuvat liian nuorekkaasti ja seksikkäästi, se vasta epätoivoista on. Esim. Anu Saagim kuuluu kohta siihen joukkoon. Minusta olisi hirveää, jos identiteetti olisi ulkonäön varassa. Kauniilla ei ole helppoa vanhempana.

Ruma satsaa usein paljon enemmän koulutukseen ja haluaa ansaita itse rahansa ja vaurastua omin avuin. Se rumuus ei sitä paitsi keski-ikäisenä olekaan mitenkään kummoista ja luotaantyöntävää, vaan rumasta tulee ihan tavis.

Vierailija
20/22 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös henkistä tasoa jollain tavalla? Löyhä moraali, arvojen puute, huono sivistystaso jne. Ei se tarkoita ihmisen tulotasoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän