Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä yksi työtön, joka HALUAA töitä!

Vierailija
12.10.2012 |

Joo, haettu on kaikenlaista. Aina olen jotenkin vääränlainen, liian vanha (40) , liian koulutettu, liian kokematon tai sitten työhön vaaditaan tutkinto, jota mulla ei ole, harvassa ovat ne paikat, jotka kouluttavat ja perehdyttävät itse työntekijän sisään systeemiin. Nyt olen aloittamassa työkkärin kurssin, saavat ainakin minut tilastoista pois, kun olen heidän terminsä mukaan "toimenpiteessä". Mielummin tekisin töitä, jolla saisin elettyä, varmaan aika tavallinen toive monelle muullekin... ei kaikki työttömät ole lusmuilijoita, meitä on monia, joiden hartain toive on olla mukana työelämässä. Ne, jotka ovat parempia taloudellisina aikoina saaneet sen työpaikkansa, eivät vaan millään käsitä kuinka vaikeaa on tällä hetkellä päästä edes työhaastatteluun. Mitä muuten ehdottaisitte ikäiselleni uudeksi aluksi, mitä voisin opiskella, jotta satavarmana saisin töitä, voiko joku ehdottaa jotakin opintoja?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet nainen, niin kyllä ne vaihdevuodet sinullekin tulevat - ja toivottavasti mahdollisimman pahoilla oireilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla