Miten saan nätisti sanottua miehelle, että haluan olla yksin joskus
Muutamien kuukausien suhde takana ja mies haluaa olla koko ajan yhdessä, käytännön syistä minun luonani. Mua ahdistaa tosi paljon; mulla on/olisi paljon hommaa, mitä haluaisin tehdä yhdessä ja/tai erikseen (uusi kotini mm), mutta mies kun on meillä, hänen kanssaan aika menee johonkin ns passaamiseen ym. Hän nukkuu suvereenisti sohvalla kaikki illat, olen raivon partaalla.
Periaatteessa ja pohjimmiltaan hyvä mies, mutta näin tämä ei voi jatkua. En halua hänen muuttavan meille, haluan tavata ystäviäni ja harrastaa; nyt en voi edes rauhassa soittaa kellekään. Saatikka - ironista - maata sillä omalla sohvallani ikinä esim. lukemassa jotain.
En tiedä miten asiasta sanoa. Paitsi että tulee alkuräjähdys ja se on sitten siinä.
Kommentit (2)
Hankalaa... Voit tietty huijata sanmalla meneväsi ystäviesi luo tms. Tai sitten sanoa että sinun pitää opiskella jotain? Tai sitten... kertoa totuus...
Sano miehelle nätisti,että kumpikin tarvitsee välillä omaa aikaa koska silloin oppii arvostamaan toista ja suhdetta .
Itse olin ennen nykyistä suhdetta pitkään sinkkuna ja huomaan,että tarvitsen täysin omaaa aikaa aina silloin tällöin.