Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varasin puhelinajan selvännäkijälle, olen epätoivoinen, eronnut ja yksinäinen

Vierailija
11.10.2012 |

säälittävää langeta tuollaiseen

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää langeta tuollaiseen

terapeutin luo. Olen itse ollut "selvinäkijänä" ja totesin, että 90% soittajista tarvitsi terapeutin apua. Peruuta aikasi heti! Säästä rahat oikeaan asiaan.

Vierailija
2/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta haluaisin itsekin ennustuksen. Pitäis vaan tietää, että ei ole kyse mistää huijari selvännäkijästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta oli paaaljon hyviä kokemuksia! Toivottavasti mullekin tulee hyvä kokemus

ap

ps. tää selvännäkijä on varmasti halvempi kuin terapeutti

Vierailija
4/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ota tämä viihteen kannalta. Tallenna puhelu nauhurilla, tai tee muistiinpanot pääkohdista niin muutaman vuoden kuluttua voit todeta pitikö mikään paikkaansa. Ja mitä hintaan tulee, niin eipä se kirpaise baari-iltaa pahemmin. Voisi sitä hullumpaankin rahojansa pistää.

Toisaalta, voithan soittaa myös toiselle ennustajalle, kysyä samat asiat ja vertailla. Todennäköisesti vastaukset ovat tyystin erilaiset ja siitä voit sitten päätellä uskottavuuden.

Vierailija
5/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta oli paaaljon hyviä kokemuksia! Toivottavasti mullekin tulee hyvä kokemus ap ps. tää selvännäkijä on varmasti halvempi kuin terapeutti

vaan asioiden itsenäistä hyväksymistä ja työstöä.

Mitä asiot kysyä?

2, se entinen selvänäkijä

Vierailija
6/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta haluaisin itsekin ennustuksen. Pitäis vaan tietää, että ei ole kyse mistää huijari selvännäkijästä.

tyhmä voi ihminen olla?

Selvännäkijöitä ei ole olemassa. He ovat huijareita joka ikinen.

Jos heistä on jossain positiivisia kommentteja on se heidän itsensä kirjoittamaa tai sitten joku arvaus on osunut oikeaan ja sitä sitten suitsutetaan.

Vierailija
7/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuleman pitää. Tiedän että tarvitsee työstää omia juttuja, mutta nämä ei ole toisensa poissulkevia juttuja ollenkaan

ap

Vierailija
8/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä voi ihminen olla? Selvännäkijöitä ei ole olemassa. He ovat huijareita joka ikinen. Jos heistä on jossain positiivisia kommentteja on se heidän itsensä kirjoittamaa tai sitten joku arvaus on osunut oikeaan ja sitä sitten suitsutetaan.

Asia on juuri noin. Käytä rahat ammattiapuun. Jokainen voi toimia ennustajana, aina 50% mahdolliduus osua.

T.2

Vierailija
9/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. Hän ei tietääkseni tee puhelintyötä (ainakaan millään 0700-linjalla). On tuttavan kautta sain hänet tietooni. Ja yllättävän moni asia on mennyt kuten hän 2 vuotta sitten sanoi. Esim. silloin hän sanoi, että "mikä tämä vaalea mies on, näen vaalean miehen, joka tulee "sotkemaan" kuvioita ja on hyvin ihastunut sinuun". Mietin silloin, että en tunne todellakaan ketään, naureskelin vain, että "no eipä ole näkynyt..". No, nyt on vaalea mies ja hän sotkee pahasti kuvioita, ainakin minun päätäni.Ja muitakin asioita osasi melko hyvin kertoa.

Vierailija
10/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuleman pitää. Tiedän että tarvitsee työstää omia juttuja, mutta nämä ei ole toisensa poissulkevia juttuja ollenkaan ap

Sinulla on joku syy, jonka takia soitat. Valaise vähän niin autamme ilman ennustuksia.

T.2

Vierailija
11/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa. Hän ei tietääkseni tee puhelintyötä (ainakaan millään 0700-linjalla). On tuttavan kautta sain hänet tietooni. Ja yllättävän moni asia on mennyt kuten hän 2 vuotta sitten sanoi. Esim. silloin hän sanoi, että "mikä tämä vaalea mies on, näen vaalean miehen, joka tulee "sotkemaan" kuvioita ja on hyvin ihastunut sinuun". Mietin silloin, että en tunne todellakaan ketään, naureskelin vain, että "no eipä ole näkynyt..". No, nyt on vaalea mies ja hän sotkee pahasti kuvioita, ainakin minun päätäni.Ja muitakin asioita osasi melko hyvin kertoa.

Jokainen joka sinne soittaa, haluaa luultavasti kuulla löytävänsä miehen. Sen takia olin itsekin hyvä "selvänäkijä"

Vierailija
12/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tiedän, että hän voi olla vain todella taitava kertomaan erinäisiä juttuja ja tulkitsemaan ihmistä, mutta en nyt tiedä onko tuo niin vaarallista tai tyhmää. Minulle ennustajan tapaaminen toi ainakin lohtua ja hyvän mielen erittäin vaikeassa tilanteessa. Vaikka kävin psykologillakin, niin tuo oli erilaista. Voihan tuonkin ottaa eräänlaisena terapiana. Saman rahan voisi tosiaan vaikka ryypätä epätoivoonsa, mutta siitä tulisi takuulla huonompi olo.

Vierailija
13/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

Vierailija
14/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin tiedän, että hän voi olla vain todella taitava kertomaan erinäisiä juttuja ja tulkitsemaan ihmistä, mutta en nyt tiedä onko tuo niin vaarallista tai tyhmää. Minulle ennustajan tapaaminen toi ainakin lohtua ja hyvän mielen erittäin vaikeassa tilanteessa. Vaikka kävin psykologillakin, niin tuo oli erilaista. Voihan tuonkin ottaa eräänlaisena terapiana. Saman rahan voisi tosiaan vaikka ryypätä epätoivoonsa, mutta siitä tulisi takuulla huonompi olo.

Olen ihmisläheinen ja oikeasti yritin auttaa. Mutta Ap vaikuttaa liian epätoivoiselta, silloin se ei ole hauskaa ajanvietettä.

Vierailija
15/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka sinne soittaa, haluaa luultavasti kuulla löytävänsä miehen. Sen takia olin itsekin hyvä "selvänäkijä"

ajatus, että joku olisi ihastunut minuun. Minulla ei ollut mitään sellaisia "mahdollisuuksia". Ja en ole ikinä kiinnittänyt huomiota vaaleisiin miehiin :D, joten siinäkin mielessä ajatus oli ihan vieras.

Sukulaiselleni sama nainen ennusti hyvinkin yksityiskohtaisia ja erittäin absurdeja asioita, joita ei kukaan villeimmissä unelmissaankaan oikeastaan osaisi edes kuvitella. Tyyliin "multimiljonääri tarjoaa sinulle luxusloman trooppisella saarella" - just joo.. mutta tämä kävi oikeasti toteen! Olemme kyllä ihmetelleet sitä aika paljon, koska se koko juttu oli alunperin jo niin ei-yleisluontoinen. Emmekä liiku missään "piireissä", missä tuollainen olisi edes todennäköistä.

11

Vierailija
16/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus, että joku olisi ihastunut minuun. Minulla ei ollut mitään sellaisia "mahdollisuuksia". Ja en ole ikinä kiinnittänyt huomiota vaaleisiin miehiin :D, joten siinäkin mielessä ajatus oli ihan vieras. Sukulaiselleni sama nainen ennusti hyvinkin yksityiskohtaisia ja erittäin absurdeja asioita, joita ei kukaan villeimmissä unelmissaankaan oikeastaan osaisi edes kuvitella. Tyyliin "multimiljonääri tarjoaa sinulle luxusloman trooppisella saarella" - just joo.. mutta tämä kävi oikeasti toteen! Olemme kyllä ihmetelleet sitä aika paljon, koska se koko juttu oli alunperin jo niin ei-yleisluontoinen. Emmekä liiku missään "piireissä", missä tuollainen olisi edes todennäköistä. 11

Näin se vaan on. Olen jutellut niin monien Ap:n kaltaisten kanssa, että ihan surettaa, miten ihmiset eivät osaa hakea apua oikeista paikoista.

Vierailija
17/17 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.

kukaan täysipäinen ainakaan.