Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iho-ongema. Auttaako työterveyslääkäri?

Vierailija
11.10.2012 |

Minulla on ollut finnejä ja mustapäitä niin kauan kun muistan. Nyt olen kohta 40 v ja iho näyttää välillä ihan teinin finni-iholta.

Ei auta kaikenmaailman puhdistusaineet, rasvat ym. Tavella iho kiristävä suihkun jälkeen, mutta jo aamulla rasvainen. Jos laitan ihan kevyttä rasvaa (mietoa) alkaa naama kukkia ja finnejä puskee viikon päästä.

Nyt finnejä ja näppyjä ilmaantuu myös rintaan ja yläselkään sekä korvien taakse.

Haluaisin nyt vihdoin päästä eroon näistä. Osaako työterveyslääkäri auttaa? Ei ole varaa enää heittää rahaa hukkaan kokeiluihin...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäinen iho on kuiva, joten älä pese sitä stydeillä pesuaineilla, vaan herkän ihon tuotteilla. Ihoa ei tarvitse pestä jatkuvasti. Ihoa kiristää kuivuus ja rasvaisuus johtuu ihon omasta, joskin villiintyneestä toiminnasta.

Rasvaa ärsyttämättömällä rasvalla, ei alkoholia, hajusteita, mentholia, väriaineita eikä varsinkaan silikonia!

Paras mitä voit tehdä, on käyttää puhdistusemulsiota ja rasvata öljyllä, esimerkiksi Argan öljy on paras vaihtoehto, se auttaa ihoa mutta jättää tilaa myös ihon omalle oikeanlaiselle toiminnalle.

Minulla oli ennen mielettömiä paiseita mustapäiden takia ja naama näytti reikäraudalla ajetulta mustapäistä, nykyään ei kun en enää kiusaa ja rääkkää sitä.

Vierailija
22/22 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin e-pillerit n. 7 vuotta sitten ja sen jälkeen alkoi iho kukkia. Kävin ihotautilääkärillä ja sain parin viikon tai oisko ollut jopa kuukauden tetrasyksiini- antibioottikuurin. Se auttoi ja iho normalisoitui. Vaihdoin kaikki puhdistusaineet sun muut Dr. haushka merkkiin. Iho oli aika hyvässä kunnossa pitkään, kun en vaihtanut mitään kosmetiikkatuotetta, eli koitin pitää ihonhoidon ja meikkivoiteet kokoajan ihan samana.

Tänä vuonna ostin uuden meikkivoiteen, kun vanhan valmistus lopetettiin. Ostin myös uuden shampoon ja hoitoaineen. Nyt iho on taas samassa kunnossa kuin 7 vuotta sitten. Selkäkin kukkii. Tässä harkitsen just et josko hakisin taas uuden antibioottikuurin. Ja minulla ikää 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän