Oletko ostanut jo joululahjoja? Mitä, kenelle, minkäikäiselle? Parhaat vinkit tänne!
Kommentit (6)
tilasin Titi- kaupasta kirjan + cd:n ja Titi-nalle pussilakanan. Myös kuutiopalapelin tilasin mutta se oli huonolaatuinen joten palautin. Samalle lapsukaiselle on tarkoitus hankkia myös pari kirjaa, missä niitä kurkistusluukkuja: pari kivaa olen jo löytänyt mutten vielä ostanut. Hänen äidilleen on myös pussilakana jo hankittu.
Eli ihan perinteisillä lahjoilla mennään myös tuleva joulu: lähinnä käyttötavaraa ja ehkä lahjakortteja. Vaikeinta tulee olemaan lahjojen hankinta omalle 8- vuotiaalle, jolla on jo kaikkea. Kiire luultavasti tulee myös mulle vaikka olen jo aloittanut.
Sisarelle: Aaltomaljakon
Hänen puolisolleen kalakoristeenMiniälle: Marimekon laukku
Pojalle: Tv
Pojalle2: Läppäri ja kännykkä
Pojalle3: Matkalahjakortti
Puolisolle: Tuoksuja, kylpytakki, kalenteri, pullo, rannekoruLapsenlapselle: Nukkekoti ja sinne kalusteita, vaatteita, nukenvaunut
Muutamalle muulle ostettuina: Matkalaukku, Mariskooli, Käsitöitä, Astiasarjaa.
Ei ihan halpoja lahjoja.
Isot legopaketit jokaiselle. Kauppakeskuksen avajaisissa olivat -40%. Lapset 2-, 4- ja 5-vuotiaat. Onhan sentään aloitettu :) kummilapsille on kirjoja ja palapelejä jemmattu pitkin vuotta.
Hänen puolisolleen kalakoristeenMiniälle: Marimekon laukku
Puolisolle: Tuoksuja, kylpytakki, kalenteri, pullo, rannekoruLapsenlapselle: Nukkekoti ja sinne kalusteita, vaatteita, nukenvaunut
Ei ihan halpoja lahjoja.
Suosin lahjoissa niitä, joita tiedän olevan toivottuja.
Osassa noissa ollut toiveita.
Osassa kuullut miten tuo ja tuo olisi kiva.
Hassaan mielelläni lahjaan, josta tiedän, että se on toivottu ja tykätty.
Ja saan ihanan joulumielen siitä, kun voin antaa jollekkin lahjan, josta tiedän ettei henkilö itse voisi sitä hankkia. Esim tiukka talous yms.
ostanut balleriina-Barbien, jonka meinaan laittaa joulupuu-keräykseen. Muita lahjoja en ole ostanut mutta vähän olen jo alkanut suunnittelemaan, mitä lapsille voisi ostaa.
Hänen puolisolleen kalakoristeen
Miniälle: Marimekon laukku
Puolisolle: Tuoksuja, kylpytakki, kalenteri, pullo, rannekoru
Lapsenlapselle: Nukkekoti ja sinne kalusteita, vaatteita, nukenvaunut