Mies joutuu tekemään 10 tunnin päiviä yrittäjänä että saa elätettyä perheemme.
Mietin jopa eroa että mies pääsisi helpommalla koska työelämään en pääse,sairauksien yms. takia.
Kommentit (12)
niin firma pakettiin ja töiden hakuun muualle.
Yritystoimista ei ole mitään harrastelua, jos sillä ei elä niin on syytä miettiä muita vaihtoehtoja.
mutta mies joutuu tekemään pitkiä päiviä.
tekee usein yhtä pitkää tai pitempää päivää
yrittäjänä ja siihen olemme jo tottuneet. Hyvä että on töitä.
minunkin mieheni yrittäjänä. Toki pitää toisinaan lomaa (juu, matkoillakin lukee sähköpostit ja joskus tekee töitä mutta se ei haittaa). Aikoo pitää ansi kesänä reilun loman.
Minä käyn töissä (tosin hiukan lyhennettyä työaikaa), ja 2 lasta meillä on. En tiedä tultaisko toimeen vaan miehen palkalla. Onhan sitä yritystä hyvä vähän kasvattaakin ja kerätä pääomaa.
eikä 10 tunnin työpäivä minusta ole edes erityisen pitkä, normipäivä on 10-12 tuntia
yrittäjä selviää vain 10 tunnin työpäivällä.
Nyt vähän yritystä ap, samalla "olen sairas ja mies elättää" teemalla olet tehnyt huomattavasti uskottavampia aloituksia.
yrittäjä selviää vain 10 tunnin työpäivällä.
Nyt vähän yritystä ap, samalla "olen sairas ja mies elättää" teemalla olet tehnyt huomattavasti uskottavampia aloituksia.
Tänään aamulla lähti n.klo 7.30 ja ennen klo 18 tulee varmaan kotiin.
Mun mies tekee joka sunnuntai 16h päiviä ja muulloinkin 12 tuntista päivää.
Arkivapaita pitää,mutta paperihommiin ja palavereihin nekin tuppaa menemään.
mies ei ole edes yrittäjä ja tekee kokajan ylitöitä joista ei makseta. Pitää työstään niin paljon ja on tunnollinen.
Itse olen yrittäjä ja töitä pitäisi tehdä kokoajan jotta saisi palkaa. Niin ei voi kuitenkaan tehdä kun on muutakin perhettä. Lähinnä käy mielessä mitähän lapsille jää mieleen lapsuudeta muuta kun että isä ja äiti olivat aina töissä.
niin firma pakettiin ja töiden hakuun muualle.
Yritystoimista ei ole mitään harrastelua, jos sillä ei elä niin on syytä miettiä muita vaihtoehtoja.