Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutteleeko teille miehet kuntosalilla?

Vierailija
11.10.2012 |

Onko normaalia, että joku tulee sanomaan, ettei minua eilen näkynyt ja sanoo, että ompas mulla reipas treenipäivä menossa. En ole vaan tottunut tuommoiseen huomioon.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

satun usein samaan aikaan salille. Jotkut taas ei edes tervehdi (yleensä nuoret)

Vierailija
2/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn aktiivisesti salilla ja itse ainakin menen miehille puhumaan, saatan kehaista tekniikkaa tai kommentoida jotain päivän kuntoja tai muuta, siis kaverimeiningillä. Ja miehet tekevät samaa minulle, ja en ole kertaakaan ajatellut että tämä tulkittaisiin lirkutteluksi. Apua, ei kai miehet luule että yritän iskeä niitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mitään huomiota ole vaan normaalien ihmisten keskustelua keskenään =)

Vierailija
4/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää rupatella mitään kuntosalilla. Haluan vetää treenin intensiivisesti läpi. Ja oikeastaan kun se on ainutta "omaa aikaa" mulla , kotona lapset ei anna siunaaman rauhaa ;) ja töissäkin on koko ajan sosiaalisia kontakteja. Siispä yritän pitää katsekontaktit vähissä ja touhuta aivan itsekseen :). Mutta tästä huolimatta yks tyyppi repäs ... tuli pyytämään kanssaan treffeille. Ja muuten ollut mitään koskaan yrittänytkään jutella. Tai minä en ollut ainakaan huomannut .

Vierailija
5/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

porisen samanlaisia sekä miesten että naisten kanssa salilla. Mitä omituista siinä on että mies puhuu? vai ovatko kaikki tuntemasi miehet tuppisuita?

Vierailija
6/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan monta kertaa viikossa ja tommoista ei ole ollut kyl ennen. Ap.

..ihmeessä miten miehen sosiaalisuus sinua pelottaa niin eiköhän hän lopeta moiset puhumiset ja siinä tuskin on mitään kiinnostumista mukana.

Vierailija
7/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisin puhua naisille enemmän niin salilla kuin muuallakin, jos ei epäiltäisi niin herkästi taka-ajatuksia.

Naisten reaktiot heille puhuttaessa saattavat olla ihastuneen oloista "nauran iloisesti kaikelle mitä sanot ja väännän tikusta asiaa" tai suunpielet alaspäin pakoilua tyyliin "mene pois, et ole tyyppiäni", vaikka haluaisin vain muutaman sanan vaihtaa kuten miestenkin kanssa.

Mutta mistäs sen tietää tuleeko toinen kiinnostuksen vuoksi juttelemaan vai muuten vaan...

Vierailija
8/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juttelee. Minusta se on ihan normaalia eikä siihen liity mielestäni taka-ajatuksia. Jos käy salilla monta kertaa viikossa ja näkee samoja ihmisiä, niin eikö se ole ihan normaalia että jutellaan.

Vierailija
9/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla kiinnostunut sinusta?

Vierailija
10/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia, että joku tulee sanomaan, ettei minua eilen näkynyt ja sanoo, että ompas mulla reipas treenipäivä menossa. En ole vaan tottunut tuommoiseen huomioon.

Vierailija
11/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain ovat puheliaampia kuin toiset. Kyllä minä ainakin vaihdoin toisinaan muutaman sanan miesten kanssa, kun samalla salilla pyörin säännöllisesti. Varmaan ihan molemmin puolin. Ihan niin kuin naistenkin kanssa. Miehet on tosin usein rennompia, naiset monesti kyräilee toisiaan kuntosalilla.

Vierailija
12/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan monta kertaa viikossa ja tommoista ei ole ollut kyl ennen. Ap.

Vierailija
13/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein siellä on aina muutama sama tyyppi treenaamassa kuin minäkin, jutellaan melkein koko ajan (muuten sali siis tyhjä).

Vierailija
14/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavat jutella kyllä, treenaan kyllä isoilla painoilla ja kovaa joten se ilmeisesti herättää mielenkiintoa. Itse en kyllä välittäisi sen kummemmin treenin keskellä rupatella.

Vierailija
15/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on tietysti puheliaampia kuin toiset, mutta kyllä melkein joka kerta jonkun kanssa tulee joku sana vaihdettua. Ainakin, jos saadaan "ruuhka" aikaiseksi, niin siinä sovitellaan, kuka tekee ja missä kohti.

Vierailija
16/29 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos käy samaan aikaa joittenkin kanssa, niin sitä väkisinkin tutustuu ajan myötä.

Vierailija
17/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellä ketjusalilla ei kyllä kukaan juttele juurikaan, suurella osalla on melkein kuulokkeet korvilla. Varsinkaan ruuhka-aikana kukaan ei juuri puhu mitään, paitsi jos on jotkut kaverukset salilla.

Aamuisin kyllä ihmiset saattaa jopa sanoa huomenta toiselle, mikä on mielestäni mukava tapa. Ite kyllä morjestan vaikka pukkariin samaan aikaan tulevat ja olevat, moikkasi takaisin tai ei. En oikein kehtaa kuitenkaan itse salilla moikkailla ihmisiä, pitävät varmaan että isken kaikkia, kun ei siellä muutkaan toisiaan morjesta saatika katso.

Mut mun mielestä mukavaa kun on rauhallista ja kaikki keskittyy omaan touhuun, saa itsekin rauhan tehdä ja sosiaalisuus ei vie voimia. Ihanaa suomalaista salikäyttäytymistä, oikeesti.

Joskus oon ollu rauhallisemmilla kaupungin saleilla, ja oikein väsyn, kun yhtä aikaa on jotain setiä ja mammoja yhtä aikaa. Siellä en saa rauhassa tehdä vaan pitää alkaa keskustella ruokaohjeista tms. Sitten jos kyykkää niin papat tulee siihen, että minä en tuohon asentoon enää pääse. Ja jos vastaa takaisin kohteliaasti, saa kuulla toisen elämän tarinan yksinäisiltä papoilta, sekään ei ole kivaa.

Vierailija
18/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia ketjusaleilla.

Kerran yksi nainen lähestyi minua ja siitä tuli kaveri. Joten sanoisin että jos haluaa tutustua, niin ihmiset saattavat puhua. Tai sitten ovat muuten vain sosiaalisia tyyppejä.

Vierailija
19/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä. Viimeksi yksi mies huusi minulle, että onko siellä isoa piirakkaa, raparperipiirakkaa? Minusta se oli omituista, joten siirryin toiselle puolelle salia.

Vierailija
20/29 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tervehtii isoilla painoilla treenaavia. Sen huomion olen tehnyt, että minulle tultiin sanomaan moikat ja 3kg painoilla kitkuttelevat pirkot oli näkymättömiä. Itsekin olin aika äijämäisissä mittasuhteissa siihen aikaan. Nyt olen Pirkko-osastoa ja varmasti ihan näkymätön.