onko meidän koneella banni IS-keskustelupalstalle?!?
olen yrittänyt eilen ja tänään kommentoida muutamaa uutista (erään naisen vyöt.ymp. ja anestesialääkärin nukahtamista kesken leikkauksen) mutta jostain syystä kommenttajani ei olla julkaistu. Ja siis ihan asiallisesti olen kirjoittanut kommenttini joten siitä nyt tuskin on kyse.
Muistan etteä miheni kirjoitti joskus hänessä kiivaita tunteita herättäneeseen keskusteluun (olikohan MM.kisojen siirto maksullisille kanaville tai joku muu urheiluun liittyvä juttu) ja mietin että onko hän nyt suoltanut sinne sellaista tekstiä ettei meidän koneilta pysty enää kirjoittamaan mitää sinne keskustelualueille.. :)
Kommentit (5)
sitten. Kommentteja ei julaksitu vaikka asiallisesti, mutta napakasti johonkin vastasin. Enää en ole edes yrittänyt, kun rakentavaa kritiikkiä siellä ei suvaita. Onneksi on AV olemassa.
ei niillä mitään palstaa enää ole ollut pitkään aikaan.
on aina kommentteja ko. aiheesta (ja aiheen vierestä).
Se olijoku juttu jossa hylkeellä oli takertuneet stringit kaulaan. Siellä sitten virnailtiinn että syy oli naisen kalanhajussa.
Kaikki nuo meni läpi, mutta kun tarjosin että mies stringit voivat haista kanssa silakalle tjms. , ei se ollutkaan julkaisukelpoista.
Eli miesten maailma, miehet valvoo kirjoituksia.
mutta en minäkään voi Iltikseen kirjoittaa. Johtuisiko siitä, kun kerran olin niin tuohduksissani eräästä mielipiteestä (miehen halveksiva letkautus naisesta), että kommentissani sanoin olevan väärin, että ei ole mahdollista antaa peukkua alaspäin tällaisista... Siitä ei vissiin joku adminin oikeudet omaava tykännyt.