Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teinpä sitten itsekin deittiprofiilin suomi24 treffisivustolle

Vierailija
17.09.2012 |

Mm. Täältä olen lukenut muitten kokemuksia ja päätin itsekin kokeilla vaikka aika monella tuntuu olevan sieltä negatiivisia kokemuksia. Ihmettelen vaan kun mulla nyt kolmisen viikkoa ollut tuo profiili enkä ole saanut yhtäkään viestiä. En siis edes mitään ällöviestejä joiltain limanuljaskoilta joita moni kertoo saaneen. No se on tietty vaan positiivinen juttu, mutta kun en ole saanut minkäänlaisia viestejä keneltäkään. itse olen laittanut parille tyypille viestiä mutta en ole saanut vastausta.

Ilmoitukseni on mielestäni asiallinen, ei kuitenkaan mikään liian tylsä tai kuivakka. Mulla on siinä myös kuvani ja olen mielestäni ihan kivan näköinen ja on minua kauniiksikin sanottu. Mistähän voisi johtua tämä että en kiinnosta ketään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä mahtuu 13 tusinaan.

Kirjota siihen vähän tajunnanvirtaa ja jotain repäsevää. Sillain mäkin aina teen. Joskus olen kirjoittanut olevani maailman vittumaisin ja rumin yh, viestejä pukkas ja se olin minä joka en ehtinyt vastaamaan kaikille.

Vierailija
2/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kyllä saada tekstiin välitettyä persoonaani mutta ehkä en oo tarpeeksi hyvä kuvailemaan itseäni. En ole mielestäni tylsä ihminen, enkä kuitenkaan haluaisi alkaa keksimällä keksimään jotain repäisevää tekstiä. Täytynee koittaa muokkailla profiilia vielä jotenkin ja katsoa miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

deittiprofiilin:

<a href="http://youtubedoubler.com/?video1=I9zpnLBtwwg&start1=42&video2=9gLN3QoN…

tosissaan että joku ihastuu profiiliisi?

Vierailija
5/7 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehkeä profiili.

Vierailija
6/7 |
18.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehet luulee että sulla on ongelmia ulkonäkösi kanssa. Ei kannata kirjoittaa liian pitkää selittelyä, ei eksistä eikä mitään turhaa. Eikä "etsin tositarkoituksella". Liitä mukaan myös joku hauska pikku kommentti että miehet tajuaa että huumoriakin löytyy. Olin nettideittisivuilla 3 kk, kävijöitä oli melkein 1000 sinä aikana. Viestittelin monen kanssa, tapasin muutaman ja lopulta se oma kultakin löytyi sieltä. Mutta ennen kaikkea tarvitaan sitä ettei anna periksi. Jotkut eivät vastaa kun ovat jo oikeasti tavanneet jonkun kiinnostavan eikä ole tullut profiili vielä poistettua. Terv. kokemusta on. :)