Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ei-hormonaalisia ehkäisyvaihtoehtoja on olemassa?

Vierailija
11.10.2012 |

En ole synnyttänyt ja kortsuilla pelleily saa riittää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kierukan saa vain synnyttänyt nainen? Se olisi mun valinta jos tosiaan saa ilman.

Vierailija
2/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä hankalalta systeemiltä ja on vähän niinkuin varmat päivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä keskeytetty yhdyntä ja 'varmat päivät', joita kumpaakaan EN suosittele.

Vierailija
4/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumeista haluan eroon just siksi että ne vie kaiken spontaniuden hommista, ei kuulosta paljon paremmalta mikä lie ehkäisytietokone...

Perkele että kuussa on käyty (ehkä) mutta lapseton nainen ei voi ehkäistä kuin sekoittamalla kroppansa hormoneilla!

Vierailija
5/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ei synnyttäneille naisille. Minä olen synnyttänyt ja menen asentamaan kuparikierukkaa pian. Meillä täällä Jyväskylässä kunta tarjoaa tuon. Minäkään en tahdo hormonaalista ehkäisyä migreenin ja muiden sivuvaikutusten vuoksi.

Vierailija
6/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettu kuparikierukka noin vuosi sitten kun mikään hormonaalinen ei käynyt. En ole synnyttänyt, niitä on ihan synnyttämättömillekkin. Laitto sattui kyllä aivan perkeleesti, mutta muuten olen ollu tyytyväinen.

Vierailija
7/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai aiotte suositella omille tytöillenne? Itse en tiedä, ahdistaa. Toivottavasti seuraavan kymmenen vuoden aikana tapahtuu edistystä ja enemmän vaihtoehtoja tulisi markkinoille.

Vierailija
8/10 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettu kuparikierukka noin vuosi sitten kun mikään hormonaalinen ei käynyt. En ole synnyttänyt, niitä on ihan synnyttämättömillekkin. Laitto sattui kyllä aivan perkeleesti, mutta muuten olen ollu tyytyväinen.

Olin siis saanut sellaisen kuvan että kierukkaa ei kerta kaikkiaan saa ellei ole synnyttänyt. Nyt sitten selvittelemään miten sen täällä saisi...

Vierailija
9/10 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pessaaria myydä Suomessa missään, ottaisin heti käyttöön kumien tilalle! Jenkeissä ilmeisesti on myynnissä myös jonkunlainen pienempi "kohdunkaulan kuppi", joka tosin on kohtuullisen varma ainoastaan ei-synnyttäneille naisille.

Vierailija
10/10 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pienemmät sivuvaikutukset kuin kuparikierukalla. En tiedä saako Suomesta, mutta monissa maissa voi laitattaa yksitysellä.