Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saatte voimaa ja energiaa kun ootte oikeesti ihan loppu?

Vierailija
11.10.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman ajan ottamisesta, omasta terveydestä, mm. terveellisestä syömisestä huolehtimisesta.

Jätän kylmästi tekemättä kaiken sellaisen, mitä ei ole ihan pakko tehdä, ja otan sen oman ajan. Mulle ulkoilu & oma aika yhdistettynä toimii parhaiten. Ja sitten riittävä uni on myös ihan kärkipäässä tässä.

Vierailija
2/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että vaan päätän että periksi en perkele soikoon anna vaan teen ja menen vaikka tuntuisi miltä. Kyllä se siitä taas kausi kääntyy paremmaksi jaksamisen suhteen, täytyy vaan tarpoa se raskas aika läpi jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen sen paskan läpi suomalaisella sisulla. Periksi en anna, vaikka tuntuu että henki lähtee. Raskaan ajan jälkeen olen ihan rikki, mutta kyllä se sitten helpottaa.

Tällä hetkellä olen itsekin vaikean ajan syövereissä. Viimeisilläni raskaana, gradu on saatava valmiiksi kuukauden sisään jotta opinto-oikeuteni ei mene umpeen, tosi stressaava työtilanne, lasten päivähoito/eskari asiat ym. Tuntuu että on liikaa asioita mielen päällä, mutta ei auta kun vaan jaksaa.

Vierailija
4/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain omaa rauhaa ja raitista ulkoilmaa riittävästi. Sitä omaa aikaa on pakko jotenkin ottaa, mutta mulle riittää kun on hetki silloin tällöin, mutta säännöllisesti. Mulla ei ole pahaa sisua, olisi varmaan hyvä jos olisi. Mä yritän jaksottaa päivän. Enää 3 tuntia ja sitten pois, nämä hommat ja sitten musiikit täysille jne. Otan myös lapsilta hyvää mieltä. Ne on ihanan aitoja ja iloisia. Jos mä jätän tarpeetomat hommat vähemmälle ja istun niiden kanssa katsomaan lstenohjelmia, pelaamaan, lukemaan, kutittelemaan, painimaan niin ei mene kuin hetki ja on hyvällä tuulella itsekin. Tää oli ehkä se paras ohje. Sen kun muistaisi aina itsekin.

Vierailija
5/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aikakin on aika kortilla.

Vierailija
6/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvoiva äiti on parempi äiti, eikä hyvinvoivaa äitiä tule ilman riittävää unta ja edes vähää omaa aikaa.

Vierailija
7/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ruumis on väsynyt, rasita mieltä, kun mieli on väsynyt, rasita ruumista."

Vierailija
8/9 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän tekemättä kaiken mitä vaan voi jättää. Ei mitään ylimääräisiä juttuja. Omaa aikaa vaikka ostan. eli maksan lapsenvahdille, jotta katsoo lasten perään kun teen jotain ihan itseäni kiinnostavaa.

Mulla on sekä iso perhe, mutta toisaalta myös kohtuulliset tulot, joten voin löysäilläkin.

Juuri nyt mä löysäilen. Mulla on lomahetki just ny, kestää vielä tunnin. En tee mitään, koska kyllä pitää saada levätäkin. Jos tarkkoja ollaan, niin mulla ois pyykkejä viikattavaksi, puheluita hoidettavana (esim. äidille pitäis soittaa kuulumisia) jne. Mut olkoot. Teen sit joskus myöhemin, nyt huilaan.

Vierailija
9/9 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9kk lapsi ja toinen syntyy minä hetkenä hyvänsä ja tän huushollin pyörittäminen; pyykit, tiskit, ruoka, ulkoilut, siivoominen, leikkiminen vie voimat ihan kokonaan, eikä jaksais enää edes hymyillä.. Onko kokemusta? Ei ole senttiäkään ylimääräistä rahaa esim omiin harrastuksiin yms ja jos jostain joku 20e löytyis ostan sillä automaattisesti lapsille jotain kivaa. Oma perhe ei asu kovinkaan lähellä joten omalta äidiltä apujen saaminen on vaikeampaa. Kavereitakaan ei niinkään ole, kun ne vanhat kaverit elävät vielä villiä nuoruuttaan (toisaalta vähän samalla lailla kuin miehenikin jolle kaverit tulee ykkösenä) ja minä kotiäidin arkea. Välillä sitä miettii millä jaksaa huomiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä