Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis apua - voiko joku oikeasti olla näin negatiivinen??

Vierailija
10.10.2012 |

http://unelmiajamurheita.blogspot.fi/2012/10/parisuhdetta-ja-puhdistust…

Siis ihan kaikki on päin persettä. Mahtaa olla elämä rankaa tuolla asenteella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina päin persettä, ihan kaikki. Jos ehdottaa jotain ratkaisua johonkin, niin aina tulee lista eiku-mutku plaa plaa. Yksikään asia ei ole vuosiin ollut hyvin.

Naurattaisi ellei aina kaataisi minun niskaani tuota paskaa. Lähinnä vituttaa aina kun se ottaa yhteyttä, kun tietää jo etukäteen, mitä siitä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein huomannut sitä negatiivisuutta. Sellaista tietynlaista humoristista ylirealistisuutta ja pahan varalle varautumista kyllä, mutta en silti puhdasta negatiivisuutta. Nimenomaan aiheena oli aika tyypillinen, jaksaako lähteä vai ei, ja itse tunnistin pohdinnasta myös itseni.

Se, että ei ole joka asiasta superinnoissaan ja kaikki ei ole vaaleanpunaista hattaraa, ei silti tee ihmisestä pelkästään negatiivista. Blogissa kehuttiin elokuvaakin.

Hassuinta kaikesta on se, että minua on kuvattu vieläpä aika positiiviseksi ihmiseksi - monenkin ihmisen toimesta. Mutta sen tietysti kiistän. Varaudunhan usein pahimpaan, jotta ei tarvitse pettyä. En silti ole negatiivinen vaan realisti. ;)

Vierailija
4/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiset valittajathan vaan kaipaa huumoria ja seuraa elämäänsä. Ei ne tarkoituksella aiheuta mielipahaa.

Vierailija
5/6 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein huomannut sitä negatiivisuutta. Sellaista tietynlaista humoristista ylirealistisuutta ja pahan varalle varautumista kyllä, mutta en silti puhdasta negatiivisuutta. Nimenomaan aiheena oli aika tyypillinen, jaksaako lähteä vai ei, ja itse tunnistin pohdinnasta myös itseni.

Se, että ei ole joka asiasta superinnoissaan ja kaikki ei ole vaaleanpunaista hattaraa, ei silti tee ihmisestä pelkästään negatiivista. Blogissa kehuttiin elokuvaakin.

Mun mielestä blogistilla oli realistista itsereflektiota ja ironiaa. Lähettelen usein ystävieni kesken tuon henkisiä tekstareita, kaikki mennyt pieleen, mistään eituu mitään ja vielä vähän liioittelua päälle. Ja kaikki ymmärrämme tämän ironiaksi...

Oikeasti negatiivinen ihminen syyttää kaikkia ja kaikkea siitä paskasta mitä itsellä on. SE on raskasta kuunneltavaa.

Vierailija
6/6 |
11.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli lukiessa mieleen , että mitenkähän tuon parisuhteen käy jollei 100% äidiksi muuttunut nainen vähän relaa ja etsi iloa elämäänsä. Kuka edes huomaa moista kaakao-episodia , itse olisin vaan onnessani kun saa olla kahdestaan miehen kanssa !

Ja jos on tarve viettää parisuhdeaikaa , miksi mennä noin synkkää leffaa katsomaan ? Huh, onneksi en asu maalla, jos vaihtoehtoja illanviettoon ei ole muita .

Romanttinen elokuva olisi ehkä tehnyt illasta ja pussailusta vähän mukavamman. Toivon kaikkea hyvää blogistille, mutta myös pientä leikkisyyttä ja iloa elämään !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi