Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poistatte neiset viiksikarvoja?

Vierailija
10.10.2012 |

Olen vaalea ja viiksikarvat ovat ihan vaaleita, mutta nyt olen 33v ja huomasin 3kpl tummempia karvoja. Nypin ne pinseteillä pois.

Mulla kasvaa myös untuva vaalea parta poskilla... ja hiukset alkaa lähes kulmakarvoista.

Miten muut poistatte karvoja naamasta? Kulmakarvoja nypin noin 1krt kuussa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmevitosena ovat alkaneet viikset vahvistumaan. Viikset voisi myös vahata pois, Veetillä on siihen tarkoitukseen liuskoja, mutten ole uskaltanut. Kulmia nypin ainakin kerran viikossa, muutama karva kerrallaan.

Vierailija
2/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niitä nyppii? lisääntyvätkö ne vahvistuvat? joutuuko niitä sitten nyppimään lopun ikää? tai sitten saa syövän ja menettää kaikki karvat? :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä, että kosmetologini puheet siitä, että hänen tekemänsä karvanpoisti rauhoittaisi noiden kasvun on pötypuhetta.

Toki käytän myös kosketogin palveluja, mut se ei riitä varsinkaan viiksikarvankasvun osalta.

Vierailija
4/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkenevät epiloinnista minusta jonkin verran. Jos karvatuppi tuhoutuu, se ei enää kehitä sitä karvaa. Ei ne ainakaan vahvistu.

Vierailija
5/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylään pari-kolme-neljä kertaa viikossa viikset. Eipä ole tässä reilun 15 vuoden aikana ollut oikeen minkäänlaista muutosta tuossa viiksikarvoituksessa. Ehkä ne voi siis joskus mennä vielä kamalammaks kun teitä kuuntelee... Mä oonkin vasta 30.

En todellakaan lähtis nyppimään yksitellen kun niitä pitkiä tummia viiksikarvoja on kuitenkin niin monta. Ajatuskin siitä että koittaisin kaikki repäistä kerralla jollain liuskalla pelottaa.

Vierailija
6/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita voisin nyppiä/vahata tms. mutta silti ylähuulen päällä näkyy tummat "viikset." Olen todella vaalea ja karvankasvuni on hyvin hentoa joka paikassa kroppaa.

En tajua, miksi tuossa ylähuulessa näkyy tummempi kohta. Minkäänlaista karvaa ei siis oikeasti ole, ei ainakaan mitään, mitä voisi nyppiä tms. Jos siinä karvaa on, niin se on niin lyhyttä ettei auta ajaminenkaan (sitäkin olen kokeillut.)

Vierailija
7/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en koe nyppimistä kivuliaaksi joten alan varmaankin sitten nyppimään ainakin pisimmät pois... hentoa karvaa siinä nyt saakin kasvaa, mutta kyllä nolottaa jos hikoilen naamasta niin viiksiin tulee hikipisarat :D

tuosta tummentumasta en tiedä mikä voi olla jos ei ole karva... auttaako puuteri?

ap

Vierailija
8/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maksaläiskä. Niitäkin alkaa tulla iän myötä. Itse poistan viiksikarvat vahalla.

Vierailija
9/9 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan kuin viikset, muttei ole minkäänlaista karvaa :O

Ehkä maksaläiskä. Niitäkin alkaa tulla iän myötä. Itse poistan viiksikarvat vahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi