Oksetaa, kun puhutte teinipilluista ja kerrotte niistä haaveillen.
Kamalasti täällä pedofiileja. Suurin osa teini-ikäisistä kuitenkin on alaikäsiä.
Kommentit (10)
nuorista naisista. Voit toki oikaista.
Kamalasti täällä pedofiileja. Suurin osa teini-ikäisistä kuitenkin on alaikäsiä.
Kyllä se muakin vähän inhottaa, rehellisesti siksi kun itse olen jo kolmevitonen niin tulee apea riittämättömyyden tunne! =D Mutta enemmän kuitenkin siksi, kun haluaisin suojella niitä nuoria naisia pahalta maailmalta ja pahoilta miehiltä. Vaikka muistan kyllä omankin halukkuuden nuorna naisena (tosin kaikki 2-3 v. itseä vanhemmat tyypit oli YÄK!), että jos kaikki tapahtuu molempien vapaasta tahdosta ja manipuloimatta, niin okei, mutta tuo peruslähtökohta ja koko sana "teinipillu" ahdistaa. Ja siis enemmän niiden nuorten puolesta, kuin omasta riittämättömyyden tunteestani johtuen.
Kuitenkin hyväksyn sen biologisena faktana, että miehiä nyt vaan erityisesti miellyttää nuoret siloiset naiset, ja se raja nuoren siloisen naisen ja vasta kukkaan puhkeavan nuoren tytön välillä on häilyvä. Niin se vaan maailma pyörii.
Kuitenkin hyväksyn sen biologisena faktana, että miehiä nyt vaan erityisesti miellyttää nuoret siloiset naiset, ja se raja nuoren siloisen naisen ja vasta kukkaan puhkeavan nuoren tytön välillä on häilyvä. Niin se vaan maailma pyörii.
että hui, en todellakaan hyväksy siis minkäänlaista hyväksikäyttöä vain siksi, kun "miehet nyt tykkää ja niin maailma pyörii". Vaan hyväksyn faktana sen, että miehet haluavat nuoria naisia, yhtä lailla kuin itsekin pidän silmänruokana nuorta atleettista miesvartaloa.
En kuitenkaan haluaisi yhtäkään nuorta miestä enemmän, kuin haluan rakasta miestäni, vaikka hänelläkin on ikää jo lähemmäs 40 eikä fysiikka enää ole nuoren miehen. Niin paljon enemmän painaa kaikki se muu, joka saa myös mieheni näyttämään erittäin haluttavalta silmissäni. Eikä mun auta kuin luottaa, että mies ajattelee näin myös minua kohtaan.
sun räksytys mihinkään muuhun kuin huonoon itsetuntoon? Onko jotain näyttöä että miehet nyt vaan haluaa teinipillua?
Oikeesti sitä teiniä kukaan halua kun se ei osaa mitään!
että hui, en todellakaan hyväksy siis minkäänlaista hyväksikäyttöä vain siksi, kun "miehet nyt tykkää ja niin maailma pyörii". Vaan hyväksyn faktana sen, että miehet haluavat nuoria naisia, yhtä lailla kuin itsekin pidän silmänruokana nuorta atleettista miesvartaloa.
En kuitenkaan haluaisi yhtäkään nuorta miestä enemmän, kuin haluan rakasta miestäni, vaikka hänelläkin on ikää jo lähemmäs 40 eikä fysiikka enää ole nuoren miehen. Niin paljon enemmän painaa kaikki se muu, joka saa myös mieheni näyttämään erittäin haluttavalta silmissäni. Eikä mun auta kuin luottaa, että mies ajattelee näin myös minua kohtaan.
Olin jo armeijan käynyt mies ja kyllä tuo minulle parikymppisenä nuorena miehenä kelpasi.
Mitä sitten pitäisi osata? Ei oma vaimoni ainakaan osaa yhtään enempää nykyäänkään. Suihinotonkin oppi aika alkuvaiheessa. Ja ratsastuksen. En nyt keksi mitää akrobaattitemppuja, jotka kuuluvat vain vanhojen haahkojen repertuaariin :)
Oikeesti sitä teiniä kukaan halua kun se ei osaa mitään!
suurin osa ikäluokan tytöistä seurusteli 2-4 vuotta vanhempien jätkien kanssa, jolla oli ajokorttia, autoa ym. Nykyään suuntaus tuntuu olevan se, että mitä kauniimpi tyttö, sitä nörtimmän näköinen finninaama ikätoveri sillä on poikakaverina :)
Vaikka muistan kyllä omankin halukkuuden nuorna naisena (tosin kaikki 2-3 v. itseä vanhemmat tyypit oli YÄK!)
nykyään tytöistä ei tiedä minkä ikäsiä ovat,on naamaan laitettu kaikki,pukeudutaan niin et jostain näkyy paljasta pintaa,tytöt haluaa vähän vanhempaa koulu pojat ei kelpaa jotka ovat samalla luokalla koulussa,puketumisella tytöt haluaa olla vanhempia kuin ovat.vanhempien pitäs ottaa ohjat käsiin kaikin puolin.luin tään päivän lehdestä,nyky nuoret ei osaa käyttää uunia koska kotona ei tehdä muutko mikro ruokaa,tämä liittyy myös pilluun tytöt on kylillä syömässä,vanhemmat syö töissä ja antaa lapsille rahan,kylille syömään.
Niin se vaan on, että ryppyiset +25 vuotiaat naisen vanhukset omassa riittämättömyydessään moralisoivat miehiä siitä, mistä ovat vain itse kateellisia.
Ei se ole miesten vika, että tytöt tulla tarjoutuvat. Tämä ilmiö on ollut olemassa aina ihmisyhteisöjen ammoisista ajoista asti. Mikä siitä nyt tekee sen kielletympää tai vaarallisempaa - mitä se oli vaikka 5000 vuotta sitten?
Niinkuin jotkin aikaisemmatkin kirjoittajat sanoivat, tämä on ihmisyhteisöön syvästi sulautunut toimintamalli, jonka moralisointi on vain tuulimyllyjä vastaan taistelua. Sen moralisointi ei poista tai muuta mitään.
Nuoren naisen karvaton teinipillu on vaan yksinkertaisesti niin mahdottoman kiihottava ja pantava. Selluliititon kiinteä perse ja terhakat pystyssä sojottavat nännit tulevat siinä samassa paketisssa kaupanpäällisinä. Ei voi vastustaa.
Kun "itse asiasta" puhutaan, kyse on aina täysi-ikäisistä teineistä.