Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lohduttakaa! Minulle sattui tänään nöyryyttävän nolo vahinko!

Vierailija
10.10.2012 |

Kertokaa jotain noloa mitä teille on sattununut!!! Saisin ehkä perpektiiviä tälle häpeälle.nimim: Ihan hirveä päivä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin jo tänään, että onneksi tätä hommaa ei tarvitse kitua enää montaa kymmentä vuotta.

Ei vain jaksais enää. Vituttaa niin paljon.

Vierailija
2/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olkut edes kovin kännissä, mutta tuli vaan niin kova vatsanväänne etten ehtinyt vessaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eräässä harrastuksessa, jossa on käytössä ilmoittautumisiin Nimenhuuto. No olin sit tänään selannu sitä kännykällä ja vahingossa ilmoittanut erään jo lopettaneen henkilön tän päivän treeneihin. Ja siellä luki vielä että ilmoittajana X.X eli minä. Ties kuin moni ehti sen nähdä kun oli kuitenkin monta tuntia, varmaan ovat aatelleet että jes, toi tulee tai että mitä häh. Onneksi sain poistettua sen. Huh, kun iski tuskanhiki kun huomasin asian.

Vierailija
4/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, please!!

Vierailija
5/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme allekirjoittamassa asuntokaupaan liittyviä papereita.

Vierailija
6/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olkut edes kovin kännissä, mutta tuli vaan niin kova vatsanväänne etten ehtinyt vessaan :(

Oletko alkoholisti vaiko joku separi? Kuvottava joka tapauksessa... Pidä vaipat jalassa kun seuraavan kerran poistut kotoasi, vammainen!!!

-ap

Vierailija
7/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä törskäytin vahingossa kun äitipolilla gynentutkimuksessa... ja vieläpä aivan julkean pahanhajuisen pierun :/

Vierailija
8/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiersin yksin kaupoissa monta tuntia. Tekis mieli vieläkin kuolla...

Vierailija
9/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan vammaiselta invalta? Sulle ei saa nauraa, mutta yäkkö olet!!

-ap

Vierailija
10/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkoholisti vaiko joku separi? Kuvottava joka tapauksessa... Pidä vaipat jalassa kun seuraavan kerran poistut kotoasi, vammainen!!! -ap

Vierailija
11/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan vammaiselta invalta? Sulle ei saa nauraa, mutta yäkkö olet!! -ap

12/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan oo edes nolannu itteään tänään,haluaa vaan kuulla toisten noloja juttuja jotta voi esittää idioottia,senkin provo

Vierailija
13/13 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eräässä harrastuksessa, jossa on käytössä ilmoittautumisiin Nimenhuuto. No olin sit tänään selannu sitä kännykällä ja vahingossa ilmoittanut erään jo lopettaneen henkilön tän päivän treeneihin. Ja siellä luki vielä että ilmoittajana X.X eli minä. Ties kuin moni ehti sen nähdä kun oli kuitenkin monta tuntia, varmaan ovat aatelleet että jes, toi tulee tai että mitä häh. Onneksi sain poistettua sen. Huh, kun iski tuskanhiki kun huomasin asian.

Pitäisit vähän varojasi pikku ilkiö... Äitisi tainnut nussia vammaisia neekeriä että on saanut noin tyhmän sikiön tehtyä kuin sinä?

-ap