Lohduttakaa! Minulle sattui tänään nöyryyttävän nolo vahinko!
Kertokaa jotain noloa mitä teille on sattununut!!! Saisin ehkä perpektiiviä tälle häpeälle.nimim: Ihan hirveä päivä
Kommentit (13)
En olkut edes kovin kännissä, mutta tuli vaan niin kova vatsanväänne etten ehtinyt vessaan :(
Käyn eräässä harrastuksessa, jossa on käytössä ilmoittautumisiin Nimenhuuto. No olin sit tänään selannu sitä kännykällä ja vahingossa ilmoittanut erään jo lopettaneen henkilön tän päivän treeneihin. Ja siellä luki vielä että ilmoittajana X.X eli minä. Ties kuin moni ehti sen nähdä kun oli kuitenkin monta tuntia, varmaan ovat aatelleet että jes, toi tulee tai että mitä häh. Onneksi sain poistettua sen. Huh, kun iski tuskanhiki kun huomasin asian.
kun olimme allekirjoittamassa asuntokaupaan liittyviä papereita.
En olkut edes kovin kännissä, mutta tuli vaan niin kova vatsanväänne etten ehtinyt vessaan :(
Oletko alkoholisti vaiko joku separi? Kuvottava joka tapauksessa... Pidä vaipat jalassa kun seuraavan kerran poistut kotoasi, vammainen!!!
-ap
Ja minä törskäytin vahingossa kun äitipolilla gynentutkimuksessa... ja vieläpä aivan julkean pahanhajuisen pierun :/
Kiersin yksin kaupoissa monta tuntia. Tekis mieli vieläkin kuolla...
Kuulostat ihan vammaiselta invalta? Sulle ei saa nauraa, mutta yäkkö olet!!
-ap
Oletko alkoholisti vaiko joku separi? Kuvottava joka tapauksessa... Pidä vaipat jalassa kun seuraavan kerran poistut kotoasi, vammainen!!! -ap
Kuulostat ihan vammaiselta invalta? Sulle ei saa nauraa, mutta yäkkö olet!! -ap
ei varmaan oo edes nolannu itteään tänään,haluaa vaan kuulla toisten noloja juttuja jotta voi esittää idioottia,senkin provo
Käyn eräässä harrastuksessa, jossa on käytössä ilmoittautumisiin Nimenhuuto. No olin sit tänään selannu sitä kännykällä ja vahingossa ilmoittanut erään jo lopettaneen henkilön tän päivän treeneihin. Ja siellä luki vielä että ilmoittajana X.X eli minä. Ties kuin moni ehti sen nähdä kun oli kuitenkin monta tuntia, varmaan ovat aatelleet että jes, toi tulee tai että mitä häh. Onneksi sain poistettua sen. Huh, kun iski tuskanhiki kun huomasin asian.
Pitäisit vähän varojasi pikku ilkiö... Äitisi tainnut nussia vammaisia neekeriä että on saanut noin tyhmän sikiön tehtyä kuin sinä?
-ap
ajattelin jo tänään, että onneksi tätä hommaa ei tarvitse kitua enää montaa kymmentä vuotta.
Ei vain jaksais enää. Vituttaa niin paljon.