Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika asia on vaikuttanut parantavasti elamanlaatuusi kaikkein eniten?

Vierailija
10.10.2012 |

Pysytaan nyt sellaisissa asioissa, jotka ovat elamaasi helpottaneet jollain tapaa :) Lapset ja puolisot siis jaavat nyt pois laskuista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsiminen pois elämästä. Jatkuvat valituksen ja marmatuksen kuuntelu vaikutti hyvin negatiivisesti omaan elämääni ja kun viimein päätin katkaista välit näihin itsetunto- ja mielenterveysongelmaisiin valittajiin, oma elämäni on ollut todella positiivista. Välillä olen ihmetellyt, kuinka tyytyväinen olenkaan nyt omaan elämääni, mahtava fiilis!

Vierailija
22/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja

liikunta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ennen aikamoinen tuhlari, kaikki meni mitä tulikin, olin jatkuvasti PA. Olen olosuhteiden pakosta joutunut opettelemaan tarkkaa taloudenpitoa, ja nyt siitä on tullut toinen luonto. On niin paljon helpompi olla kun tietää että on rahaa maksaa kaikki laskut ja pahan päivän varalle pankissa.

Sitten toinen juttu on rutiinit, joilla saa arjen rullaamaan. Olen tätäkin opetellut tietoisesti, että en jätä huomiseksi mitä voi tehdä jo tänään. Tekemättömät työt painavat.

Liikunta!

Vierailija
24/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syömishäiriöstä irti pyristely. Miten vapauttavaa onkaan olla ahdistumatta enää ruoasta. :)

Vierailija
25/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisas mies (vaikkei saisi sanoa...mutta tämä on vaikuttanut paljon...mahtavaa kun ei tarvitse säätää miehen kanssa ruohonjuuritasolla turhista)

rutiinit

maslowin tarvehierarkia

hellämielinen ja armollinen suhtautuminen itseensä ja muihin

Vierailija
26/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa. Enemmän aikaa lapsille, enemmän aikaa elämälle. Itse olen tehnyt osa-aikatöitä viimeiset vuodet, on jäänyt aikaa paljon muuhunkin!

Vierailija
27/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja herään aikaisin. Ja se että teen asioita.

Vierailija
28/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paransi mun elämää noin 100%.

Vierailija
29/29 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty rytmi elämässä, rutinoituneet tavat. Esim. arki on hirmuisen helppoa, koska on tietyt rutiinit, viikonloppuna voikin vaihtaa vapaalle ja nauttia.

Nukun mhyös todella hyvin, uni on aina ollut tärkeää minulle.