Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Kausi 46 USA

Vierailija
14.12.2025 |

Selviytyjät

Kausi 46 USA 

Kausi 46, jakso 1/17. Täällä tehdään legendoja, osa 1. 18 ihmistä saapuu Fidzisaarille kilpailemaan pääpalkinnosta. Ensimmäinen tehtävä on korokkeen kokoaminen jättimäisistä palapelin paloista. Voittajaheimo saa kattilan, viidakkoveitsen ja piikiven.

Avalla , tuleeko suoratoistona jostain ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät 

Katsomosta löysin, mutta niin että olin kirjaanunena ulos. 
Olen joinakin muinakin vuosia kummastellut samaa asiaa, ettei plssalanen näe sarjaa, vaan pitää kikkailla.

Vierailija
2/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt suorana tuler

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita ohjelmia, jotka näkyy katsomon kautta, mutta ei maksaville suoratoistopalvelun käyttäjille ?

Itse en juurikaan katso TV n kautta, vaan kaikki katsomani ohjelmat on katsomo +, ruutu +, HBo n kautta

Vierailija
4/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selviytyjät 

Olen joinakin muinakin vuosia kummastellut samaa asiaa, ettei plssalanen näe sarjaa, vaan pitää kikkailla.

Laitoin tästä maikkarille palautetta.

Vierailija
5/14 |
25.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomosta katson 

Vierailija
6/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maikkari aloittaa nämä orkkis-selviytyjät nykyään aina salamyhkäisesti? Yhtään mainosta en ole missään nähnyt.

Tänään ihan sattumalta ohjelmatiedoista huomasin, että Subilta tulee tänään Selviytyjät ja ensin tietenkin ajattelin, että tämä nyt on varmaankin jotain vanhoja uusintoja.

Sitten menin Katsomosta tarkistamaan ja sieltä vasta huomasin, että 46. kausi on alkanut jo 2 viikkoa sitten.

Vierailija
7/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko maikkarilta vastattiin?

Vierailija
8/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selviytyjät 

Laitoin tästä maikkarille palautetta.

Joko maikkarilta vastattiin?

Vierailija
9/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmpf, maksan katsomo+ palvelusta, kirjauduin ulos Katsomosta ja sitten löytyi vasta tuo selviytyjät kausi 46. Mutta ei anna sitä katsoa silti kirjautumatta. Pitääkö nyt perustaa tili mistä en sitten maksa katsomo+ palvelua ja sittenkö näkyy? WTF!

Vierailija
10/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut varmaan jokaisen kauden aikaisemmin, koska Selviytyjät on parhaita television viihdesarjoja, mutta nyt on niin woke kausi etten tiedä jaksanko katsoa. 

Valkoisia kilpailijoita on vain muutama ja onko niistä yksikään edes hetero? En jaksa katsoa vapaaehtoisesti jotain intialaisia ja värillisiä homoja melskaamassa ja tekemässä draamaa tyhjästä. Ei kiinnosta. Miksi siis katsoisin. 

Vierailija
11/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut varmaan jokaisen kauden aikaisemmin, koska Selviytyjät on parhaita television viihdesarjoja, mutta nyt on niin woke kausi etten tiedä jaksanko katsoa. 

Valkoisia kilpailijoita on vain muutama ja onko niistä yksikään edes hetero? En jaksa katsoa vapaaehtoisesti jotain intialaisia ja värillisiä homoja melskaamassa ja tekemässä draamaa tyhjästä. Ei kiinnosta. Miksi siis katsoisin. 

Jo kauan sitten oli kausi, jossa oli monta miehiin vihamielisesti suhtautuvaa lesboa, mutta yllättäen tuon kauden voitti heteromies, joka oli pitkään ainoana miehenä kisassa. Lisäksi jo kauan sitten on ollut myös kausi, jossa on ollut paljon afroamerikkalaisia, latinoita ja aasialaisia. Tuolla kaudella afroamerikkalainen mies petti törkeällä tavalla jo iäkkäämmän aasialaisen miehen. Jollakin kaudella taas syntyi suuri kohu kun osallistujat jaettiin aluksi heimoihin rodun mukaan. 

Vierailija
12/14 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuota näkyvyysasiaa on aikaisemminkin kysytty. Vastauksena oli, että tekijänoikeudellisista syistä joitakin ohjelmia voidaan esittää MTVKatsomossa vain ilmaisella puolella eli mainoksilla, eikä oikeuksia MTVKatsomo+:ssa esittämiseen ole. Maksullisen version ottaneita kehotettiin tekemään toisella sähköpostiosoitteella uusi tili ilmaiseen palveluun.

Vierailija
13/14 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kausi 46 tulee jakso viikossa telkasta ja samoin näkyy Katsomossa. Yllättäen koko kausi  47 on nyt katsottavissa Katsomo+. 

Vierailija
14/14 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmpf, maksan katsomo+ palvelusta, kirjauduin ulos Katsomosta ja sitten löytyi vasta tuo selviytyjät kausi 46. Mutta ei anna sitä katsoa silti kirjautumatta. Pitääkö nyt perustaa tili mistä en sitten maksa katsomo+ palvelua ja sittenkö näkyy? WTF!

Joo näin minä olen tehnyt , loin toisen sähköpostin ja sitä rataa uusin tunnuksin.

LAItoin palautetta, kun onhan se outoa, ettei edes plussalainen näe kuin toisen kauden. Ja ärsyttää kikkailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi