Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Perussuomalaisten äänestäjä ja olen sitä mieltä PerLooksista,

Vierailija
10.10.2012 |

että turhaa myrskyä vesilasissa loukkaantua tästä... Onhan tuolle sivustolle hakemalla haettu ei niin edustavan näköiset ehdokkaat, mutta entä sitten? Kyseiset henkilöt ovat ihan itse nämä kuvansa julkisuuteen antaneet, ja jos on ehdolla vaaleissa ei voi enää odottaa saavansa kohtelua yksityishenkilönä.

Kävin katsomassa kuvia, ja järkytyin itsekin kyllä siitä, minkä näköisiä nämä kuvat olivat. Ei sillä, että kukaan voisi ulkonäölleen mitään, vaan sillä, että _siisteydelleen_ voi. En itse äänestäisi ehdokasta, joka poseeraa vaalimainoksessaan teksti t-paidassa hiukset likaisena, koska siitä nyt vain ei saa uskottavaa kuvaa!

Vastaavannäköisiä ehdokkaita uskon kuitenkin löytyvän kaikkien puolueiden riveistä...

Media muokkaa voimakkaasti ihmisten mielipiteitä. Ehdokkaina näkyi useita hyvinkin maahanmuuttovastaisen näköisiä tyyppejä, vaikka puolueohjelman mukaan Perussuomalaiset ei ole maahanmuuttovastainen puolue. Ilmeisesti koska media hehkuttaa että näin on, ehdokkaat itse asettuvat ehdolle juuri tähän puolueeseen JOS ovat maahanmuuttovastaisia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmalta tuntuisi juuri näiden säälittelijöiden ja koulukiusaamiskortin esiinvetäjien "hyvää tarkoittavat" kommentit. Mitä vikaa kuvassani on? Näytettäväksi se oli tarkoitettukin.

Vierailija
2/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmalta tuntuisi juuri näiden säälittelijöiden ja koulukiusaamiskortin esiinvetäjien "hyvää tarkoittavat" kommentit. Mitä vikaa kuvassani on? Näytettäväksi se oli tarkoitettukin.

Pitäisi ottaa vain se asenne että koirat haukkuu mutta karavaani kulkee.

Ainoa asia mikä minua tuossa sivustossa ärsyttää on se että sitä taas kerran käytetään lisäämään puolueeseen kohdistuvia ennakkoluuloja ja -asenteita. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi heillä pitäisi olla sliipattuja kokoomustyylisiä edustuskuvia?

He haluavat esiintyä sellaisina kuin ovat.

Vierailija
4/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi heillä pitäisi olla sliipattuja kokoomustyylisiä edustuskuvia?

He haluavat esiintyä sellaisina kuin ovat.

myös ulkoiseen olemukseen jos yhteisiä asioita halutaan hoitamaan. Siis sen olemuksen siisteyteen.

Rumasta ulkonäöstä sinänsä en ketään syyttäisi mutta rumakin voi olla siisti.

No, itse en äänestäisi... -ap

Vierailija
5/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoushuoneissa ja -saleissa istutaan, ei siellä ole väliä koska on tukka leikattu ja onko päällä collegea vai puku.

Vierailija
6/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että turhaa myrskyä vesilasissa loukkaantua tästä... Onhan tuolle sivustolle hakemalla haettu ei niin edustavan näköiset ehdokkaat, mutta entä sitten? Kyseiset henkilöt ovat ihan itse nämä kuvansa julkisuuteen antaneet, ja jos on ehdolla vaaleissa ei voi enää odottaa saavansa kohtelua yksityishenkilönä.

Kävin katsomassa kuvia, ja järkytyin itsekin kyllä siitä, minkä näköisiä nämä kuvat olivat. Ei sillä, että kukaan voisi ulkonäölleen mitään, vaan sillä, että _siisteydelleen_ voi. En itse äänestäisi ehdokasta, joka poseeraa vaalimainoksessaan teksti t-paidassa hiukset likaisena, koska siitä nyt vain ei saa uskottavaa kuvaa!

Vastaavannäköisiä ehdokkaita uskon kuitenkin löytyvän kaikkien puolueiden riveistä...

Media muokkaa voimakkaasti ihmisten mielipiteitä. Ehdokkaina näkyi useita hyvinkin maahanmuuttovastaisen näköisiä tyyppejä, vaikka puolueohjelman mukaan Perussuomalaiset ei ole maahanmuuttovastainen puolue. Ilmeisesti koska media hehkuttaa että näin on, ehdokkaat itse asettuvat ehdolle juuri tähän puolueeseen JOS ovat maahanmuuttovastaisia.

tuohon gallariaan oli selvästi valittu ns. erottuvia ehdokkaita. Yhtenä kriteerinä oli näköjään juurikin sellainen epäsiisteys mutta mitäpä sanoisit esim. sille karsastavalle nuorelle miehelle, jonka kuva löytyi sieltä myös? "No mitäs olet tuon näköinen" vai?

Jos pilkka osuisikin vain esim. hiustyyliin tai vaatetukseen mutta ei. Se kohdistuu myös sellaisiin ulkoisiin seikkoihin, mihin ihminen harvemmin voi vaikuttaa.

Minun napaani tämä ei kaivele, ei sen puoleen. Eikä se tule vaikuttamaan siihen, kuka saa minun ääneni vaaleissa. Harmittaa vain tuollainen loanheitto (puolin jos toisin...)

Niin ja Persut ovat maahanmuuttokriittinen puolue, ei maahanmuutonvastainen. Siinä on ihan pieni ero.

Vierailija
7/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon gallariaan oli selvästi valittu ns. erottuvia ehdokkaita. Yhtenä kriteerinä oli näköjään juurikin sellainen epäsiisteys mutta mitäpä sanoisit esim. sille karsastavalle nuorelle miehelle, jonka kuva löytyi sieltä myös? "No mitäs olet tuon näköinen" vai?

Jos pilkka osuisikin vain esim. hiustyyliin tai vaatetukseen mutta ei. Se kohdistuu myös sellaisiin ulkoisiin seikkoihin, mihin ihminen harvemmin voi vaikuttaa.

Minun napaani tämä ei kaivele, ei sen puoleen. Eikä se tule vaikuttamaan siihen, kuka saa minun ääneni vaaleissa. Harmittaa vain tuollainen loanheitto (puolin jos toisin...)

Niin ja Persut ovat maahanmuuttokriittinen puolue, ei maahanmuutonvastainen. Siinä on ihan pieni ero.

Kannatan itsekin tätä puoluetta. -ap

Vierailija
8/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauttaa ja pestä hiuksiaan sekä valita asiallisia vaatteita (toisin sanoen hoitaa omia asioitaan), niin miten sellaisen ihmisen käsiin voisi jättää muita kansalaisia koskevan päätöksenteon? Ei tuossa millekään vammaisuudelle tai erilaisuudelle naureta, vaan yksinkertaisesti epäsiisteydelle.

Vierailija
9/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaatteilla ei niin väliä jos ihmisestä loistaa äly. Moni noista näyttää siltä että edellytyksiä tehdä vaativia päätöksiä ei ole. Eikä se riipu siitä että onko edustavan näköinen vai ei. Jokin ihmisen katseessa vain kertoo että onko pääkopassa muutakin kuin pölyä.

Vierailija
10/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan itsekin tätä puoluetta. -ap

Ja totesin vain, että Persut ovat maahanmuuttokriittinen puolue, ei vastainen ja että kuvat ivaavat myös sellaisia ulkoisia asioita, joille ihminen ei välttämättä voi mitään.

Tietenkin tämä on vain oma mielipiteeni ja näkemykseni asiaan.

-persu itsekin-

Vierailija
11/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaatteilla ei niin väliä jos ihmisestä loistaa äly. Moni noista näyttää siltä että edellytyksiä tehdä vaativia päätöksiä ei ole. Eikä se riipu siitä että onko edustavan näköinen vai ei. Jokin ihmisen katseessa vain kertoo että onko pääkopassa muutakin kuin pölyä.

pysty valokuvan perusteella päättelemään...

Vierailija
12/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauttaa ja pestä hiuksiaan sekä valita asiallisia vaatteita (toisin sanoen hoitaa omia asioitaan), niin miten sellaisen ihmisen käsiin voisi jättää muita kansalaisia koskevan päätöksenteon? Ei tuossa millekään vammaisuudelle tai erilaisuudelle naureta, vaan yksinkertaisesti epäsiisteydelle.

laittaneista ehdokkaista, joiden ulkonäkö muuten ei ollut kovin mairitteleva.

Vierailija
13/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rohkenenpa kuitenkin väittää että sinä et kenenkään älykkyysosamäärää pysty valokuvan perusteella päättelemään...

Mistään muusta ei sit juuri pystykään tekemään päätelmiä ulkoisen olemuksen perusteella kuin kapasiteetista.

Vierailija
14/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta säälittää persujen puolesta.

Eihän se kohu tule niistä kuvista vaan siitä, että Putkonen pahoitti mielensä kaikkien persujen puolesta. Meiniki on taas kerran sellainnen, että persut kokevat olevansa vihakampanjan kohteena.

Soinin asema säälittää. Miehellä on ilmiselvästi tilannetajua ja huumorintajua, mutta joutuu tekemään töitä 24/7 tosikoiden kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Helena Eronen kirjoittaa hihamerkeistä niin se on tietysti hauska läppä jonka kirjoittaja ei ole ajatellut että siitä nousis kauhee haloo. Mutta annas kun joku graafikkonuori tekee mielestään hauskan läpän, niin siitähän kuuluu tietysti seurata maailmansota. Jotenkin sitä toivois että jos ajaa jotain aatetta, vaikka nyt sitten sananvapautta rajattomimmassa mahdollisessa muodossa kuten persut tekee, niin tekis sen edes johdonmukaisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi