Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalainen ihmettelee, miksi Thaimaata pidetään "luksuksena"

Vierailija
10.10.2012 |

Meidän kaukomatkat suuntautuvat Seychelleille, Malediiveille ja eniten Karibialle. Thaimaa last season, sinne ovat halvimmat matkat. Mutta hyvä, kun suomalaiset juntit pääsevät sinne litkimään halpaa kaljaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ulkosuomalainen ihmettelee joka asiaa täällä palstalla?

Vierailija
2/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me hyvätuloiset valitaan kyllä muita matkakohteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada itselleen luksusolot. Sitäpaitsi Thaimaahan on Suomesta helpompi mennä kuin noihin mainitsemiisi paikkoihin. Harva uhraa lyhyestä talvilomastaan pelkkiin matkoihin kokonaista vuorokautta per suunta kun Thaimaahan pääsee täältä puolet lyhyemmässä ajassa, suoralla lennolla.

Vierailija
4/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan just siksi että sinne pääsee niin halvalla.

Tuntemani hyvätuloiset ovat käyneet esim.Vietnamissa,Kuubassa,Mauritiuksella jne

Vierailija
5/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakoon tylsiä tuttavia ja juntteja sukulaisia

ps, en ymmärrä miksi kukaan matkustelee Malediiveille, tylsin loma ikinä

Vierailija
6/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se maasta riipu mikä on luksusta. Ehkä tärkeämpää paljonko rahaa polttaa reissussa - missä yöpyy/ syö jne. Tukholmassakin voi viettää luksusloman.

Vierailija
7/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä Karibialla on Thaimaahan verrattuna? Toki "Karibia" on iso alue ja kaikkea löytyy, mutta useimmat Karibian lomakohteet on ihan turistirysiä.

Esimerkiksi Jamaika ja Dominikaaninen on suorastaan hirveitä paikkoja. Okei, onhan siellä tropiikki ja ihanat rannat, mutta muuten kulttuuri, tekeminen, ruoka jne. Ööh. Miten ne eroaa Sunny Beachista?

Vierailija
8/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varaa matkustaa toiselle puolelle maapalloa eikä 23-30 tunnin matkakaan kiinnosta. Itse olemme matkustaneet mm Balilla mutta Thaimaa on ihan ok.

Eri ihmisille eri asiat on luksusta - mulle takuuvarma aurinko, sininen meri, hyvä ruoka ja upeat maisemat. Kaljaa en juo. Enkä tosin viihdy Thaimaassakaan turistiresorteissa vaan jossain hieman erillään omassa rauhassa, esim saarilla.

Mainitsemissasi paikoissa on turhan vähän näkemistä, kuka nyt pelkkää rantaa jaksaa viikosta toiseen tuijottaa. Sitäpaitsi Karibialla on huono ruoka ainakin siellä olleiden ystävien mukaan. Kertakäynti noihin riittää, Thaimaassa on nähtävää vuosiksi jos vaihtaa paikkaa

t myös Thaimaassa matkaileva

Vierailija
9/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä Thaimaata mitenkään luxuksena. Olen asunut siellä vuosia, ja omat vanhempani asuvat siellä tälläkin hetkellä.

Eipä kukaan tuttavapiiristäni pidä Thaimaata mitenkään erityisen ihmeellisenä.

Onpa näppärää että pääset vauvapalstalle mainostamaan "upeista" ulkomaanmatkoistasi. Itse olen käynyt jokaisessa mainitsemassasi paikassa. Samanlaisia turistirysiä itseään hiukan parempana pitäville junteille.

Minusta on hienoa että ihmiset matkustaa, oli kohde sitten kanaria, tallinna, seychellit tai sitten se so last season thaimaa. Olen iloinen jokaisen kaverini matkasta, loma tulee aina tarpeeseen.

Ulkosuomalainen, kannattaisiko hankkia sisältöä (pinnalliseen) elämään, niin ei kiukuttaisi muiden lomakohteen niin kovasti?

Vierailija
10/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on lämmintä

siellä saa halpoja hierontoja yms. palveluja

siellä on halpa ruoka

siellä on halpa juoma

uima-allasosastot näyttävät paremmilta kuin Teneriffalla

Piraattikamaa löytyy halvalla

Eli palsta mammakin voi kuvitella elävänsä luksuselämää kun ryystää kimaraa hierontapöydällä.

Vierailija
11/11 |
10.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse matkailen vaimon, kavereiden kanssa tai yksin touring-moottoripyörällä sinne tänne ympäri Eurooppaa. Paljon kivempaa.

Toki talvella on tullut varmaan 5 v. välein käytyä Kanarialla, mutta siinäpä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän