Silja Linella hiljattain matkustaneet!
Mihin aikaan Helsingissä pääsee laivaan kun lähtee risteilylle? Siljan sivuilta ei tätä tietoa löydy eikä ne vastaa nettisivujen kautta laitettuun kysymykseenkään. Haluaisimme käydä siellä kylpyläosastolla ennen laivan lähtöä.
Entä riittääkö, että on varausnumero mukana kun menee lähtöselvitykseen. Ei kai mitään lippuja olisi pitänyt printata kotona?
Matka on maksettu sen verran kauan sitten, etten muista onko näistä tullut mitään tietoa sen yhteydessä...
Kommentit (7)
vasta jotain puolta tuntia aiemmin, eli ei voi mennä kylpyläosastolle sitä aiemmin. Seuraavana päivänä tosin voi laivalla viettää vaikka koko päivän, jos on siis palaamassa takaisin Helsinkiin.
Laivaan pääsy on vaihdellut,yleensä siinä 16.15 viimeistään pääsee.
Jos matkan varauksesta on jo pitkä aika,näkyy maksusuoritus siljalla jolloin tarvit vain sen varausnumeron
Harmittaa kyllä nyt, ettei tuon aikaisemmin pääse laivaan... Ei siis ehditä kylpemään ennen ruokailua (klo 17), höh :(
Näyttää hienolle ja maistuu paskalle. Halpaa kamaa hienossa paketissa.
Ala carte-ravintoloissa voi syödä ihan missä vaan, miksei buffassa laivalla? Ihme hifistelyä.
Hintaa jotain 35€. Itse syön niin vähän että tulee aterialle hintaa. Mieluummin syön laadukkaan aterian a la carte-ravintolassa. Parempaa ruokaa ja rauhallisempi tunnelma kun ei väki vaella ympäriinsä.
Minun mies ajaa sitä laivaa eli itse pääsen koska tahansa sisään, kunhan on satamassa.
Mutta varausnumero riittää lähtöselvitykseen, ihanaa merimatkaa :)