Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa keittiörempan putki- ja sähkötyöt??

Vierailija
09.10.2012 |

Meillä tehdään keittiö ihan itse, mutta noihin uunin ja vesipisteiden laittoon tarvitaan ammattilaista. Paljonkohan mahtavat kustantaa?

Pitäis saada siis uusi allas ja hana asennettua + tiskikone ( joka muuttaa hieman myös paikkaa.. )

Lisäksi uuni/hella vaihtuu mutta pysyy samalla paikalla.

Kokemuksia? Suositteluita? Asmme Vantaalla

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 14:14"]Akin sähkö asentaa sutta. Väärät mitoitukset tulee kuormitustilanteissa esille ja sulakkeet paukkuu jatkuvasti. Ammattitaito ei riitä nykyaikaisiin asennuksiin.

[/quote]

voisitko kertoa tarkemmin?

Vierailija
2/25 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2013 klo 14:14"]Akin sähkö asentaa sutta. Väärät mitoitukset tulee kuormitustilanteissa esille ja sulakkeet paukkuu jatkuvasti. Ammattitaito ei riitä nykyaikaisiin asennuksiin.

[/quote]

voisitko kertoa tarkemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkukesästä.... putkityöt 500 € ja sähköt riippuen esim uusista pistorasioista, valoista jne min. 1000 € . JOs pelkkä hellan kytkentä niin se ei varmaan maksa kuin 100 €

Vierailija
4/25 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan liki 100v vanhassa omakotitalossa Vantaalla ja uusittiin keittiö vuosi sitten. Meillä kustannukset meni juuri päinvastoin kuin nro 2, eli 500€ sähköihin ja 1000€ putkiin.

Toki putkiin liittyi sitten vesipisteen siirtäminen (eli uudet vesijohdot, viemäri), kaksi uutta patteria ikkunan alle ja niiden pattereiden putkien vetäminen kellarista.

Sähköä tuli eri syötöt kodinkoneille, valoille ja hellalle. Pistokkeita, valopisteitä jne kiitettävän paljon. Sähkömiehenä ollaan käytetty sellaista Vantaalla toimivaa firmaa kuin "Akin sähkö", joka on mielestäni ollut joka kerta aivan tajuttoman ammattitaitoinen ja täsmällinen.

Putkimies on eräänlainen perheen luottoputkimies enkä paljasta nimeä, kun tuntuu olevan niin kiireinen. Ei ehdi enää meille, jos saa liikaa uusia asiakkaita.

Vierailija
5/25 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin sähkö asentaa sutta. Väärät mitoitukset tulee kuormitustilanteissa esille ja sulakkeet paukkuu jatkuvasti. Ammattitaito ei riitä nykyaikaisiin asennuksiin.

Vierailija
6/25 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vahvistaa tuon kommentin. Mullekin ne asensi miten sattuu. Mullakin sulakkeet paukkuu ja löytyipä tarkastuksessa yksi laitonkin viritys.

Vierailija
7/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset käyttäkö Akin sähköä! Meillä on mm. Talon rappaukset pilalla, kun heidän asentaja kävi vaihtamassa ulko-ovia. Ihan kamalaa jälkeä ja riitelyä jälkien selvittelyssä. Työ ostettiin vielä starkin kautta.....

Vierailija
8/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ihmiset käyttäkö Akin sähköä! Meillä on mm. Talon rappaukset pilalla, kun heidän asentaja kävi vaihtamassa ulko-ovia. Ihan kamalaa jälkeä ja riitelyä jälkien selvittelyssä. Työ ostettiin vielä starkin kautta.....

Miksi sähköliike vaihtoi ulko-ovia?

Vierailija
9/25 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alkukesästä.... putkityöt 500 € ja sähköt riippuen esim uusista pistorasioista, valoista jne min. 1000 € . JOs pelkkä hellan kytkentä niin se ei varmaan maksa kuin 100 €

Mitä helvettiä?

Minä tein keittiöremontin, jossa kaikki muut koneet siirtyivät paitsi hella/uuni.

Altaan vesipiste siirtyi metrin, eli vesijohtoja jouduttiin jatkamaan samanverran. Viemäriputkeakin tuli luonnollisesti samanverran lisää.

Tein kaikki asennukset itse, paitsi vesijohtojen helmiliitokset. Ne kävi tekemässä taloyhtiön huoltofirma. Putkimies viipyi asunnossani puolituntia ja veloitti tästä 35€ + 8€ kilometrikorvausta.

Sähköt asensin myös itse ja ne kävi lopuksi ennen kytkentää mittaamassa ja tarkastamassa valtuutettu sähköasentaja. Hänelle maksoin 150€, jolla hän antoi nimensä papereihin.

Ihan oikeasti. Mikään laki ei velvoita tulla ryöstetyksi. Vaikka byrokratia ja säännöstely onkin valtava, edelleen voi tehdä myös itse, mikäli on kykyä ja halua.

Vierailija
10/25 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo AKIN SÄHKÖ akinsähkö.fi toimi todella asiattomasti puhelimessa. Jäi fiilis että hinnoissa kusetetaan. Harmi, että luin nämä kommentit vasta nyt - jään odottelemaan onko duunikin sutta.

Vierailija
11/25 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan toki enemmän niin saadaan tietoa? Itse olen myös sähköalalla, olisi kiva kuulla hieman perusteluita. Tietää sitten, että ei toimi itse vahingossakaan samalla tavalla ja päädy palstoille :D

Vierailija
12/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ammattitaito ei riitä nykyaikaisiin asennuksiin"

Rupesi naurattaa kun mietin millainen ämpärifirma on oltava kyseessä jos tuollainen on totta.

Vierailija
13/25 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa maksaa. Pikkuisen keittokomeron sähkötyöt tänä keväänä 500 euroa, lisäksi sähkömies teki kaiken aivan päin h****iä. Silti piti maksaa täysi hinta. Ja firma oli Turun sähköhuolto, jota en voi kyllä suositella kenellekään. Putkityöt maksoi sitten vähemmän, koska oli kyse vain tiskikoneen asennuksesta, mutta sekin jamppa raapi puiseen työtasoon järjettömät urat.

Vierailija
14/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus Akin sähköstä. Asentaja asensi väärin autotallin ajoluiskan lämmityksen, eikä testannut kunnolla. Paljastui betonin valun jälkeen, että vain osa ajoluiskasta suli. Piti avata betoni paukkupakkasessa, korjata asennukset ihme virityksillä, laittaa betoniin paikka päälle, ja sitten häipyivät.

Asiakkaan piti ottaa sähkösuunnittelija tutkimaan ja neuvomaan, missä vika ja miten se korjataan. Tietysti maksoin suunnittelijan itse, muuten asia olisi yhä hoitamatta.

Täysin avuttomia koko Akin sähkö. 

Käsittämätöntä, kun ainoa mitä tarvitaan on tuntea sähköasennukset!!!

Vierailija
15/25 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista laittomuusta löytyi? Ilmoititko minnekkään?

Vierailija
16/25 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko lisätietoa sähköasennusta suorittavista yrityksistä? KodinPlazan avulla vertailet yhdellä tarjouspyynnöllä palveluntarjoajien arvostelut, takuut, palveluehdot ja hinnat.

Vierailija
17/25 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä?

Minä tein keittiöremontin, jossa kaikki muut koneet siirtyivät paitsi hella/uuni.

Altaan vesipiste siirtyi metrin, eli vesijohtoja jouduttiin jatkamaan samanverran. Viemäriputkeakin tuli luonnollisesti samanverran lisää.

Tein kaikki asennukset itse, paitsi vesijohtojen helmiliitokset. Ne kävi tekemässä taloyhtiön huoltofirma. Putkimies viipyi asunnossani puolituntia ja veloitti tästä 35€ + 8€ kilometrikorvausta.

Sähköt asensin myös itse ja ne kävi lopuksi ennen kytkentää mittaamassa ja tarkastamassa valtuutettu sähköasentaja. Hänelle maksoin 150€, jolla hän antoi nimensä papereihin.

Ihan oikeasti. Mikään laki ei velvoita tulla ryöstetyksi. Vaikka byrokratia ja säännöstely onkin valtava, edelleen voi tehdä myös itse, mikäli on kykyä ja halua.

Toki onnistuu jos on osaamista, mutta harva normipulliainen osaisi tehdä noita itse😅

Vierailija
18/25 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä 1000-3000 euroa.

Vierailija
19/25 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3017 eur, on tälle vuodelle vahvistettu hinta. 

Vierailija
20/25 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sähköt keittiössä 1000e ja putkityöt 250e, tämä Espoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi