Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde-onko kenelläkään toiminut?

Vierailija
09.10.2012 |

Asiallisia kokemuksia toivoisin. Mistä tiedän, onko tämä vain 3-kympin kriisiä, enkö rakasta miestäni vai mitä ihmettä tämä on? Tuntuu, että näivetyn pystyyn tässä avioliitossa. En haluaisi olla vain perheenäiti, ajatuskin puistattaa, vaikka lapset ovat elämäni tärkeimmät.

Miehen kanssa ollut välillä todella vaikeaa, hän ei arvosta minua eikä huomioi. Näen vain unia siitä, että joku toinen mies huomioi minua, ja tunnen ELÄVÄNI. Käymme jo perheneuvolassa, mutta se ei auta mitään.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde toimii, mikäli pari on ollut yhdessä kauan ja henkinen yhteys on vahva.

Hieno lisämauste on, mikäli toisen seikkailuista kuuleminen kiihottaa. Siis pitää olla täysillä mukana asiassa, ei mitään sellaista alistumista avoimeen suhteeseen toisen toiveesta "kunhan ei tarvitse kuulla yksityiskohtia".

Vierailija
42/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme olleet yhdessä 10 vuotta, siitä 4 vuotta naimisissa. Kaksi ihanaa lasta. Olemme onnellinen perhe :)

Elämme avoimessa avioliitossa. Kumpikin saa harrastaa seksiä toisten ihmisten kanssa, kunhan varoittaa etukäteen, jos haluaa jonkun kanssa puuhastella. Avoimuus ja luottamus ovat meille äärimmäisen tärkeitä asioita.

Sääntöihin kuuluu mm. kondomin käyttö sekä todellakin etukäteen asiasta kertominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. 7 vuotta olemme olleet yhdessä ja alusta asti avoimessa suhteessa.

Vierailija
44/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä avoimessa suhteessa elävä tavallinen keski-ikäinen saa seuraa? Siinähän tulee halu kääntää kaikki muutkin ihmiset avoimiin suhteisiin, että on mistä valita...

Vierailija
45/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin avoimen suhteen, vaimo vaan on konservatiivinen eikä näe vaihtoehtona sitä. Kuitenkin minulla on kova libido ja nykyinen parisuhde ei halujani tyydytä, kerta viikossa ei ole tarpeeksi. Vaimoni on rakas ja lapset tärkeintä ikinä, mutta pelkään että petän kohta. Siksi avoin suhde olisi parempi, saisi luvan kanssa sekstata mielin määrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi