Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä haluan, että vaimoni kasvattaa lapseni, kotona.

Vierailija
09.10.2012 |

Minun kotonani, tiedättehän, "kotini on linnani"

Minä olen mies, joka haluaa etteivät mitkään hoitotädit kasvata lapsiani, äidin paikka on kotona.

Haluan myös, että minun tarpeeni ovat etusijalla, tarvitsen työtäni, jotta voin tarjota naiselleni ja itselleni tuon linnan, joten älkää odottako mitään "ymmärrystä" tai "herkkää kuuntelevaa miestä" kun laitan elämäni asiat järjestykseen, tietyt asiat vaan ovat etusijalla. Kuten esimerkiksi työ.

Naisetkaan eivät halua, että heitä dominoidaan, joten miksi meidän miesten pitäisi sietää moista?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti löydät naisen, joka tahtoo samaa. Sellainen ninamikkonen kakkonen sopisi sinulle. Eikä sillä, että hän olisi harvinaisuus. Sinulla on oikeastaan ihan helvetin hyvät tsänssit, koska moni nainen haluaisi puuhastella kotona lasten kanssa, jos miehellä on millä kustantaa se.

Sinulla miehenä varmasti on siihen tarvittava tilipussi. :)

Vierailija
2/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiseen ei tuhkamuna voi ryhtyä, kun sitten ei tulisi lapsia.

Toivottavasti menee ihan kivasti noi haluamasi hommat. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhanaikaisa arvoja kunnioittava moderni mies, IT-alalla.

Vierailija
4/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotonani, tiedättehän, "kotini on linnani" Minä olen mies, joka haluaa etteivät mitkään hoitotädit kasvata lapsiani, äidin paikka on kotona. Haluan myös, että minun tarpeeni ovat etusijalla, tarvitsen työtäni, jotta voin tarjota naiselleni ja itselleni tuon linnan, joten älkää odottako mitään "ymmärrystä" tai "herkkää kuuntelevaa miestä" kun laitan elämäni asiat järjestykseen, tietyt asiat vaan ovat etusijalla. Kuten esimerkiksi työ. Naisetkaan eivät halua, että heitä dominoidaan, joten miksi meidän miesten pitäisi sietää moista?

Vierailija
5/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotonani, tiedättehän, "kotini on linnani" Minä olen mies, joka haluaa etteivät mitkään hoitotädit kasvata lapsiani, äidin paikka on kotona. Haluan myös, että minun tarpeeni ovat etusijalla, tarvitsen työtäni, jotta voin tarjota naiselleni ja itselleni tuon linnan, joten älkää odottako mitään "ymmärrystä" tai "herkkää kuuntelevaa miestä" kun laitan elämäni asiat järjestykseen, tietyt asiat vaan ovat etusijalla. Kuten esimerkiksi työ. Naisetkaan eivät halua, että heitä dominoidaan, joten miksi meidän miesten pitäisi sietää moista?

Olen vaan tehnyt ehdot selväksi.

Käsittääkseni monet naiset ovat ihan samoilla linjoilla kanssani,

ap

Vierailija
6/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten teet kun vaimosi, täydellinen äitihahmo, tekee kuten täydellisen äidin täytyy, eli asettaa lapsenne etusijalle? Onko itkupotkuraivarin paikka sitten?

Vai onko vaimosi täydellinen puoliso sinulle mutta hoitotädin kehnompi versio lapsillenne?

Vai haluatko vaan siittää lapset ja jatkaa sitten töitä rauhassa? Muista että ipanoita tuskin yhtään kiinnostaa kun sinä, heille joku vieras setä kuukahtaa sinne sorvin äärelle.

Isyys ei ole mikään tilinauha, isyys on sitä että olet oikeasti läsnä lastesi elämässä.

Vierailija
7/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni monet naiset ovat ihan samoilla linjoilla kanssani,

ap

Minäkin olen sitä mieltä, että äidin pitää olla kotona kasvattamassa lapset.

Vierailija
8/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla ole mitään valittamista.

t. kotiäiti

Vierailija
9/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluan päättää puolisoni kanssa yhdessä, kumpi meistä hoitaa lapsia kotona, vai viedäänkö heidät päivähoitoon. Haluan että molempien puolisojen tarpeet ovat samanarvoisia. En halua että kumpikaan puolisoista on dominoivassa asemassa.

Toivottavasti sinä löydät haluamasi, minä olen oman onneni löytänyt.

Vierailija
10/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko pussit? Tiedätkö varmasti että olet hedelmällinen?

Ja sitten tietenkin toivomasi lady saattaa haluta ostaa kaikkea ja kun yhteisverotusta ei ole, niin kyllä ne pennoset saattavat olla aika tiukalla siinä vaiheessa.

Jossain muussa maassa saattaisit ehkä menestyä paremmin tavoitteeseen pääsyssäsi.

Vierailija
11/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäiti ja mieheni elättää koko perheen. Kaikki on tyytyväisiä. Tosin meillä kenenkään perustarpeet ei mene muiden ylitse.

Vierailija
12/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyys ei ole mikään tilinauha, isyys on sitä että olet oikeasti läsnä lastesi elämässä.

aina lainanlyhennysten aikaan.

Vaimo haluaa myös kaikkea ihmeellistä tavaraa ympärilleen.

Kaikkea ei vaan saa.

ap

Vierailija
13/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina lainanlyhennysten aikaan. Vaimo haluaa myös kaikkea ihmeellistä tavaraa ympärilleen. Kaikkea ei vaan saa. ap

Pitää vähän hauskaa. Onks sulla tekoviikset ja kaikki? ;)

Vierailija
14/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei vaan saa.

ap

Itsepä olet vaimosi valinnut. Lapsia ei kiinnosta se aika jonka sinä vietät muualla tai ne syyt miksi niin teet.

E mulla muta kuin että onnea vaan sen isäsuhteen muodostamiseen.

Vierailija
15/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen emansipoitunut nainen, joka tekee omat ratkaisunsa. Sinun suhteen teen sen ratkaisun, että käsken sinua vetämään k*teen.

P.s. Muista maksaa vaimolle eläkettä...

Vierailija
16/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei vaan saa.

ap

No niin juuri, yleensä ne, jotka eivät itse tienaa, ovat kaikkein hereimpiä vaatimaan kaikennäköistä. Sen takia kaksi hyväpalkkaista yhdessä on kaikkein paras ratkaisu.

Haistanko tässä nyt jonkinasteista masokismia?

Haluutsnää orjaks?

Vierailija
17/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nämä kotiäitiyttä vaativat miehet varmaan kustantaa vaimoilleen vapaaehtoiset eläkevakuutukset lomat ja "taskurahat" sen lisäksi, että elättävät perheensä.

Kukaan täysjärkinen nainen ei ilman edellämainittuja suostu moiseen. Sillä riskillä että mies ottaa ja lähtee ennen eläkeikää ja nainen kitkuttaa mini eläkkeellään.

Mitään avioehtoja ei myöskään allekirjoitella tuollaisissa perheissä, että mies pitää oman omaisuutensa erotilanteessa.

Vierailija
19/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupäivän sovinistiprovo. Ihan hauska, mutta vähän kulunut.

Vierailija
20/21 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kotonani, tiedättehän, "kotini on linnani"

Minä olen mies, joka haluaa etteivät mitkään hoitotädit kasvata lapsiani, äidin paikka on kotona.

Haluan myös, että minun tarpeeni ovat etusijalla, tarvitsen työtäni, jotta voin tarjota naiselleni ja itselleni tuon linnan, joten älkää odottako mitään "ymmärrystä" tai "herkkää kuuntelevaa miestä" kun laitan elämäni asiat järjestykseen, tietyt asiat vaan ovat etusijalla. Kuten esimerkiksi työ.

Naisetkaan eivät halua, että heitä dominoidaan, joten miksi meidän miesten pitäisi sietää moista?

sovinisti edes tälle palstalle eksyisi:D Mä tunnen pari tuollaista perhettä ja niihin miehen tarpeisiin sisältyy tietysti myös satunnaisia tarpeita varten ulkopuoliset suhteet. kai ne ovat vaimolle ihan ok sitten loppupeleissä. Äidin paikan määrittelee äiti itse sen mukaan miltä hänestä tuntuu, niinkuin yleensäkin terve ihminen määrittelee itse itsensä ja tarpeensa. Sulla lienee jokin kiintymyssuhde-ja itsetuntovaurio, niillä ei parisuhteessa pitkälle pötki. Mut on totta et moni nainen tyytyy materiaan rakkauden ja ihmissuhteen sijaan. (ainakin tietyn aikaa) Mulle et kelpaisi ollenkaan; haluan MIEHEN jolla on sekärankaa ja taitoa rakastaa, en jälkeenjäänyttä nössöä joka luulee et kaiken elämässä voi ostaa rahalla. Ne ostaa joilla ei ole muuta tarjottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan