Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat ihmiset vievät Anu Saagimin ruokahalut

Vierailija
07.11.2012 |

Virolaiskaunottarella on erikoiset keinot valmistautua kuvauksiin, joissa hän on paljastavissa vaatteissa.

Tiistaina julkaistiin pikaruokaravintolan kalenteri Snacky 2013 Puumat ja kissat, jossa virolaiskaunotar Anu Saagim esiintyy jälleen rohkeissa kuvissa.

Kalenterikuvauksiin liittyi myös draamaa, kun valokuvaaja Sakari Majantie haukkui Saagimin ulkonäön ensimmäisen stailauksen jälkeen.

– Hän räjähti ja huusi, että näytän aivan vanhalta lutkalta! Hän käski laittaa kaiken uusiksi, Saagim muisteli eilen.

Saagim kertoo valmistautuneensa varsinkin vähäpukeisiin kuvauksiin huolella.

– Ennen kuvauksia tulee hirveä stressi. Teen sata vatsalihasharjoitusta aamuin illoin ja lisäksi kylven jääkylmässä vedessä.

Tärkeintä on kuitenkin ruokavalion muutos.

– Rakastan ruokaa, mutta jo kuukausi ennen kuvauksia minulla ei ole lainkaan nälkä. Aivoni reagoivat niin, ja se johtuu jännityksestä.

Myös muut ihmiset auttavat Saagimia tavoitteessaan olla herkuttelematta. Näin kävi muun muassa FOX-kanavan Tanssi peppu pieneksi -ohjelman kuvauksissa.

– Näin kuvauksissa niin paljon lihavia ihmisiä, etten syönyt enää mitään!

Kauppareissutkin avartavat.

– Katson aina kaupassa, mitä lihavat ihmiset laittavat ostoskärryihinsä. Minulla menee jo siitä ruokahalut, enkä missään nimessä osta itse samoja tuotteita, Saagim kertoo.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kyllä (noin ulkoisesti), mutta kovin pinnalliselta vaikuttaa. Elämä tuntuu pyörivän ulkonäköasioiden ympärillä; oman ja muiden.

Vierailija
2/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kyllä (noin ulkoisesti), mutta kovin pinnalliselta vaikuttaa. Elämä tuntuu pyörivän ulkonäköasioiden ympärillä; oman ja muiden.

Pulleat posket ja isot silikonit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä ressukkaa oikeasti! Kauneutta hänessä ei ole, ei sisäistä eikä ulkoista ja pakko vaan hakea julkisuutta haukkumalla suomalaisia tai lihavia aina vaan - eikö hänellä ole mitään muuta sanottavaa?

Vierailija
4/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti ostaa tänään vessapaperia, mutta sitten huomasin jonkun lihavan muijan ostoskärryissä just samaa ja saman merkkistä paperia, niin jäi ostamatta.

Vierailija
5/5 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pitkään sama menetelmä käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi