Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atooppikko, auttaako vhh-dieetti?

Vierailija
09.10.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on auttanut vehnätön dieetti. Ja se, että lisäsin jonkin verran eläinrasvoja. En kuitenkaan mitenkään mässäile niillä. Alussa käytin vähän enemmän, mutta nyt teelusikallisen päivässä voita ja muutaman siivun juustoa.

Mutta tuo vehnän poisjättäminen tosiaan on auttanut. Ja samoin atooppiset oireet palaavat, jos syön useana päivänä peräkkäin vehnätuotteita. Muista viljoista ei minulle tule atooppisia oireita. Eli en siis noudata VHH-dieettia, vaan syön esim. kaurapuuroa ja ruisleipää jonkin verran.

Vierailija
2/4 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maitotuotteet kuivattavat ihoa reippaasti.

Lienee lievä maitoallergia koska nykyään maitoa(laktoositontakin) juotuani tulee maha kipeäksi.

Mutta juustoja käytän hieman koska ne vain kuivattavat ihon eikä sen pahempia oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma gluteeniton ruokavalio voi auttaa. Tai vähägluteeninen (?) Tuskin ne itse hiilarit vaikuttaa.

Vierailija
4/4 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viljojen poistaminen ja rasvan lisääminen ruokavalioon. Iho paremmassa kunnossa kuin ikinä aikaisemmin. Kun hoitaa tota rasvausta riittävästi sisäisesti, niin eipähän tartte enää läheskään yhtä paljoa lutrailla kosteusvoiteiden kanssa.