Per Looks - Hohhoijaa !!!!
Ompa alhaista ja uskomattoman lapsellista tuo miten AIKUISET ihmiset kehtaavat pilkata toisten Luojan suomaa ulkonäköä. Olen todella järkyttynyt, oikein Ruotsin mediassakin nauretaan suomalaisten ulkonäölle. Kauneus on katsojan silmissä, näiden ivaajien silmissä täytyy olla jotain vialla.
Kuvottavaa käytöstä aikaihmisiltä !!
Kommentit (122)
Persuille on ihan käsittämätön ajatus, että tosiaan moni vaihtoehtoväen edustaja suhtautuu positiivisesti persoonalliseen massasta erottautumiseen. Koska vaihtoehtoihmisethän ovat persujen mielestä niitä halveksittavia ja nimiteltäviä "vihervamppeja" yms.
Persut ovat pieneltä sielultaan wannabe-kokoomuslaisia. Soinin, Putkosen ja kumppaneiden unelmissa jokainen persuehdokas olisi klooni Alexander Stubbista.
Näkeehän sen oikeasti jo kun katsoo vaihtoehtoväen habitusta! Ja toisaalta taas, mitä teki Teuvo Hakkarainen eduskuntapestinsä suurin piirtein ekana kuukautena - no hankki ökyauton tietenkin.
Tarkoituksella edelleen väännät väärään suuntaan? En ole haukkunut persuja vaan hämmästellyt sinun yksinkertaisuuttasi.
"Voitteko te persujen äänestäjät olla noin TAUTISEN YKSINKERTAISIA???"
Niin no, siinä taas olisi ilmaisussa hiukan hiottavaa jos olet sitä mieltä ettei tuossa ollut mitään persuja haukkuvaa ;) Kai sä tuossakin vetoat siihen, että se oli kysymys, ei haukku? :D Tyyliin "enhän mä hauku kun mä vaan ihan asiallisesti kysyin että oletteko te persujen äänestäjät TAUTISEN YKSINKERTAISIA, enhän mä väitä että te olette..." Sun viestissä oli btw paljon muutakin paasaavaa kuin vain capsit... Esim. kysymysmerkkijonot eivät anna kovin rauhallista saatika fiksua kuvaa ihmisestä.
Yksinkertaisuudesta paasaamisen jättäisin fiksummille. Huvittavaa, että sellainen ihminen haukkuu yksinkertaiseksi, joka ei itse kykene lukemaan intertekstuaalisia ja sanattomia viestejä laisinkaan.
Ja P.S. mulle ei ole mitään merkitystä mitä politiikkaa kannatat.
Toisessa virkkeessä annat ymmärtää että hel looks ja sitä myöten per looks olisi jollain tavalla negatiivinen asia ja galleriassa esiintyvien henkilöiden ivaamiseksi ylläpidetty?
Mutta mun mielestä taas Hel looks ei ole mikään negatiivinen asia vaan se on ikään kuin muotigalleria, kuvia uniikeista ja omalla tavallaan trendikkäistä ihmisistä. Siinä missä Hel looksissa on tällaisia niin Per looksiin on kerätty vastakohtia. Ja se tekee siitä mun mielestä vittuilua.
Tosiaan estetiikka on tiettyyn rajaan asti katsojan silmässä, mutta uskaltanen väittää etteivät nuo persujen kuvat edusta mitään yleistä tyyli- tai kauneusihannetta. Poikkeavat siitä sen verran, että on vain saivartelua alkaa väittää että "itsehän sen näet niin kuin näet".
freak showna myös jos on siitä lajista.
Tosiaan estetiikka on tiettyyn rajaan asti katsojan silmässä, mutta uskaltanen väittää etteivät nuo persujen kuvat edusta mitään yleistä tyyli- tai kauneusihannetta. Poikkeavat siitä sen verran, että on vain saivartelua alkaa väittää että "itsehän sen näet niin kuin näet".
ja se kertoo lähinnä siitä, että persut ovat iältään keskimäärin 50+. Kolmekymppisistä ei vielä saa noin susirumia kuvia.
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120929_04.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120929_02.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120922_02.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120922_01.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120915_03.jpg
Ja niin edelleen. Joka toisen kuvan voi ottaa.
Noi hel looksin asut on just sillä tavalla erikoisia, että niitä voisi nähdä catwalkeilla. Muotinäytöksissähän on usein tosi erikoisiakin vaatteita, ei mitään viimeisintä mainstream-muotia. Mainstreamia hel looks ei toki ole, mutta siinä on kuitenkin selvästi havaittava muotiaspekti.
Noi hel looksin asut on just sillä tavalla erikoisia, että niitä voisi nähdä catwalkeilla. Muotinäytöksissähän on usein tosi erikoisiakin vaatteita, ei mitään viimeisintä mainstream-muotia. Mainstreamia hel looks ei toki ole, mutta siinä on kuitenkin selvästi havaittava muotiaspekti.
on muotipalsta hyvin suuri osa hel-looksin kuvista voisi esiintyä toisessa kontekstissa vitseinä eikä kukaan huomaisi mitään muotiaspektia
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120911_02.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120825_08.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120817_02.jpg
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120810_08.jpg
tota Hel Looksia selaa, sitä enemmän se rupeaa näyttämään persugallerialta :D
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120727_07.jpg
jonka on sitä mieltä, että sivustolle on haettu nimenomaan ne rumimmat ehdokkaat. Miksi tätä pitäisi ns. sugarcoatata? Rumia ne ovat, mutta oikeuttaako se tällaisen toiminnan? Ei.
Edelleen: hyväksyisitkö, että oma lapsesi olisi tuollaisella sivulla? Muiden rumien lasten seassa? (Tämä on nyt tietysti täysin teoreettinen kysymys, koska jokaisen av-laisen lapsi on lapsimalli, jne...).
Ja niin, olen ateisti, jos tällä nyt on jotain merkitystä. Tosin epäilen, että ei. Haukkumisesi sen jo paljastaakin.
Hienoa, että voit puhua suuren yleisön puolesta. Estetiikka kuitenkin on katsojan silmässä.
Minulla ei ole pentuja eikä toivottavasti tulekaan, joten yksi lysti.
En kai minä ole haukkunut? Juurihan puhuit suuren yleisön puolesta? Arvomaailmamme täällä Suomessa on luterilaiseen jeesustelu-mielensäpahoittamiseen kasvattava. Ehkäpä ex-expatina kuvittelen osaavani katsoa tätä kansaa hieman eri silmällä kuin aikoinaan lähtiessäni.
Luulenpa, että hyvin iso osa ihmisistä on sitä mieltä, että sivuston ihmiset ovat rumia. Ja mikäpä siinä, sehän on totuus. Länsimaisen ihmisen silmissä kierosilmäisyys, pottunenäisyys, ylipaino, jne. koetaan esteettisesti epämiellyttävänä. Turha väittää, että kyseisiä ihmisiä olisi valittu summamutikassa ideologiansa takia. Kyllä heidät on ihan jostain muusta syystä valittu. Aika nuija saa olla, jos muuta luulee.
Jos kuvittelet, että expatina olemisesi jollakin lailla tuo uskottavuutta kirjoituksiisi, niin olet väärässä. Myöskin lasten kutsuminen pennuiksi antaa sinusta hyvin kypsymättömän ja typerän kuvan.
...vähän selaamassa persujen ehdokkaiden kuvia perussuomalaisten sivuilla ja tulkaa sitten kertomaan, mikä on mahtanut olla kriteeri jolla per looks -sivulle on päässyt kun lähimainkaan kaikkihan eivät ole päässeet. Esimerkiksi karsastavat silmät ovat selvästi iso etu jos haluaa päästä per looks -sivustolle.
Mutta sekin on tietenkin ihan katsojan silmässä eikä sillä haeta mitään...
Ne kuvat eivät "vain ole" siellä sivustolla.
1) joku on _valinnut_ juuri nuo kyseiset kuvat sinne, se jo on teko sekä kannanotto ja kertoo sivuston luojasta ja hänen motiiveistaan paljon
2) joku on _nimennyt_ nuo kuvat muotikuvasivuston mukaan -eikä varmasti sillä yritä sanoa, että valitut persut olisivat muodikkaita vaan jotakin muuta
3) sattumanvaraisen kuvakollaasin sijaan kuviin on valittu vain persuja. Vain täysi urpo voi vielä sen jälkeen väittää oikeastaan irvailevansa Hel looksille, tai että kyseessä ei ole millään tavalla poliittinen teko (juuei, sattumalta vaan tietyn puolueen tietynnäköiset edustajat valikoituivat sivustolle)
4) sivuston luomiseenkin on jokin syy ja motiivi. Jos tuo sivusto ei muka sano oikeastaan mitään niin miksi se on luotu? Miksi sinne on kerätty erityisesti esim. karsastavilla silmillä varustettuja ehdokkaita? Varmaan ihan sattumalta?
No kuules luulettekos esim. sen kukkarintakoruisen persunaisen kovasti arvostavan, jos pojanpoika tulisi jossain Hel Looks -lookissa käymään.
http://www.hel-looks.com/big-photos/20120525_01.jpg
Todennäköisesti nainen saisi tuollaisesta friikkipukeutumisesta slaagin eli ei pitäisi sitä ollenkaan hienona ja muodikkaana vaan kummallisena ja rumana.
Siitäkään huolimatta ei näy ympäriinsä huolestuneita kansalaisia vaatimassa Hel Looks -sivuston tuhoamista. Hel Looks -ihmiset ovat iloisia ja ylpeitä esiintymisessään sivustolla.
Persut sen sijaan saavat slaagin, jos joku laittaa heidän viralliset kuvansa vastaavalle sivustolle.
Persut sen sijaan saavat slaagin, jos joku laittaa heidän viralliset kuvansa vastaavalle sivustolle.
Hel Looks on muotisivusto, joka esittelee on the edge -muotia. Per Looks on sivusto, joka esittelee tietyn puolueen rumimpia ehdokkaita.
Jos ei tietäisi että kyseessä on muotipalsta hyvin suuri osa hel-looksin kuvista voisi esiintyä toisessa kontekstissa vitseinä eikä kukaan huomaisi mitään muotiaspektia
Ja aivan samalla tavalla se, miten ja missä yhteydessä persujen kuvat tuodaan esiin, vaikuttaa siihen miten ne nähdään. Persujen omilla sivuilla ne ovat "pilkalta vapaassa" ympäristössä, siellä missä niiden kuuluukin olla. Aivan kuten Hel looksin kuvat ovat muotikuvia Hel looks -sivustolla. Muotisivustolla nuo kuvat ovat siis tavallaan arvokkaassa ympäristössä ja se ympäristö tekee niistä muotikuvia eikä pilkkakuvia. Kun taas persujen kuvat samaan tapaan saavat erilaisen merkityksen kun ne tuodaan tuollaiselle ivasivustolle.
Ja yksi iso ero on Hel looksissa ja Per looksissa. Hel looksiin on kerätty uniikkeja pukeutumistyylejä, mutta sieltä ei mistään kohtaa välity "hahaha, katsokaa noiden karsastavia silmiä" -mentaliteettia.
Teillä joilla on niin vahva mielipide siitä ettei Per looks pilkkaa ketään, niin voisitteko kertoa miksi sinne on kerätty esimerkiksi erityisesti niitä ihmisiä, joiden silmät karsastaa? Mikä siihen voisi olla syynä jos ei ulkonäölle irvaileminen?
Ei ole mitään rienaamista, jos kysymyksessä on kuva jonka he itse ovat antaneet julkisuuteen laitettavaksi. Minulle on aivan sama milta ehdokkaani näyttää ja ainoat jotka kokevat kuvat ongelmallisiksi ovat nämä mystiset mielensäpahoittajat, jotka näkevät tässä suuren salaliiton ja hyökkäyksen. Hehän tässä juurikin alentavat ehdokkaita tekemällä suuren numeron heidän ulkonäöstään, sillä ehdokkaat itse ovat asian kanssa sen verran sinut että voivat kuvansa jopa julkisuuteen laittaa.
Persut sen sijaan saavat slaagin, jos joku laittaa heidän viralliset kuvansa vastaavalle sivustolle.Hel Looks on muotisivusto, joka esittelee on the edge -muotia. Per Looks on sivusto, joka esittelee tietyn puolueen rumimpia ehdokkaita.
Kuinka umpisokea täytyy olla, että näkee nuo sivustot _vastaavina_? Siksikö että molempien nimessä on sana looks?
Hel looksista ensinnäkin välittyy, että kuvat on koottu sinne arvostavassa hengessä. Ne ovat muotikuvia. Jokainen voi ihan itse selata pikkuisen persujen ehdokaskuvia ja ihan hiljaa salaa rehellisesti itselleen myöntää, mikä on ollut kriteeri per looks -sivulle pääsemiseksi. Ei ainakaan arvostava ote.
Ja yksi iso ero on Hel looksissa ja Per looksissa. Hel looksiin on kerätty uniikkeja pukeutumistyylejä, mutta sieltä ei mistään kohtaa välity "hahaha, katsokaa noiden karsastavia silmiä" -mentaliteettia.
jos sitä voi myös lukea niin että haha katsokaa näiden naurettavia vermeitä? Kyllä siinäkin henkilöön mennään.
Ja siis mä en ole sitä mieltä että perlooks olisi mitenkään neutraali, mutta epäilen että sen saatanallisuutta ja tarkoitushakuisuutta on myös hiukkasen liioiteltu.
Miksi sinne on kerätty erityisesti esim. karsastavilla silmillä varustettuja ehdokkaita?
Kun kerran olette niin selkeän varmoja asiastanne niin kertokaa ihmeessä meillekin. Mua todella kiinnostaisi kuulla, minkä uskoisitte olevan motiivina tälle.
Rumimmat ehdokkaat? Anteeksi vain, mutta esimerkiksi se yksi huulipunatäti ruusun mallinen rintakoru koristeena on juuri sen näköinen kuin lukemattomat tädit tärkeissä kuvissaan. Noita harottavia hiushaituvia ja letille väännettyjä partoja olen nähnyt useitakin akateemisessa maailmassa - tosin ihmisillä, jotka eivät suurin surminkaan ryhtyisi persujen ehdokkaaksi mihinkään.
Se on nyt vain niin, että persujen Halla-ahoa ei saa kuvata kuin kraka kaulassa ja villapaidat ovat pannassa. Persut ovat niitä, jotka tavoittelevat ilmeisesti jotain arjalaista ihannekuvaa itsestään. (Tosin Soini on lihava, mihin se yksi hänen ex-urheilija-puoluetoverinsa kiinnitti julkisuudessakin huomiota.)
Persuille on ihan käsittämätön ajatus, että tosiaan moni vaihtoehtoväen edustaja suhtautuu positiivisesti persoonalliseen massasta erottautumiseen. Koska vaihtoehtoihmisethän ovat persujen mielestä niitä halveksittavia ja nimiteltäviä "vihervamppeja" yms.
Persut ovat pieneltä sielultaan wannabe-kokoomuslaisia. Soinin, Putkosen ja kumppaneiden unelmissa jokainen persuehdokas olisi klooni Alexander Stubbista.