Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko että KERRON koneesi IP-OSOITTEEN?

Vierailija
08.10.2012 |

Haluatko tietää mikä on koneesi ip?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

IP-tunnuksen voi kuka tahansa selvittää, itse en ole omaani koskaan edes yrittänyt salata. Eri juttu sitten mitä sillä tekee. Ai niin, ei mitään.

Sillä voi selvittää kuka olet ja mistä olet

Vierailija
22/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mahdollista vain jos aloittaja laittaa jonkun linkin jota klikkaatte ja päädytte kyseisen aloittajan saitille. Jos laajakaista on jokun ison palveluntarjoajan kautta, ap saisi selville vain ja ainoastaan onko nettiyhteys Soneran tai Elisan jne., ei mitää muuta tietoa teistä, jollette nyt sitten satu työpaikaltanne surffaamaan.

Ja jos ap laittaisi tällaisen urkintasaitin pystyyn, niin silloinhan me saatais selville kuka ap itse on :). Joten lopputulos, palsta saisi tietää kuka ap on, ja ap saisi tietää mitä palveluntarjoajaa palstalaiset käyttää :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta älä kerro sitä proxyn osoitetta, jonka läpi tämä viesti tulee, vaan sitä oikeaa osoitetta, jonka kone saa täällä meidän sisäverkossa.

Vierailija
24/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikien IP:t näkyy.

AP

Vierailija
25/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikien IP:t näkyy. AP

Vierailija
26/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen firman palveluksessa joka tuottaa vauva-palstan serveripalvelut, niin et näkisi mitään muuta kuin sen että Sonera ottaa yhteyden tai Dna jne. Sillä tiedolla et tee yhtään mitään. Tai voit mahdollisesti saada selville että jostain tietystä yrityksestä käydään palstalla.

Mutta vaikka olisit palstan palvelintarjoajalla töissä, en usko että uskaltaisit sillä retostella täällä. Voi ruveta palli heilumaan.

Vierailija
27/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikien IP:t näkyy.

AP

Hah?

Vierailija
28/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään noista "ip osoitteista" ei ole oikea. Jos on kerran niin nörtti, niin kannattaa tutustua siihen miten ipv4-osoitteet muodostuu.

Vierailija
29/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen firman palveluksessa joka tuottaa vauva-palstan serveripalvelut, niin et näkisi mitään muuta kuin sen että Sonera ottaa yhteyden tai Dna jne. Sillä tiedolla et tee yhtään mitään. Tai voit mahdollisesti saada selville että jostain tietystä yrityksestä käydään palstalla.

Mutta vaikka olisit palstan palvelintarjoajalla töissä, en usko että uskaltaisit sillä retostella täällä. Voi ruveta palli heilumaan.

niin näkee myös kunnan josta korjoitellaan mutta ei sentään nimi näy : )

Vierailija
30/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paikan näkee, jossa palveluntarjoaja sijaitsee. Eli ei saa selville oikeasti paskaakaan.

Vierailija
31/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei IP-osoitteessa voi olla numeroa 377. Suurin on 255

Vierailija
32/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko tietää mikä on koneesi ip?

PIN koodit. Tietoturvasyistä on ehkä parempi, etten kerro niitä täällä.

Vierailija
33/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kuka ampui Olof Palmen.

Vierailija
34/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sulle nyt luvan kertoa tässä ketjussa mikä minun ip-osoitteeni ja nimeni on sekä miltä paikkakunnalta kirjoittelen. Minulla ei ole mitään suojauksia, edes virusturvaa tässä koneella.

Vierailija
35/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos kysymästä.

Vierailija
36/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi mielenkiintoista tietää

Vierailija
37/37 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen paikan näkee, jossa palveluntarjoaja sijaitsee. Eli ei saa selville oikeasti paskaakaan.

ivustolta ainakin näkee tarkan sijainnin, itse säiähdin kun asun perähikiällä ja silti tunnisti kunnan. eli osa näistä "what ismyipaddress.com. sivustoista löytää vain palveluntarjoajan mutta osa näyttää sinn asuinkuntasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme