Haluatko että KERRON koneesi IP-OSOITTEEN?
Kommentit (37)
se on mahdollista vain jos aloittaja laittaa jonkun linkin jota klikkaatte ja päädytte kyseisen aloittajan saitille. Jos laajakaista on jokun ison palveluntarjoajan kautta, ap saisi selville vain ja ainoastaan onko nettiyhteys Soneran tai Elisan jne., ei mitää muuta tietoa teistä, jollette nyt sitten satu työpaikaltanne surffaamaan.
Ja jos ap laittaisi tällaisen urkintasaitin pystyyn, niin silloinhan me saatais selville kuka ap itse on :). Joten lopputulos, palsta saisi tietää kuka ap on, ja ap saisi tietää mitä palveluntarjoajaa palstalaiset käyttää :D.
mutta älä kerro sitä proxyn osoitetta, jonka läpi tämä viesti tulee, vaan sitä oikeaa osoitetta, jonka kone saa täällä meidän sisäverkossa.
sen firman palveluksessa joka tuottaa vauva-palstan serveripalvelut, niin et näkisi mitään muuta kuin sen että Sonera ottaa yhteyden tai Dna jne. Sillä tiedolla et tee yhtään mitään. Tai voit mahdollisesti saada selville että jostain tietystä yrityksestä käydään palstalla.
Mutta vaikka olisit palstan palvelintarjoajalla töissä, en usko että uskaltaisit sillä retostella täällä. Voi ruveta palli heilumaan.
yksikään noista "ip osoitteista" ei ole oikea. Jos on kerran niin nörtti, niin kannattaa tutustua siihen miten ipv4-osoitteet muodostuu.
sen firman palveluksessa joka tuottaa vauva-palstan serveripalvelut, niin et näkisi mitään muuta kuin sen että Sonera ottaa yhteyden tai Dna jne. Sillä tiedolla et tee yhtään mitään. Tai voit mahdollisesti saada selville että jostain tietystä yrityksestä käydään palstalla.
Mutta vaikka olisit palstan palvelintarjoajalla töissä, en usko että uskaltaisit sillä retostella täällä. Voi ruveta palli heilumaan.
niin näkee myös kunnan josta korjoitellaan mutta ei sentään nimi näy : )
Sen paikan näkee, jossa palveluntarjoaja sijaitsee. Eli ei saa selville oikeasti paskaakaan.
Ei IP-osoitteessa voi olla numeroa 377. Suurin on 255
Haluatko tietää mikä on koneesi ip?
PIN koodit. Tietoturvasyistä on ehkä parempi, etten kerro niitä täällä.
Mä tiedän kuka ampui Olof Palmen.
Annan sulle nyt luvan kertoa tässä ketjussa mikä minun ip-osoitteeni ja nimeni on sekä miltä paikkakunnalta kirjoittelen. Minulla ei ole mitään suojauksia, edes virusturvaa tässä koneella.
Sen paikan näkee, jossa palveluntarjoaja sijaitsee. Eli ei saa selville oikeasti paskaakaan.
ivustolta ainakin näkee tarkan sijainnin, itse säiähdin kun asun perähikiällä ja silti tunnisti kunnan. eli osa näistä "what ismyipaddress.com. sivustoista löytää vain palveluntarjoajan mutta osa näyttää sinn asuinkuntasi.
Sillä voi selvittää kuka olet ja mistä olet