Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauneuskäsitys... Esimerkkinä Kiira Korpi ja BB-Leina

Vierailija
08.10.2012 |

Olenko ainoa, joka ei näe BB-Leinan viehätystä? Mun silmään tuollainen pumpattu kauneus ei iske. Mun silmään kaunis on Kiira Korven tyyppinen nainen.

Mä en tykkää sellaisesta nykyvillityksestä, että nuorilla naisilla on naama, huulet ja tissit megapumpattu, ripsissä ja hiuksissa hillittömät överijatkeet. Mun silmään se vaan ei ole kaunista. Luonnollisempi look vetoaa muhun.

Olenko ainoa, joka ei näe kauniina tätä nykysuuntausta, että kaikki on boostattu?

t: nainen itsekin

Kommentit (9)

Vierailija
2/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin et suurin osa aikuisista ajattelee samoin kun sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa nuori nainen laitettu keinotekoisen näköiseksi. Ihan liian laitettu ja luonnoton.

Vierailija
4/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa nuori nainen laitettu keinotekoisen näköiseksi. Ihan liian laitettu ja luonnoton.

Mitään tavismeikkiä, joka irtoilee pikku hikoilustakin ja jota ei tuomarit edes näe omilta paikoiltaan, on turha liimailla naamaan. Pitää on väriä ja sävyjä ja meikin pitää myötäillä muutenkin asua.

Vierailija
5/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei mene minun kauneuskäsitykseeni.

Vierailija
6/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristöissä. Kuntosalilla mm. Joka paikassa oli yhtä tällätty.

Vierailija
7/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karsastusta? Kaunis ihminen kyllä on.

Vierailija
8/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leinan kasvot ovat sitä paitsi omituiset. Kulmat ihan luonnottomiksi piirretty ja mikä nysänenä, uh. Silmistä ei saa edes mitään käsitystä, kun ne on rajattu niin huomiotaherättävästi.

Vierailija
9/9 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää siltä kun kuuluis Jacksonin perheeseen, kaikki just ton näkösiä. En siis tiedä onko Leinan kasvoille mitään tehty, kai sitä voi tolta näyttää ihan luonnostaankin.