Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muru-asiaa: kihlattu ja hiv-testi

Vierailija
08.10.2012 |

Miksi se kihlattu piti raahata sinne mukaan? Eikös sille ole murun menneisyys raskas ja vaikea asia, ja hiv-testihän viittaa just tähän rajuun seksimenneisyyteen? Onko se muru oikeasti niin avuton, ettei pysty itse ja yksin hoitamaan mitään, vai onko se niin sadisti, että haluaa kiduttaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kihlaparit ei tapaa harrastaa seksiä keskenään?

Vierailija
2/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi älyhoi! Oiskohan kihlatulla syytä ottaa testi itsekin ja siksi oli mukana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt riittää, että testauttaa itsensä? Jos oma testi nega, ei tarvi edes puhua koko asiasta. T. Ap

Vierailija
4/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt riittää, että testauttaa itsensä? Jos oma testi nega, ei tarvi edes puhua koko asiasta. T. Ap

No miksei asiasta voi puhua oman kihlattunsa kanssa?

Jos mun exä laittaisi tollasen viestin niin ihan vissiin käytäis miehen kanssa molemmat testeissä.

Saa nopeammin hoitoa jos sitten todetaankin.

Vierailija
5/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ilmeisesti miestä ei testata.

Häntä hirvitti että joutuu vastailemaan kihlatun kuullen seksikysymyksiin, joiden vastauksia ei halua tämän kuulevan.

On siis avuton ja huomionkipeä, vaikka toisaalta pelkää paljastuksia.

Kovasti häntä pelotti myös että joku voi nähdä hänen menevän testeihin eikä hän sitä halua sillä elää onnellisessa parisuhteessa...

Kauheeta jos joku epäilis murusta jotain pahaa!

Vierailija
6/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiv on vain huorien ja narkkareiden tauti. Ei voi koskettaa tavallista tallaajaa.

Yllätys ap : kyllä voi. Päivitä tietos tälle vuosituhannelle.

Vierailija
7/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä tää muru on mistä kaikki vauhkoo?

Vierailija
8/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun exä laittaisi tollasen viestin niin ihan vissiin käytäis miehen kanssa molemmat testeissä.

Mä en puhuis jos mun tilanne olis se, että rakkaalle tulis paha mieli, etenkin kun eritt.epätod.näk.että hiviä on. En mä haluais työntää kihlattuni naamaa menneisyyteni paskakasaan ellei ois ihan pakko. Ap

Vierailija
9/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiv on vain huorien ja narkkareiden tauti. Ei voi koskettaa tavallista tallaajaa.

Just tällästä av-kamaa: oletetaan muista kirjoittajista vaikka mitä. Ai että aids ei olekaan vain homojen tauti?? Oho.

Vierailija
10/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en puhuis jos mun tilanne olis se, että rakkaalle tulis paha mieli, etenkin kun eritt.epätod.näk.että hiviä on. En mä haluais työntää kihlattuni naamaa menneisyyteni paskakasaan ellei ois ihan pakko. Ap

"Voi rakas kun en mä halunnut sulle kertoa ettei sulle tulis paha mieli!"

Oispa hyvässä jamassa.

Toi kuitenkin koskettaa myös sitä miestä. Ja yleensä isot asiat käsitellään parisuhteessa.

Vierailija
11/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällästä av-kamaa: oletetaan muista kirjoittajista vaikka mitä. Ai että aids ei olekaan vain homojen tauti?? Oho.

Kuten itsekin oletat murusta vaikka mitä. Haloo.

Vierailija
12/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun muru on jo tuottanut seikkailullaan pahaa mieltä kihlatulle, niin miksi ihmeessä vielä hieroa suolaa haavoihin?

Etenkin kun hän pelkäsi että vastaukset testin yhteydessä tehtäviin kysymyksiin tulevat loukkaamaan kihlattua!

Mutta mukaan se kihlattu oli otettava...

Vierailija
13/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka hiton muru? Voisko joku vähän valaista mua

Vierailija
14/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun muru on jo tuottanut seikkailullaan pahaa mieltä kihlatulle, niin miksi ihmeessä vielä hieroa suolaa haavoihin?

Etenkin kun hän pelkäsi että vastaukset testin yhteydessä tehtäviin kysymyksiin tulevat loukkaamaan kihlattua!

Mutta mukaan se kihlattu oli otettava...

No aika karua on jos ei saa rakastaan mukaan tueksi ottaa tuollaiseen testiin.

Minä mielelläni otan, otin miehen syöpätutkimuksen verikokeeseen mukaan kädestä pitämään kiinni, se kun ei tuntunut yhtä helpolta verikokeelta kuin muu koe. Onnekseni huoli oli kuitenkin turha.

Vierailija
15/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin kun muru on jo tuottanut seikkailullaan pahaa mieltä kihlatulle, niin miksi ihmeessä vielä hieroa suolaa haavoihin? Etenkin kun hän pelkäsi että vastaukset testin yhteydessä tehtäviin kysymyksiin tulevat loukkaamaan kihlattua! Mutta mukaan se kihlattu oli otettava...

No aika karua on jos ei saa rakastaan mukaan tueksi ottaa tuollaiseen testiin. Minä mielelläni otan, otin miehen syöpätutkimuksen verikokeeseen mukaan kädestä pitämään kiinni, se kun ei tuntunut yhtä helpolta verikokeelta kuin muu koe. Onnekseni huoli oli kuitenkin turha.

Vierailija
16/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiviinkään aina syrjähyppyä tarvita.

Vierailija
17/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen miehen kanssa.

Vierailija
18/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen miehen kanssa.

Käsittääkseni tämä mies oli sillä välillä kun muru ja kihlattu olivat eronneet.

Tai ainakin eroamassa, mutta ei vissiin tämän uuden suhteen aikana syrjähyppyjä ole harrastanut?

Vierailija
19/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen miehen kanssa.

Ehkä muru ajatteli, että on voinut tartuttaa sen kihlattuunsa, vaikka olisi itse puhdas? Aikamoinen painolasti olisi jättää tuollainen kertomatta ja salata se ja jakaa salaisuus toisen miehen kanssa. Jos se tulisi myöhemmin ilmi, olisi siinä sitten kiva selitellä, että joo, olisin voinut sut tartuttaa, mutta en viitsinyt kertoa mitään.

Vierailija
20/27 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö Micke tähän HIV-epäilyyn?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan