Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turku, HUOMIO: mihin kirpparille kannattaa viedä tavaraa myyntiin?

Vierailija
08.10.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras Turussa, paljon kävijöitä. Kauppa käy parhaiten, olen vienyt kahteen muuhunkin paikkaan mutta mutta tuolla paras myynti.

Miinuksena pitkät jonot, voit joutua odottamaan myyntipaikkaa viikkoja.

Vierailija
2/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu siihen, että myös jotain varastetaan. Itse myynyt siellä muutaman kerran ja joka kerta jotain on varastettu. Esim. yksi reimatecin ihkauusi haalari varastettiin, eikä hälyttimestä ollut mitään hyötyä... Silloin kyllä harmitti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mollamaija keskustassa

linkkikirppis pääskuvuorella

Vierailija
4/5 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaijerihälyttimistä ei ole Manhattanilla hyötyä, siellä myydään työkaluja, joilla sen saa napsaistua katki vaikka sovituskopissa. Olen nähnyt katkaistun hälyttimen sovituskopissa, eräältä ihmiseltä varastettu esim. muumimukeja joissa oli kyseiset hälyttimet. Siellä täytyisi olla sovituskoppiin menijöitä valvomassa henkilö, joka antaa vaatteiden määrän ilmaisevan numerolapun mukaan kuten joissain vaateliikkeissä, eikä tavaroita saisi viedä koppiin.

Vierailija
5/5 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pöllii kirppikseltä! Että on mielenvikaista porukkaa liikkeellä! Jonotettiin vissiin kymmenisen viikkoa viime syksynä. Jos myy pelkästään lastenjuttuja, niin se viereinen kirppis on myös vilkas, mutta siellä en ole koskaan itse myynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä