Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljäs yö peräkkäin kun näen unia synnytyksestä ja tuntuu, että sekoan

Vierailija
08.10.2012 |

Olen vasta viikolla 14, mutta näen jatkuvasti unia synnytyksestä jossa jokin menee pieleen. Yleensä supistuksia ei tule. Unissa on painajaismainen fiilis ja viime yönä minulla oli reilu tunti aikaa saada vauva syntymään tai muuten minut uhattiin tappaa. Nämä unet ovat kamalia ja tänäkin aamuna nukuin pommiin kun en päässyt väsymyksen vuoksi ylös vaan jatkoin vaan nukkumista. Koko päivä menee tämmöisten unien jälkeen ihan sumussa, tulee outoja pelkotiloja.

Luulen, että näen unia, koska pelkään synnytystä. Ensimmäisen lapseni synnytyksessä meni moni asia pieleen, mm. vedet tulivat mutta minua pidettiin viikonlopun yli osastolla ilman käynnistystä, sitten käynnistettiin kahdesti mutta yhtään supistusta ei tullutkaan, lopulta kiireellinen sektio jossa oli kamalan ilkeä lääkäri, joka iski puudutetta vääriin kudoksiin (tästä muistona alaselkävaivoja vieläkin)...eräs perheenjäseneni kuoli juuri ennen laskettua aikaa, joten sekin lisäsi stressiä. Kokemus oli aika kamala.

Nythän tilanne on kuitenkin aivan erilainen ja vaikka olen valmistautunut siihen, että saatan joutua sektioon taas kerran, en päivällä pelkää näitä asioita juurikaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla