Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että minua ärsytti junan käytävällä juokseva taapero!

Vierailija
08.10.2012 |

Pysähtyi tietenkin kaivelemaan nenäänsä ja kysymään typeriä - kyseessä kuitenkin pitkän matkan juna ja minä ainakin haluan olla rauhassa! Äitinsä siellä hymyili, eikä puuttunut mitenkään tilanteeseen. No sitten meni hermo ja kakaran juostessa (tai oikeastaan se lyllersi, läski muksu) taas ohi, laitoin jalan vaivihkaa eteen. Hienosti lensi turvalleen ja pienen huudon jälkeen loppui matkustajien häirintä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin vaunussa ja etsin vartavasten tyhjän vaunun. Äiti antoi taaperon juosta kolmen vaunun käytävää ovia availlen edestakaisin.

Se ovien jatkuva availu oli todella ärsyttävää. Lasten tekoset harvoin ärsyttävät, mutta tuollainen äidin täydellinen piittaamattomuus muista matkustajista vitutti rankasti.

Vierailija
2/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan kivaa ja hyvä mieli hienosta tehdystä työstä ?. Olethan jo rekisteröitynyt lapsettomien yhdistykseen jäseneksi ?. Ja varmaan vihreään puolueeseenkin ?.

Tällaisia tulee itsekkäistä, omahyväisistä ihmisistä joilla ei riitä kärsivällisyyttä ja empatiaa edes pienelle lapselle, kun on olemassa vaan se MINÄ ja MINUN mm. unetkin !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa läppäriltä piirrettyjä ilman kuulokkeita vaunussa, missä on muitakin!

Vierailija
4/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan kivaa ja hyvä mieli hienosta tehdystä työstä ?. Olethan jo rekisteröitynyt lapsettomien yhdistykseen jäseneksi ?. Ja varmaan vihreään puolueeseenkin ?. Tällaisia tulee itsekkäistä, omahyväisistä ihmisistä joilla ei riitä kärsivällisyyttä ja empatiaa edes pienelle lapselle, kun on olemassa vaan se MINÄ ja MINUN mm. unetkin !!

Vierailija
5/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain toisella kulkuvälineellä, jos noin kovasti taaperot ahdistaa. Olisko vaikka oma auto hyvä vaihtoehto.

Vierailija
6/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunun ovessa ees taas ramppaava taapero, itseäni se ei häirinnyt mutta erästä toista täti-ihmistä kyllä. Aikansa kun muksu oli metelöinyt oven kanssa niin täti otti ipanaa henkseleistä ja tuuppasi oven toiselle puolelle huutaen kovalla äänellä perään, että "Voisitko ystävällisesti pysyä siellä omalla puolellasi!!" Loppui se ramppaaminen kun lapsen äitikin kai tajusi, että kaikki ei jaksa kuunnella sitä oven kanssa hihkumista.

Vierailija
7/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Tällaisen paskanjauhannan voi jättää omaan arvoonsa

Vierailija
8/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunun ovessa ees taas ramppaava taapero, itseäni se ei häirinnyt mutta erästä toista täti-ihmistä kyllä. Aikansa kun muksu oli metelöinyt oven kanssa niin täti otti ipanaa henkseleistä ja tuuppasi oven toiselle puolelle huutaen kovalla äänellä perään, että "Voisitko ystävällisesti pysyä siellä omalla puolellasi!!" Loppui se ramppaaminen kun lapsen äitikin kai tajusi, että kaikki ei jaksa kuunnella sitä oven kanssa hihkumista.

Tässä oli toimintatapa, joka oli oikean suuntainen, mutta kannattaa ensin sanoa asia tiukasti lapselle, sitten tarvittaessa äidille ja lopuksi asiallisesti tehdä näin jos ei muu auta. Mutta ei siihen mitään liiallista väkivaltaa pidä käyttää.

Vierailija
9/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin lyhyessä ajassa samaan ketjuun löytyy näin paljon väkivallan kannattajia. Vaikka aloitusviesti olikin provo, niin ei voi kuin ihmetellä, miten huonosti nykyajan aikuiset on kasvatettu.

Oscar.

Vierailija
10/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt jumalauta kumma, että sellainen voi mennä vieraalta aikuiselta kysymään vaikka, että miksi sulla on noin ruma takki. Tällaistakin olen todistanut. Ja missä on kakaran äiti, puhuu kännykkään monen penkkirivin päässä.

Vierailija
11/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt jumalauta kumma, että sellainen voi mennä vieraalta aikuiselta kysymään vaikka, että miksi sulla on noin ruma takki. Tällaistakin olen todistanut. Ja missä on kakaran äiti, puhuu kännykkään monen penkkirivin päässä.

Se oli lapsi, joka ei ymmärrä kaikkea ja nyt on päivä pilalla.

Onneksi olen asunut ulkomailla ja oppinut ottamaan paljon asioita rennosti ja huumorilla sekä jättänyt vakavuuden taustalle.

Ota lapsi syliin ja juttele vähän niin molemmalla on kivempaa.

Vierailija
12/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen asunut ulkomailla ja oppinut ottamaan paljon asioita rennosti ja huumorilla sekä jättänyt vakavuuden taustalle.

Miksi ihmeessä vanhemmat eivät voi vahtia kakaroitaan niin, etteivät ne häiritse muita? Miksi olet työntämässä "hoitovastuuta" muille? Miksi kuvittelet, että minä tai kukaan muu ylipäänsä sietää vieraita lapsia?

Ja minä muuten asun ulkomailla, eikä täällä kakarat käyttäydy ap:n kuvaamalla tavalla.

Vierailija
13/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemäntänä törmää näihin käytävällä juoksenteleviin lapsiin vähän väliä. Kuitenkin tilaa ei sille juoksentelulle ole ja mekin kannamme kuumia juomia tai ruokia ja niiden kaatuminen aiheuttaa palovamman.

Joten olkaa hyvät ja pitäkää ne lapset penkeissä vessakäyntejä lukuunottamatta ja etenkin, kun tarjoilu on käynnissä.

Vierailija
14/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä muuten asun ulkomailla, eikä täällä kakarat käyttäydy ap:n kuvaamalla tavalla.

No niin asun minäkin. Tässä mitään hoitovastuusta ole kysymys vaan kärsivällisyydestä, lapsen opettamisesta ja empatiasta. Meneekö elämä pilalle jos lapsi tulee kyselemään; voithan aina viedä sen lapsen äidin syliin oli se puhelimessa tai ei.

Ihme jos tuollainen kireä ihminen asuu jossain ulkomailla.

Vierailija
15/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei taida olla omia lapsia? Aloitushan nyt on selvästi provo mutta yleisesti ottaen jos joku lapsi tulee tokaisemaan, että onpa sulla ruma takki niin eikä sitä voi ottaa ihan huumorilla? Tai jos junassa on pitkin käytävää riehuva lapsi, niin eikö voi ihan nätisti sanoa että kuulepa, voisitko olla pikkuisen hiljempaa? Varmaan tehoaa paremmin kun vieras sanoo eikä oma äiti, jonka puheet menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
16/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on päivä pilalla, jos joku pikkulapsi juoksee käytävällä. Voi eiiiiiii...msailma romahtaa.

Juopporetkut ja aggressiiviset aikuiset sekopäät ärsyttävät ja pelottavat minua paljon enemmän kuin joku taapero. Ja niitä näkee tääällä pääkaupunkiseudulla ihan joka päivä julkisissa kulkuneuvoissa. Mutta murheensa meillä kullakin.

Miksi ihmeessä vanhemmat eivät voi vahtia kakaroitaan niin, etteivät ne häiritse muita? Miksi olet työntämässä "hoitovastuuta" muille? Miksi kuvittelet, että minä tai kukaan muu ylipäänsä sietää vieraita lapsia?

Vierailija
17/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamubussissa samaan aikaan usein kulkeva äiti, joka ilmeisesti vie lapsen päiväkotiin ja se hiton kakara LAULAA joka perhanan aamu jotain itse keksimäänsä värssyä... Kovalla äänellä ja epävireisesti... Voi jumalavita kun haluaisin mennä töihin ihan rauhassa, ehkä jo miettiä työjuttuja tai vaan istua omissa ajatuksissani, mutta se on ihan mahdotonta kun yksi kakara rääkyy niin että koko bussi raikaa!

Varmaan se oma kullannuppu kuulostaa äidin mielestä ihanalta ja ne itsekeksityt laulut madoista tai isän autosta kuulostaa söpöltä, mutta voisi vähän sitä oman murusen luovuutta rajoittaa julkisissa kulkuneuvoissa, mistä muut ei edes pääse karkuun.

Kerran yksi mummeli yritti lasta vähän rajoittaa, yritti jutella lapsen kanssa jostain ihan muusta, mutta äitipä vaihtoi lapsensa kanssa paikkaa ja antoi taas lapsen hoilottaa kurkun täydeltä.

Vierailija
18/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten paljastit, että olet itse samanlainen kasvattamaton kakara. Häiritsevästä käytöksestä on kohteliasta huomauttaa ensin, jopa minun 3-vuotiaani sen osaa.

Vierailija
19/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helvetillinen sotkeminen pillimehujen ja eväiden kanssa. Ei kiinnosta katsella sellaisen paskanaamaa kyllä tippaakaan. Lisäksi kaivetaan sormella persettä ja nenää siinä muun sotkemisen välissä. Tämänkö pitäisi olla jotenkin suloista?

Alle 5-vuotiaat typerine vanhempineen saisivat matkustaa omissa osastoissaan, jos käyttäytyä ei osata.

Vierailija
20/28 |
08.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamubussissa samaan aikaan usein kulkeva äiti, joka ilmeisesti vie lapsen päiväkotiin ja se hiton kakara LAULAA joka perhanan aamu jotain itse keksimäänsä värssyä... Kovalla äänellä ja epävireisesti... Voi jumalavita kun haluaisin mennä töihin ihan rauhassa, ehkä jo miettiä työjuttuja tai vaan istua omissa ajatuksissani, mutta se on ihan mahdotonta kun yksi kakara rääkyy niin että koko bussi raikaa!

Varmaan se oma kullannuppu kuulostaa äidin mielestä ihanalta ja ne itsekeksityt laulut madoista tai isän autosta kuulostaa söpöltä, mutta voisi vähän sitä oman murusen luovuutta rajoittaa julkisissa kulkuneuvoissa, mistä muut ei edes pääse karkuun.

Kerran yksi mummeli yritti lasta vähän rajoittaa, yritti jutella lapsen kanssa jostain ihan muusta, mutta äitipä vaihtoi lapsensa kanssa paikkaa ja antoi taas lapsen hoilottaa kurkun täydeltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän