Pekka Poudan koirat saivat kenkää maikkarilta!
"Meteorologi Pekka Poudan koirat Sini ja Suvi poistuvat MTV:n säälähetyksistä, kertoo MTV."
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4043a143-81d2-4354-ab77-e9cc09c…
Kommentit (812)
Se allerginen voisi siirtyä jonnekin muualle.
Ärsyttää kaikki allergiset jotka pilaavat muiden ilon.
Onpa hyvä uutinen. Itse mietin, että milloin Pekka kompastuu jaloissa pyörivään koiraan.
Paskansivat varmaan nurkkiinkin...
Yks allerginen pilaa kaikkien katselijoiden ilon. Onpa reilua.
Vierailija kirjoitti:
Paskansivat varmaan nurkkiinkin...
Niinkö sä teet?
Allergiset muihin tehtäviin! Tai sit ottaa antihistamiinia niin varmasti pärjää isossa studiotilassa.
t. Allerginen itsekin
Meilläkin on koira, mutta ihmettelen, miksi niitä koiria pitää saada viedä joka paikkaan? Kauppaan, kahvilaan jne. Opaskoirat ymmärrän, mutta muita koiria en. Kurjaa allergisille, kun ei pysty enää edes kaupassa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on koira, mutta ihmettelen, miksi niitä koiria pitää saada viedä joka paikkaan? Kauppaan, kahvilaan jne. Opaskoirat ymmärrän, mutta muita koiria en. Kurjaa allergisille, kun ei pysty enää edes kaupassa käymään.
No en ole kyllä koiria juuri nähnyt kaupoissa.
Siedätyshoito on keksitty.
Allergiset on itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Allergiset muihin tehtäviin! Tai sit ottaa antihistamiinia niin varmasti pärjää isossa studiotilassa.
t. Allerginen itsekin
Lähtökohtaisesti ei voida olettaa ihmisten syövän lääkkeitä sen takia, että joku töihin kuulumaton hahmo sitä vaatisi.
Ja paskat. Tuo allergiakortti on niin helppo pelata. Oikea syy on ko henkilön yleinen vitutus ihan joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Helsinkiin. Ihmiset peräti kyselee, että mihin kauppaan tai kahvilaan saa mennä koiran kanssa. Minun vastaus on, että ei mihinkään.
Harmi! Just oli Marko Björsin koirakin studiossa.
Koirakielto ylelle ja maikkarille...tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Yks allerginen pilaa kaikkien katselijoiden ilon. Onpa reilua.
Minä en katso niitä säätiedotuksia, missä se koira pyörii. Olisivat tehneet Poudalle koirineen jonkun toisen tilan, jossa kertoa säätiedot. Luulisi tuon onnistuvan etäyhteydelläkin, ei siinä samassa studiossa tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kaikki allergiset jotka pilaavat muiden ilon.
Jep, ja tuntuu että vain Suomessa. Asun Keski-Euroopassa ja koirat ovat tervetulleita kaikkialle muualle paitsi valtion virastoihin ja ruokakauppoihin. Joukkoliikenteessä, ostareilla, pubeissa, kahviloissa, ravintoloissa, terasseilla, jne jne koirat kulkevat omistajiensa mukana eikä kukaan valita asiasta. Se nyt vaan on näin eikä allergiset saa kieltää sitä kaikilta muilta.
Saako studioon tuoda kolmemetrisen käärmeen, jos jollain meteorologilla on sellainen? Tai lemmikkirotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa Helsinkiin. Ihmiset peräti kyselee, että mihin kauppaan tai kahvilaan saa mennä koiran kanssa. Minun vastaus on, että ei mihinkään.
No juuri niihin, minne kauppias antaa luvan. Keski-Euroopassa olen nähnyt, kun kauppiaalla on oma koira siellä kaupassa päivät.
Jes!