Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksaa koiran hoidosta?

Vierailija
08.10.2012 |

koira pitäisi saada siis hoitoon kahden ja puolen päivän ajaksi. Eräs tuttavani olisi ottamassa, mutta pyytää mielestäni aika kohtuutonta summaa.

Tuttavani haluaisi tästä parista päivästä siis 80 euroa, hän laski tuohon summaan päiväpalkkaisen korvauksen, siivous ja vesikulut sekä korvauksen kolmesta lenkistä päivästä, koska hän menettää tässä omaa aikaansa.

Koiran ruuat maksan minä.

Onko tää ihan kohtuutonta? Pitäisikö etsiä toinen hoitaja. Koira on siis isokokoinen saksanpaimenkoira (nuori)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri kaverin koira hoidossa. Perjantai-iltapäivästä sunnuntain aamupäivään. Mitään en pyytänyt, kaveri toi tullessaan viinipullon.

En kehtaa rahastaa, vaikkei mikään paras ystävä olekaan. Ehkä saan sitten vastapalveluksen, näin ajattelen. Toki se mun menemisiä sitoo tänä viikonloppuna enkä ole edes mikään innokas koiraihminen, tykkään auttaa kaveria. Eli sanoisin 80€ olevan aika suolainen hinta.

Vierailija
22/29 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on maksettu 50 €/vkl, mutta olivat erittäin läheisiä tuttavia ja olisin hoitanut maksuttakin. En siis pyytänyt maksua, vaan jälkikäteen antoivat tyyliin 'tuossa sulle vaivanpalkkaa'. Kaukaisemmilta tutuilta totta kai olettaisin saavani sopivan rahallisen korvauksen. Koira rytmittää koko elämän, ja säätelee kotona yksinkertaisesti pitää olla aika paljon (lenkitykset, ja ettei koira ole koko aikaa yksin). Se kannattaa ottaa huomioon kun miettii mitä itse haluaisi vastaavasta hommasta korvaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joskus hoitoon tuttavan koiran (rip), ja minulla oli sen kanssa hauskinta ikinä. Ei tullut mieleen mitään korvausta odottaa. Maittavalle lasagne-illalliselle minut sitten kuitenkin kutsuttiin.

Vierailija
24/29 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu siitä onko kyse työstä vai ystävänpalveluksesta. Mä veloitan koirien kotihoidosta 65€ tai 45€/pvä koska tarjoan palveluita asiakkaille jotka eivät halua koiriaan sinne kenneliin. Otan yhden tai kaksi koiraa "perheenjäseniksi"

Vierailija
25/29 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä idiootti vai 10l pvä, ei tainnu apukouluakaan tää kaveri läpäistä, miten olisi sellanen 1-3l pvä, jos 60kg koira juo 3-4,l pvä tää urpo väittää 20kg 10litraa, ja vesi maksaa voi helvetti mikä tampio, maksaa se 10l varmaa muutaman sentin

Vierailija
26/29 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie koira hoitolaan. En luottaisi tuollaisen kaverin hoitoon. Ihan asia taksa, mutta asenne on huono.

Vierailija
27/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin sentään koiran tassut on helppo pestä suihkussa ja tarvittaessa jalat ja vatsapuoli kokonaan. Eteisen matto kannattaa ottaa pois hoitoajaksi jos ei halua että likaantuu tai vaikea on pestävä

Vierailija
28/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tekisin tuon ilmaiseksi. Kävely tekee vain hyvää. Ruuat pitäisi tuoda ja siinä se olisi.

Vierailija
29/29 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt kympin vuorokaudelta, tosin me ollaan otettu vain tietyn rotuisia. Koira tuo ennenkaikkea iloa meidän eläkeläisten elämään ja meikä saa liikuntoa. Niin ja muksujen ja tuttujen dogit ollaan hoidettu ilmaiseksi, mutta ollaan kuitenkin saatu muutama suklaalevy ja kahvipaketti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi