APUA!!! 2v4kk pojan kanssa!!!
Pojan yöt ja päiväunet ovat täynnä armotonta raivoamista! Illalla menee nukkuun omaan sänkyyn iltasadun kera ja päikyille minun viereeni, mieheni ja minun sänkyyn ilman tarinoita. Unilla alkaa sitten armottomat raivokohtaukset!! Nämä ei ole niitä ns. Kauhukohtauksia vaan samanlaisia joita hän saa päiväsaikaan kun ei saa jotain haluamaansa!
Tätä on jatkunut nyt siitä saakka kun tutti jäi pois n. Kaksi kk sitten!
Olen kovin väsynyt raivoamiseen kun sitä on yötä päivää ja vain minä saan pojan rauhoittumaan!!
Perheeseemme kuuluu pojan lisäksi 5v ja 10kk tytöt ja huomion olen antanut tasapuolisesti!
Itse en ole paria leffa käyntiä lukuunottamatta käynyt missään, olen kuin vankina omassa kodissa!!!
Vanhempia lapsia olen koittanut saada hoitoonkin välillä, mutta kukaan ei suostu ottaan varsinkaan poikaa kun se huutaa yöaikaan, tyttö pääsee yökyläilyihin useammin.
Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä, voimakkaasta raivoamisesta ja mikä siihen olisi avuksi??? Vai voinko vain odottaa tämän jatkuvan pitkäänkin...
Kiitos jo vastanneille!!! :)
-Uupunut äiti-
Kommentit (2)
niin osta korvatulpat.
kun laitat pojan nukkumaan niin sano että "hyvää yötä olet iso poika ja nukut nyt omassa sängyssä. äiti ja isi on tossa lähellä, sulla ei ole mitään hätää. kaikki on hyvin."
jos tulee pois huoneesta niin viet takaisin ja sanot että hyvää yötä. jos tulee vielä pois niin et puhu hänelle mitään ja laitat aina vaa takaisin omaan sänkyyn. jos huutaa laita korvatulpat.
meillä mentiin näin viikko ja nyt 2v9kk poika nukahtaa itse omaan sänkyyn ilman mitään huutoa :)
jos aina vastaat huutoon tms niin oppii sillä "manipuloimaan" sua.
Eli "unikoulu" päälle.