te, joiden mielestä Per looks on vain neutraali kuvagalleria
Siltä varalta että ette ole tietoisia asiasta, niin tuolla viitataan Hel looks -sivustoon, joka on muotikuvamainen galleria laittautuneista, uniikeista ja trendikkäistä helsinkiläisistä. Siihen peilattuna on aika selvää, että mitä tuo Per looks haluaa sanoa.
Toisessa keskustelussa oli lainaus jostakin blogista (liekö sivuston tekijän vai jonkun muun kirjoittama blogi?), ja siinä sanottiin että harva on tunnistanut irvailu Hel looksin laittautumiskulttuuria kohtaan. Mutta miksi ihmeessä, jos tarkoitus on irvailla Hel looksia, se tehdään vain ja ainoastaan persujen kuvilla?
Kommentit (7)
Kun persuja kohtaan taas harjoitetaan huumoria. Ihan heidän omat ehdokaskuvansa on laitettu nettiin esille, voi kauhia sentään.
Persuissa on se mielenkiintoinen piirre, että heidän huumorintajunsa realisoituu vain muille nauramisena. Esimerkiksi se mieskansanedustaja, joka ilkkui eduskunnan istunnoissa toisen puolueen naiskansanedustajan murretta jatkuvasti ja kielloista huolimatta.
Mutta itselleen persut eivät osaa nauraa. Jos joku vähänkin heitä mahdollisesti käsittelee humoristisesti (oikein Hel looks vrt. Per looks, hirveää rinnastus!), niin heti alkaa parku ja "Toi kiusaa" -voivottelu.
Kun persuja kohtaan taas harjoitetaan huumoria. Ihan heidän omat ehdokaskuvansa on laitettu nettiin esille, voi kauhia sentään.
Persuissa on se mielenkiintoinen piirre, että heidän huumorintajunsa realisoituu vain muille nauramisena. Esimerkiksi se mieskansanedustaja, joka ilkkui eduskunnan istunnoissa toisen puolueen naiskansanedustajan murretta jatkuvasti ja kielloista huolimatta.
Mutta itselleen persut eivät osaa nauraa. Jos joku vähänkin heitä mahdollisesti käsittelee humoristisesti (oikein Hel looks vrt. Per looks, hirveää rinnastus!), niin heti alkaa parku ja "Toi kiusaa" -voivottelu.
...että minä olen kaikkea muuta kuin persu. En silti arvosta tuollaista kiusaamismentaliteettia jota tuo sivusto edustaa. Ja jos ajatellaankin, että persut harrastaisivat muiden pilkkaamista, niin onko samalle tasolle vajoaminen yhtään fiksumpaa?
Ja ps. en myöskään oleta, että tuo sivusto olisi millään lailla vihreiden käsialaa. Mua vaan ärsyttää ihan periaatteellisella tasolla se kun ihmiset väittävät ettei tuossa sivustossa ole muka mitään kiusaamista kun "sehän on vain kuvia"
ap
olihan se vähän rumaa koota vain persujen kuvia sinne sivustolle. Toisaalta, nyt he saivat sitten hyvää mainosta, mikä varmaan on ihan tervetullutta.
Minua vaan mietityttää se, että kun persut ovat mielestäni profiloituneet juuri sellaisina läpänheittäjinä itsekin, niin miksi he sitten suuttuvat vitseistä niin helposti. Senhän pitäisi juuri olla ensimmäinen puolue, joka ymmärtää vitsejä!
Toisaalta heidän keskuudessaan on kyllä kuvistaan tarkkoja jäseniä kuten Halla-aho, mutta hänhän ei tuolla sivulla tainnut olla (ja ne kuvatkin olivat ehdokkaiden omia kai).
...kun tuntuu olevan niin monelle epäselvää.
valita vaalikuvakseen kuvaa jossa tukka on kampaamatta ja vaatteet lähipubiin sopivat.
Ei kun enpäs tiedäkään mistä se lainaus oli, lainaus joka tapauksessa näytti olevan... (Viittaan siis tuohon kun sanoin sen olevan jostakin blogista.)